minkähintaiset farkut on sinusta kalliit?
Kommentit (29)
kun tiedän, että sillä hinnalla saisi jenkeissä vaikka kuinka hienot ja hyvät farkut.
Vaatteet on kyllä karsean hintaisia täällä Suomessa.
Ikävä kyllä vain monet farkut, joista pidän, tuppaavat maksamaan tuon 60-80¿, jopa enemmän. En toki osta niitä vaatekaappia täyteen. Pääasia on, että malli istuu.
toisia niin kalliita en ole vielä ostanut rinnalle. Miss Sixtyjä ei varmaan myydä mun kokoa edes ;) Mahtuisivat ehkä pohkeeseen ;)
Sen jälkeen on kaikki seuraavat tuntuneet kalliilta. Ostin eilen Lindeksiltä lapselle 12 eurolla uudet, 9 eurollakin olis ollu tarjousfarkkuja.
En ole mikään merkkifanaatikko mutta olen niin pientä kokoa 24/34 että esim Diesel ja Lewis - mallistoissa ei löydy, eikä juuri missään muussakaan mallistossa :-( Joten pakko oli satsata näihin.
Vierailija:
En ole mikään merkkifanaatikko mutta olen niin pientä kokoa 24/34 että esim Diesel ja Lewis - mallistoissa ei löydy, eikä juuri missään muussakaan mallistossa :-( Joten pakko oli satsata näihin.
paljon täällä on tosi nuoria äitejä (jim&jill,miss sixty jne..) ja kuinka paljon ihmiset puhuu palturia :D vai että 200e farkkuja, juupa juu sallikaa mun nauraa..
Olen keskituloinen, max itsellä 50e (ehkä kahdesti vuodessa) lapselle max 20e