Miten nopeasti siirryt pilleriehkäisyyn uudessa parisuhteessa?
Ja vaaditko mieheltä esimerkiksi puhtaat testitulokset ennen sitä? Hyväksyisitkö sen että hän on ollut muiden kanssa testien jälkeen (mutta ennenkun tapasi sinut) jos on käyttänyt kondomia?
Kommentit (31)
En siirry koskaan käyttämään hormoniehkäisyä. Ihan ihmeellistä kuinka monet terveet naiset saattavat käyttää hormoneja jopa vuosikausia.
Ap puhuu kuin parisuhteen vaihtaminen olisi liukuhihnatyötä. Vielä tuo testihöpinä ja muu. Mieti itse, onko järkeä pelleillä parisuhteessa tuollaisilla asioilla?
Vierailija kirjoitti:
Heti kun tapailu muuttuu suhteeksi ja testit ovat puhtaat. En ole tavannut yhtäkään miestä joka suostuisi kumia käyttämään.
Hah! Luepa vähän näitä vastauksia.
Suhteessa tai ei, en siirry. Muut syököän hormoneja jos haluavat, minä en niihin koske.
Kondomin mies saa jättää heti pois jos haluaa lapsen. Ei ole vielä kahden vuoden jälkeen jättänyt, minulle sopisi kyllä.
Upeaa lukea täältä näin järkeviä vastauksia. Fiksuja ehkäisijöitä täällä melkein kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En siirry koskaan käyttämään hormoniehkäisyä. Ihan ihmeellistä kuinka monet terveet naiset saattavat käyttää hormoneja jopa vuosikausia.
Meillä sama. Itse asiassa mä ehdotin poikaystävälle, että voisin ottaa jonkin hormonaalisen ehkäisyn käyttöön. Olin miettinyt ehkäisyrengasta, mutta poikaystävän luettua sivuvaikutukset hän totesi, ettei halua mulle sellaista 😹 Kumilla pärjätään eikä olla vaihtamassa hormoneihin.
Mulla on aina ehkäisy. Nyt on essure.
Mulla on kierukka, pillereitä en enää ryhtyisi syömään. En halua hormoneita kehooni. Taudeista ei ollut ongelmaa, silloin kun alettiin seurustelemaan, mies ei ollut ikinä ollut kenenkään kanssa :)
En suostu syömään e-pillereitä yhdenkään miehen vuoksi.
En todellakaan käytä enää mitään hormoneja. Käytin 16-24v ja olin ihan eri ihminen, vihainen, tasapainoton, masentunut ja ties mitä. Ei enää ikinä.
8 vuotta seksiä harrastanut, enkä vieläkään ole pillereihin siirtynyt. Tein päätöksen jo nuorena, että ikinä en kehooni hormoneita tunge. Kondomilla on pärjätty satunnaisten panojen kanssa + suhteiden alussa, ja testien jälkeen kondomi on jätetty välillä pois (ovulaation aikaan kondomin kanssa). Tiedän, että ns. varmat päivät -menetelmä ja keskeytetty yhdyntä eivät ole 100% varmoja ehkäisymenetelmiä, mutta en ole vielä raskaana... Jos tulen raskaaksi, niin olen valmis elämään seurausten kanssa.