Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydytätkö puolisosi vaikka itseä ei huvittaisikaan?

Vierailija
19.06.2017 |

Nainen, hoiteletko miehesi vaikka itseäsi ei haluttaisi? Tai mies, hoiteleeko naisesi sinut, vaikka häntä ei juuri tänään niin haluttaisikaan? Ja okei, voi kääntää myös sukupuolet toisin päin ja kertoa siitä.

Minua miehenä harmittaa, kun vaimoni ei koskaan halua tyydyttää minua, jos häntä itseään ei haluta. Silloin kun häntä haluttaa, seksi on ihan okei. Mutta toisen puoliskon kuukaudesta useimmiten ei haluta, ja silloin en saa minäkään. Olen kysynyt, että eikö hän voisi hoidella minua edes käsin tai suulla, mutta ei kuulemma huvita.

Itse olisin kyllä valmis hyväilemään ja nuolemaan vaimolleni tyydytyksen, jos itseäni ei haluttaisikaan rakastella. Tosin se on tähän mennessä ollut aika teoreettinen kysymys, koska ei ole tullut vielä päivää ettei minua haluttaisi.

Minusta vaimoni toiminta tuntuu itsekkäältä ja ettei minun tarpeitani oteta huomioon. Mitä mieltä?

Kommentit (238)

Vierailija
221/238 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin. Se on niin pieni vaiva, ja kun toinen siitä nauttii niin miksi ei. En kuitenkaan silloin, jos minulla on joku oikea syy, esimerkiksi jos olen surullinen jostain, jos olen kipeä, flunssassa esim ja kuumeessa, jos olen hyvinhyvin väsynyt, tai jos minulla on menkat.

Vierailija
222/238 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestikin. Se on niin pieni vaiva, ja kun toinen siitä nauttii niin miksi ei. En kuitenkaan silloin, jos minulla on joku oikea syy, esimerkiksi jos olen surullinen jostain, jos olen kipeä, flunssassa esim ja kuumeessa, jos olen hyvinhyvin väsynyt, tai jos minulla on menkat.

Minun mies ei ilmaise halukkuutta jos olen surullinen tai kunnolla kipeä. Itselleni menkat ei ole syy olla harrastamatta seksiä vaan päinvastoin. Menkat lyheneekin päivällä jos pari kolme kertaa harrastaa seksiä ja laukeaa. Harrastetaan silloinkin normaalisti seksiä suusekseineen päivineen.

Siitä olen samaa mieltä, pieni vaiva ja suuri ilo jos "uhrautuu", mikäli ei muuten mielihyvää saisi niin edes siitä, että voi tuottaa sitä toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/238 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö miehet sen fiiliksen, kun oot ajatellut yllärinä tehdä jotain naisen hyväksi, antaa vaikka hartiahierontaa tms ja sitten nainen pilaa sen jollain nalkutuksella. Ja ei enää teekään mieli tehdä toiselle mitään palveluksia. Usein kyse on siitä. Mulla ainakin menis ihan totaalisesti halut jos mies vaikka menkkojen aikaan vaatisi itselleen hoitoa. Kun itsellä on silloin huono olo. Mut vastauksena kysymykseen, kyllä hoidan miestäni koska hän ei koskaan vaadi sitä minulta. Ja hän on minulle niin kiltti ja ihana. Todennäköisesti, jos tietää että mulla on menkat, niin on vielä tuplasti kiltimpi ja tuo yllärinä jotain herkkuja.

Vierailija
224/238 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jonkun mies väsyneenä, tai kun töissä stressiä ja häntä itseään ei huvita, hoitelee naisensa kun tämä pyytää?

Vierailija
225/238 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on aina ollut halukkaampi osapuoli ja oikein mielelläni panen häntä. Minulle naisen nautinto on oman nautinnon edellytys ja pysyy tuo mamma tyytyväisenä ;)

M34

Vierailija
226/238 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mies hieroo hartioitani ja minä hänen pippeliä. Molemmat voittaa ja hyvä mieli. Minusta pippelistä ruiskuava sperma on aika kiva näky :).

Vierailija
227/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hartiahierontavertaus oli ihan hyvä. Ihan varmasti annan hartiahierontaa, jos kumppanini sitä kaipaa, ja yhtä varmasti nuolen naiselle orgasmin, jos hän haluaa.

No mun mies ei kyllä hiero hartioita, kun pyydän. Raskas työpäivä, väsyttää, käsiin sattuu, onks pakko.

Joskus nuorempana, kun oli kova halu olla hyvä vaimo, suostuin seksiin vaikka en halunnut. Tuli hyväksikäytetty olo. Mutta ehkä ei tulisi, jos kaikenlainen huomioiminen olisi molemminpuolista.

Vierailija
228/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti jonkun mies väsyneenä, tai kun töissä stressiä ja häntä itseään ei huvita, hoitelee naisensa kun tämä pyytää?

No kyllämun mies antaa mulle aina kun haluan, monta päivässä,eri tavoin. Minä emyöskään koskaan kieltäydy kunhän haluaa.

Vierailija
229/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margot91883 kirjoitti:

Usein mies hieroo hartioitani ja minä hänen pippeliä. Molemmat voittaa ja hyvä mieli. Minusta pippelistä ruiskuava sperma on aika kiva näky :).

Hienoa Margot, teillä on selkeästi toimiva diili siinä. Sinä saat niskasi hierotuksi ja mies pippelinsä.

Vierailija
230/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina. Niin väsynyt ja stressaantunut en ole ollut koskaan, jos vaimo on halunnut seksiä. Sitten pitänyt olla jo sairas ja silloin vaimo ei ole pyytänyt. Lupasin vaimolle jo tavastessa olevani aina valmis kuin partiolainen,  kun hän haluaa seksiä tai vaikka hieromista. Näin olen myös koko ikäni toiminut, jo siitäkin syystä, että halunnut hänen tuntevan itsensä halutuksi. Mieheltä aika pieni vaiva antaa tarpeeksi suuseksiä ja naida. Viimeistään naisen orgasmin jälkeen kalu seisoo kuin toteemi.  Naisilla vähän toinen, juttu kun on erilaisia ongelmia miksei voi aina olla seksiä tai ei halua. Paremmat syyt olla haluamatta välillä. Miehet ovat siihen tottuneet tai pitäsi olla.  Meillä keskustelu aina avoimesti, joten jos vaimolla alapäässä tai vatsantoiminta krempannut, tiennyt aina, ettei sinä iltana kannata odottaa pillun saantia. 

Uskoisin, että näillä toimin kun olen pitänyt vaimoa hyvänä on seksiä  riittänyt alle parikymppisestä  eläkeikään asti. Ei huono. 

Vierailija
231/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jotain on aina kehitelty, jos on tuollainen tilanne tullut vastaan.

Vierailija
232/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditko itsellesi siis yhdyntää, että naisen kuivaan ja kiihottumatonta reikää olisi pakko saada, vai riittääkö sinullekin esim suuseksi?

Vierailija
233/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaditko itsellesi siis yhdyntää, että naisen kuivaan ja kiihottumatonta reikää olisi pakko saada, vai riittääkö sinullekin esim suuseksi?

Kuten tuossa edellä kirjoitin, vaimo saanut aina kun halunnut. Mutta en ole koskaan nainut halutonta naista.  Jos ollut oikein kova panetus, eikä vaimoa ole juuri silloin haluttanut tai ei ole pystynyt em vaivojen vuoksi, on hän suikkarilla purkanut paineeni ja siirretty seksi päivän tai pari eteenpäin kunnes  hän on halunnut. Hänen halunsa on yleensä heränneet hyvin, kun on tuntenut minun käyvän kuumana .

Vierailija
234/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo aiemminkin kirjoitti, että kyllä siitä itsekin syttyy, kun ryhtyy vaan hommiin. En oikein osaa kuvitella tilannetta, jossa miehelläni olisi täysi meno päällä ja itse en haluaisi yhdyntää vaan valitsisin tyydyttää hänet käsin. Joskus jos on kiire nukkumaan, sovitaan, että ollaan nopeita ja jos olen jotenkin kipeä saatan jättää oman orgasmin tavoittelun väliin.

En ymmärrä miksi olisin naimisissa miehen kanssa, jos en haluaisi hänen nauttivan minusta ja kehostani kaikin tavoin mahdollisimman usein.

Vierailija
235/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tyydyttää minut vaikkei itseään panettaisi. Minä teen samoin. Meillä vaimo tekee 80% aloituksista ja välillä panen vaikkei edes panettaisi.

Vierailija
236/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin sen pitää olla ettei puolisoa puutteeseen jätetä, vaikka ensin tuntuis

tylsältä kun tionen sitä ehdottaa.

Ei heti pidä kieltäytyä, vaan miettiä : ehkä

sittenki , hoidetaan juttu...

Vierailija
237/238 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Mutta aina itseäkin alkaa siinä panettaa vaikka olisi kuinka kipeä tai väsynyt tahansa.

Vierailija
238/238 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoitelen. Ennen tuli annettua suikkareita, nykyisin fistaan miestä. Ei mulla ole ongelmaa tuottaa nautintoa toiselle, vaikken itse kiimassa olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme