Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä ns. koiraihmiset. Siis se ettei kyse ole enää luonnollisesta perheenjäsenestä tai seuralaisesta vaan jonkinlaisesta Hänen ympärille rakennetusta kultista. Ja että on oikeus mihin vaan koska pyhä koira. Siis se hölmö haiseva piski. Ja joidenkin on semmoinen hommattava sossuyksiöön ja laiminlyödä ylläpito ja koulutus. Mielellään vauhko schäfer.
Nää on kyllä pitbulleja nykyään, tai "staffie" :P
Taistelukoiria. Pitäisi saada laittomiksi.
Pitkä avioliitto, sinnitellään kituutetaan huonossa suhteessa, tai vaihtoehtoisesti ollaan yksinkertaisesti onnekkaita ja yhteensopivat.
Vierailija kirjoitti:
Typeryys ja yleissivistyksen puute. Niillä pääsee nykyään televisioon.
"Linnut on varmaan sokeita, kun ne törmäilevät ikkunoihin"
Tuli mieleen yksi joka ihmetteli miten linnut ovat niin hyviä uimaan kun heidänkin saaressa niitä on paljon...
Jpr kirjoitti:
Vai huolii vain sivarin, kun on empatiakyky tallella. Nyt oli aika paksua skeidaa, mitä vikaa on oman maansa puolustamisessa, ei se tarkoita että ei ole empatiakykyä. Mielestäni päinvastoin. Hyvin auttaisi Ukrainaa, jos kaikki olis empatiakykyisiä sivareita
Empatiakyky sivarilla? Taitaa olla aika lailla päinvastoin jos on niin empaattinen, että on valmis asettamaan oman henkensä oman maansa puolustamiseen. Se jos mikä vaatii rohkeutta, moraalia ja luonnetta. Miettikää itse omalla kohdallanne, pystyisittekö.
Olen tienannut ihan hitosti rahaa leikkaamalla köyhien tukia ja antamalla omille firmoilleni tukia mitä ne ei todellakaan tarvitse.
- Kokoomuksen ylimielinen setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä ns. koiraihmiset. Siis se ettei kyse ole enää luonnollisesta perheenjäsenestä tai seuralaisesta vaan jonkinlaisesta Hänen ympärille rakennetusta kultista. Ja että on oikeus mihin vaan koska pyhä koira. Siis se hölmö haiseva piski. Ja joidenkin on semmoinen hommattava sossuyksiöön ja laiminlyödä ylläpito ja koulutus. Mielellään vauhko schäfer.
Nää on kyllä pitbulleja nykyään, tai "staffie" :P
Taistelukoiria. Pitäisi saada laittomiksi.
Pitäisi saada hengettömiksi mieluummin! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Eräs vanhempi mies isoon ääneen kysyi että eikö haisekkin pahalle. Tämä siis kun kävi tekemässä isot tarpeet. Koko wc huone hais aivan järkyttävälle pari tuntia. Ei voinut olla terve hän. Ei ylä eikä alapäästä
Apua, ai kauhee!! 🤭
Armeija tarinoilla ja sotilasarvoilla ylpeily varsinkin henkilöiltä, jotka ei pakollista asepalvelusta pidempään ole PV:n palveluksessa ollut. Kertoo käytännössä vain siitä, ettei oikein mitään mainitsemisen arvoista elämässä ole muutoin saavutettu.
Isot tissit kun kaikki kuitenkin tietää, että parhaimmat ja kauneimmat on B ja C
Jotka kertovat käyneensä elämän kovan koulun.
Naiselta: "Oon ylioppilas ja kävin intin"😄
Urheilusuoritukset jotka tehtiin 20v ja 30kg sitten.
Tämä: "Mä en ymmärrä yhtään matikkaa hihihihi"
Pilkunrakastaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmaalle tuli uusi kaveri valkoisessa kypärässään,kertoi toki olevansa uusi kenttäjohtaja ja tarkastaa työmaan.Noh nulikka meni puulaanille mistä nosturi oli just nostamassa kuormaa,työnjohtaja kerkes varottamaan ettei sinne saa mennä.Sieltähän sitten muutama tukki sen päälle,tj soitti hätäkeskukseen että inssi jäi pinon alle,alta kuului hennolla äänellä,diblomi-insinööri. Vitsihän tämä oli mutta kuvaavaa miten nykyään ollaan olevinaan fiksuja ja muita parempia.
Se on diplomi-insinööri. Kovalla peellä.
Anteeksi maalaisuuteni mutta onneksi korjasit.Osoitit sivistyksesi.Tahallaan jätin pilkun pois että pääsisit pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit kun kaikki kuitenkin tietää, että parhaimmat ja kauneimmat on B ja C
Samaa mieltä. Itselläni on A-rinnat ja välillä tuntuu siltä kuin omistaisin miestissit. Haluan B-rinnat. C-tuntuu liian isolta, kun huomioidaan lähtötilanne
Vierailija kirjoitti:
Tämä: "Mä en ymmärrä yhtään matikkaa hihihihi"
Matikkaa pidetään kuulemma turhana aineena, koska "mihin mä tätä tarvitsen?" No et ehkä arkipäivöisessä elämässä mihinkään, mutta peruskoulun tarkoitus on valmistella jatko-opintoihin varten ja jos aiot opiskella sellaista alaa missä täytyy laskea paljon, silloin sinä myös tarvitset sitä "turhaa" taitoa
Voi olla että ne muut on tehneet joitain juttuja pari vuotta sitten ja te puolestanne teette niitä vasta nyt. Pikkulapset etenee eri jutuissa eri tahtia. Lähes jokaisen mielestä ne omat lapset ovat neroja ja jumalattoman hauskoja ja nokkelia.