Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaako kyläillä kodissa, missä on kissa tai koira?

Vierailija
29.03.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnotonta!

Vierailija
22/26 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varsinkin jos siellä haisee ja koira hyppii päälle ja tunkee kuolasta kuonoaan syliin! HYIIII! ja karvoja on joka paikassa et vaatteet saa pestä heti kun pääsee kotia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ne jotka eivät pidä lapsista.....

Vierailija
24/26 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemmikkieläimet todellakin auttavat " allergianehkäisyssä" eli jos on lemmikkejä niin riski sairastua allergiaan on pienempi kun perheessä missä ei ole lemmikkejä. Lisäksi määrä vaikutti myös, eli jos oli 2 esim. koiraa niissä perheissä oli vähemmän allergiaa kun perheessä joissa oli vain 1 koira, puhumattakaan sitten näistä lemmikittömistä.

Tämä tosin ei takaa sitä ettei sairastuisi allergiaan, mutta tutkimusten perusteella todellakin " lemmikilliset" perheet ovat terveempiä allergioiden suhteen kun " lemmikittömät" .

Vierailija
25/26 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset eivät ole mitään näytteille laitettavia ihmisiä. Mutta osaavat käyttäytyä. Tervehtivät kohteliaasti mutta, eivät tule ensimmäisenä pöytään rohmuamaan, eivät keskeytä jatkuvalla syötöllä aikuisten puheita ym.

En tiedä miten sun lapses kasvatetaan. Mutta epäilen että huonosti. Mulla ei ole koskaan edes käynyt mielessä istuttaa lapsia sohvalla rivissä vierailuden aikana. Sairas taidat olla itse!?

Vierailija
26/26 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kasvuikäni kun mummo kasvatti (mummo syntynyt 1903) ja hänen metodinsa olivat: lapset eivät saa näkyä tai kuulua kun aikuisia läsnä. Kirkossa käytiin joka sunnuntai (olen syntynyt 1968), se ei välttämättä ollut tapana enää kaikilla ikäisilläni 70-luvulla.

Minä tosiaan istuin rivissä (yksin tosin) kun vieraat tuli.

Ja siksi omat lapset ei istu rivissä, vaan tervehtivät vieraita halaamalla ja suukoilla, jos niin tahtovat.

He saavat syödä pöydästä tasa-arvoisesti omilla paikoillaan siinä missä aikuisetkin.

Ja kun eivät enää tahdo olla pöydässä niin lähtevät pois kiitettyään nopsasti minua vaikka ohimennen sanoen kiitos äiti!

Minun piti aina kätellä ja niiata kaikki vieraat ja mummu...

Ja sitten en saanut enää tulla " isojen" puolelle ennen vieraiden poistumista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi