Sienestämisen typeryys
En ymmärrä miksi joku käyttää aikaansa sienten keräämiseen. Sienet haisee ja maistuu kamalalta.
Kommentit (13)
Onko muitakin asioita mitä et ymmärrä? Kuinka jälkeenjäänyt mielestäsi olet? 4- Vuotiaan tasolla?
Jos ei ymmärrä miksi joku pitää terveellisestä ruoasta josta ei itse pidä kannattaa etsiä syytä peilistä.
Poimin niitä tehdäkseni naisiin vaikutuksen. Toimii. :D
Sienestys on tyhmää koska saahan niitä rahalla kaupasta.
Lisätään tähän vielä marjastus, kalastus ja metsästys, niin on kaikki typerät asiat listattu!
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei saa sitä etsimisen iloa ja metsässä olon nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän sienistä ja se on ilmaista ruokaa. Lisäksi saan happea ja liikuntaa kun etsin niitä.
Jep sama kokemus. Meillä 2,5-vuotiaskin on innoissaan kun lähdetään lähimetsään sienestämään. Minkä nuorena oppii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän sienistä ja se on ilmaista ruokaa. Lisäksi saan happea ja liikuntaa kun etsin niitä.
Jep sama kokemus. Meillä 2,5-vuotiaskin on innoissaan kun lähdetään lähimetsään sienestämään. Minkä nuorena oppii...
Mäkin rakastin jo lapsena sieniretkiä. :)
Olen selvinnyt muutamana syksynä sienten avulla, kun rahaa ruoan ostamiseen ei ollut riittävästi.
Toki siinä voi joutua metsänpeittoon..
Vierailija kirjoitti:
Aika hiton kalliita on suomalaiset metsäsienet. Metsästä saa ilmatteeksi.