Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiys. Siis ne äidit jotka huutelevat että ovat paljon parempia, kypsempiä ja fiksumpia kuin ne, joilla ei ole lapsia.
Äitiys ei ole mikään paremman ihmisen automaatio. Kehitysvammaiset, teinit ja psykoottisetkin osaavat hinkata värkkejään yhteen ja kun raskaus alkaa, se etenee ihan itsestään.
Äiti ei ole automaattisesti hyvä äiti, eikä myöskään epäitsekäs, fiksu tai mitään muutakaan. Toki on hieno asia jos olet hyvä äiti ja hieno ihminen, mutta automaattisesti et ole sitä.(Enkä tarkoita tällä loukata lapsettomia, pointti nyt vaan on siinä että lapsien vääntämisellä ja raskaaksi tulemisella ei ole mitään tekemistä ihmisen pään sisällön kanssa.)
Pakko olla samaa mieltä!
En oikein ymmärrä näitä kommentteja mitä joiltain äideiltä kuulee, esim. "elämästä ei voi ymmärtää mitään, jos ei ole lasta."
Itselläni on monta lasta, mutta älykkyyteni ei ole kasvanut synnytysten myötä.Minä olen toista mieltä. Minun älykkyyteni on kasvanut suurperheen myötä todella paljon.
Kiitos rakkaille lapsilleni.Ihan totta, että joillakin se voi olla noinkin pienestä kiinni. Ja onhan se ihmiselle itselleen varmasti kiva tunne, kun jotain hoksaa.
Älykkyyttä on niin monenlaista. Viestini ei tainnut mennä perille, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa matematiikkaa, enkä tarvi sitä missään.
Tuttu lause, jota opettajan työssä tulee kuultua jonkin verran. Eikä selitykset matematiikan tärkeydestä aina uppoa nuoriin.
En ole löytänyt ikinä yhtään käytännön esimerkkiä, mitä toisen asteen yhtälöillä lasketaan. Aina samat selitykset ja onneksi ei ole olemassa huonoja opettajia, vain huonoja oppilaita?
Ex-anoppi: yritti vääntää turun murretta kirjakielelle kun oli kerran hienompaa väkeä
kauhean kuulosta
Yksi nainen kertoi miten teki jo synnärillä vähän töitä ja muutenkin turboahdettu elämä.
Mulla ei edes ole lapsia, mutta silti omituinen ajatus, ettei joku malta olla vaan edes vauvan synnytettyään.
Vierailija kirjoitti:
Kånken-reppu ja jopo. Hyi helvetti.
Tämmöinen se vasta junttia onkin, jos ei itse pidä jostain niin ne jotka pitävät ovat "hyi helvetti", ehkä tämä oli kuitenkin vaan provo yritys, hehhheee!!
Toivottavasti lapsestasi kasvaa myös psyykkisesti tasapainoinen ihminen!
Autot ja kuinka kovaa niillä päästään. Se auto kun ei ole leikkikalu ja Suomessa et periaatteessa edes tarvitse autoa, joka kulkee yli 120 km/h, koska se on suurin sallittu nopeus.
Naurattaa ja säälittää ihmiset, jotka liikennevaloista lähtiessään yrittävät tehdä kävelijöihin vaikutuksen autonsa kiihtyvyydellä ja kovalla äänellä, tai oikeastaan vain jälkimmäisellä.
Lapsensa kouluarvosanoilla kehuskeleva seiskan yh-äiskä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä: "Mä en ymmärrä yhtään matikkaa hihihihi"
Matikkaa pidetään kuulemma turhana aineena, koska "mihin mä tätä tarvitsen?" No et ehkä arkipäivöisessä elämässä mihinkään, mutta peruskoulun tarkoitus on valmistella jatko-opintoihin varten ja jos aiot opiskella sellaista alaa missä täytyy laskea paljon, silloin sinä myös tarvitset sitä "turhaa" taitoa
Lähes kukaan joka ei ole matikasta kiinnostunut eikä aio suuntautua matikkaa käyttävälle alalle ei tarvitse algebraa ikinä. Olisin toivonut että tämänkin ajan olisi voinut käyttää vaikka uuden kielen oppimiseen. Muutenkin matematiikan opetuksen pitäisi olla käytännöllisempää niin että jokainen pystyy laskemaan kuinka korot ja lainat ja muut vaikuttavat omaan talouteen. Matematiikasta on tehty ihmeellinen kukkulan kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Äitiys. Siis ne äidit jotka huutelevat että ovat paljon parempia, kypsempiä ja fiksumpia kuin ne, joilla ei ole lapsia.
Äitiys ei ole mikään paremman ihmisen automaatio. Kehitysvammaiset, teinit ja psykoottisetkin osaavat hinkata värkkejään yhteen ja kun raskaus alkaa, se etenee ihan itsestään.
Äiti ei ole automaattisesti hyvä äiti, eikä myöskään epäitsekäs, fiksu tai mitään muutakaan. Toki on hieno asia jos olet hyvä äiti ja hieno ihminen, mutta automaattisesti et ole sitä.(Enkä tarkoita tällä loukata lapsettomia, pointti nyt vaan on siinä että lapsien vääntämisellä ja raskaaksi tulemisella ei ole mitään tekemistä ihmisen pään sisällön kanssa.)
olet itsekäs paska, vai mitä?
Kaikenlainen ulkonäkönsä turmeleminen, esim. tatuoinnit ja lävistykset. Usein alaluokkaiset ihmiset ylpeinä esittelevät kuinka "ilmaisevat itseään" tatuoinneilla, vaikka lopputulos muistuttaa lähinnä epäsiistiä nistiä. Eivät selvästikään ymmärrä miten muut heidät näkevät.
"Mutta ymmärryksesi ja vastuuntuntosi on."
Mä en uskalla edes kuvitella millaisia hirviöitä mun vanhemmat on olleet. Jos olisivat olleet vastuuntuntoisia, niin eivät olisi ikinä hankkineet lapsia. Hassu juttu vaan, että mä olin se kolmas lapsi - ilmeisesti se "ymmärrys ja vastuuntunto" ei olleet ehtineet vielä tulla. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matikkaa pidetään kuulemma turhana aineena, koska "mihin mä tätä tarvitsen?" No et ehkä arkipäivöisessä elämässä mihinkään, mutta peruskoulun tarkoitus on valmistella jatko-opintoihin varten ja jos aiot opiskella sellaista alaa missä täytyy laskea paljon, silloin sinä myös tarvitset sitä "turhaa" taitoa
Lähes kukaan joka ei ole matikasta kiinnostunut eikä aio suuntautua matikkaa käyttävälle alalle ei tarvitse algebraa ikinä. Olisin toivonut että tämänkin ajan olisi voinut käyttää vaikka uuden kielen oppimiseen. Muutenkin matematiikan opetuksen pitäisi olla käytännöllisempää niin että jokainen pystyy laskemaan kuinka korot ja lainat ja muut vaikuttavat omaan talouteen. Matematiikasta on tehty ihmeellinen kukk
Valitettavasti matematiikka auttaa elämässä ihan kaikella saralla, ei vain työuralla. Toki monessa työssä auttaa, jos matematiikka hallussa, taloushallinto, insinööri jne, jopa sairaanhoitajien lääkelaskut helpompia jos matematiikkaa harjoitellut kunnolla. Matematiikka auttaa hahmottamaan monia käytännön asioita, opettaa päättelykykyä jne. Ei arkielämässä riitä vain lainanlaskut yms vaan ihan hahmottamaan käytännön asiat, kuinka paljon on kuutio vettä, mitä eroa on mediaanilla ja keskiarvolla, prosenttilaskut jne. Kun ymmärrät matematiikkaa, ymmärrät maailmaa paremmin. Moni ei ehkä vaan hahmota missä kaikessa elämän saralla matematiikka on apuna, siellä jossain taustalla. Suomen koulut läpikäyneet osaavat matematiikkaa melko hyvin, siksi eivät ymmärrä kuinka paljon tuo taito on tuonut pohjaa omalle ymmärrykselle.
Kehuskelu miten olisi voinut päästä todella pitkälle jalkapallossa (ammattijoukkueeseen) mutta koska ei ottanut harrastutstaan vakavasti ei päässyt. Sit viel kehuskelu miten hyvä on jalkapallossa vieläkin höntsäjoukkueessa. Todellisuus et jaksoi juosta 5 minuuttia ja sen jäljeen valittaa pari päivää miten on jalat kipeet.
Kun yli 30-vuotiaat kehuskelee kuinka niiltä vieläkin kysytään paperit. Nojoo kysytään, kun vieläkin pukeudut ja käyttäydyt kuin teini, ei sen takia et sun naamataulu olisi nuorekkaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kukaan joka ei ole matikasta kiinnostunut eikä aio suuntautua matikkaa käyttävälle alalle ei tarvitse algebraa ikinä. Olisin toivonut että tämänkin ajan olisi voinut käyttää vaikka uuden kielen oppimiseen. Muutenkin matematiikan opetuksen pitäisi olla käytännöllisempää niin että jokainen pystyy laskemaan kuinka korot ja lainat ja muut vaikuttavat omaan talouteen. Matematiikasta on tehty ihmeellinen kukk
Matemaattiikkaa opetetaan koska se kehittää loogista ajattelua.
Tekotukka, tekohuulet ja tekokynnet.
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppanien suuri määrä.
Etenkin jos on nainen 😂
Eiköhän lie ollut humoristi tämä "ihmettelijä".