Tyydytätkö puolisosi vaikka itseä ei huvittaisikaan?
Nainen, hoiteletko miehesi vaikka itseäsi ei haluttaisi? Tai mies, hoiteleeko naisesi sinut, vaikka häntä ei juuri tänään niin haluttaisikaan? Ja okei, voi kääntää myös sukupuolet toisin päin ja kertoa siitä.
Minua miehenä harmittaa, kun vaimoni ei koskaan halua tyydyttää minua, jos häntä itseään ei haluta. Silloin kun häntä haluttaa, seksi on ihan okei. Mutta toisen puoliskon kuukaudesta useimmiten ei haluta, ja silloin en saa minäkään. Olen kysynyt, että eikö hän voisi hoidella minua edes käsin tai suulla, mutta ei kuulemma huvita.
Itse olisin kyllä valmis hyväilemään ja nuolemaan vaimolleni tyydytyksen, jos itseäni ei haluttaisikaan rakastella. Tosin se on tähän mennessä ollut aika teoreettinen kysymys, koska ei ole tullut vielä päivää ettei minua haluttaisi.
Minusta vaimoni toiminta tuntuu itsekkäältä ja ettei minun tarpeitani oteta huomioon. Mitä mieltä?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, hoiteletko miehesi vaikka itseäsi ei haluttaisi? Tai mies, hoiteleeko naisesi sinut, vaikka häntä ei juuri tänään niin haluttaisikaan? Ja okei, voi kääntää myös sukupuolet toisin päin ja kertoa siitä.
Minua miehenä harmittaa, kun vaimoni ei koskaan halua tyydyttää minua, jos häntä itseään ei haluta. Silloin kun häntä haluttaa, seksi on ihan okei. Mutta toisen puoliskon kuukaudesta useimmiten ei haluta, ja silloin en saa minäkään. Olen kysynyt, että eikö hän voisi hoidella minua edes käsin tai suulla, mutta ei kuulemma huvita.
Itse olisin kyllä valmis hyväilemään ja nuolemaan vaimolleni tyydytyksen, jos itseäni ei haluttaisikaan rakastella. Tosin se on tähän mennessä ollut aika teoreettinen kysymys, koska ei ole tullut vielä päivää ettei minua haluttaisi.
Minusta vaimoni toiminta tuntuu itsekkäältä ja ettei minun tarpeitani oteta huomioon. Mitä mieltä?
Olen mies. Kun naistani haluttaa enkä jaksa, Hoitelen naiseni kielellä ja vibralla.
Entä jos nainen tyydyttää vain yhdynnällä?
En silloin ei kiinnosta seksi millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Yksiavioiseen suhteeseen kuuluu toisen tarpeista huolehtiminen. Usein harrastetaan vaikka omasta puolestani olisi muutakin tekemistä juuri silloin. Luonnollisesti vaadin samaa myös toiselta. Kyllä ne halut saa heräämään, jos yrittää. Mikäli kroppa on kunnossa, ei ole sairauksia tai lääketieteellistä syitä. Jos on, niin lääkäriltä on haettu kaikki saatavilla olevat apu.
Kyse on vain viitseliäsyydestä ja tahtotilasta. Aivan järjettömät, nämä jutut "alla makaamisesta"... Te käytätte termiä velvollisuus-seksi. Yhtä lailla siihen panostetaan, eikä vaan maata siinä ärsyyntyneellä ilmeellä. Huonoja puolisoita olette.
Pitääkö naisen siis näytellä nautintoa ja laittaa liukkaria rakoon, että mies saa reikää? Kuulostaa prostituutiolta.
Halut ei aina herää. Sellaista se ihmisen elämä on.
Etenkin kun on jo päättänyt ettei edes yritä. Koska avioliitto, saatikka mies, ei ole mielestäsi vaivan väärti.
Luin taannoin kirjan jonka nimi suomennettuna olisi voinut olla: Kuinka sain haluni takaisin rakastelemalla mieheni kanssa joka päivä.
Muistaakseni toisen kuukauden aikana kirjoittaja alkoi saamaan halunsa takaisin. Loppuvuodesta avioliitto kukoisti ja kirjoittaja oli onnellisempi kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Yksiavioiseen suhteeseen kuuluu toisen tarpeista huolehtiminen. Usein harrastetaan vaikka omasta puolestani olisi muutakin tekemistä juuri silloin. Luonnollisesti vaadin samaa myös toiselta. Kyllä ne halut saa heräämään, jos yrittää. Mikäli kroppa on kunnossa, ei ole sairauksia tai lääketieteellistä syitä. Jos on, niin lääkäriltä on haettu kaikki saatavilla olevat apu.
Kyse on vain viitseliäsyydestä ja tahtotilasta. Aivan järjettömät, nämä jutut "alla makaamisesta"... Te käytätte termiä velvollisuus-seksi. Yhtä lailla siihen panostetaan, eikä vaan maata siinä ärsyyntyneellä ilmeellä. Huonoja puolisoita olette.
Pitääkö naisen siis näytellä nautintoa ja laittaa liukkaria rakoon, että mies saa reikää? Kuulostaa prostituutiolta.
Etenkin kun on jo päättänyt ettei edes yritä. Koska avioliitto, saatikka mies, ei ole mielestäsi vaivan väärti.
Luin taannoin kirjan jonka nimi suomennettuna olisi voinut olla: Kuinka sain haluni takaisin rakastelemalla mieheni kanssa joka päivä.
Muistaakseni toisen kuukauden aikana kirjoittaja alkoi saamaan halunsa takaisin. Loppuvuodesta avioliitto kukoisti ja kirjoittaja oli onnellisempi kuin koskaan.
Minut tuollainen pakkoseksi rikkoisi lopullisesti. Olisi myös hirveää olla miehen kanssa, kun tietäisi, että pystyy makaamaan haluttoman naisen.
Ei meilläkään kauheesti ole seksiä, mutta kyllä emäntä noin kerran vkossa tyydyttää jotenkin.Yleensä istuu päälle ja runkkaaminen tai ottaa suihin.
Olen ollut aina valmis kuin partiolainen. Ei olisi tullut mieleenkään kieltäytyä vaimolle. Vaimo saanut aina seksiä kun on halunnut ja on saanut vaikkei ole halunnut. Molemmat halunneet aina toistemne parasta.
Vastaan vaimoni puolesta. "En tyydytä miestäni millään tavalla, en edes koske häneen munaansa, vaikka tiedän että hän on puutteessa. Kerran tai kaksi yhdyntää kuussa riittää". M 49.
ap on kuin minä mies...ihmetyttää naisten laittaminen pienen esim mahakivun tai riidan takia. heti muutetaan kaveriksi joka ei edes puhu. vertaa olla itse tälläinen miellyttävä.. Tunkua varmasti olisi käsittelyyni ulkopuoleltakin
Minä tyydytän. Seksiä on usein mutta joskus mies haluaa pelkän suihinoton niin sen hän saa. Menkkojen aikana vaikka itseä tekisi mieli se on miehestä hieman vasten mielistä niin annan suihinottoa..toisinpäin tämä ei sitten toimikkaan. Tarvitsen aikaa laukeamiseen ja klitoris stimulaatiota mutta sitä en mieheltä saa. Hänestä sekin on ilmeisesti tylsää.
Jos itse ei ole seksin suhteen todella halukas ja himokas, kannattaa parisuhdetta aloittaessa hiukan tutkailla, onko se oma tuleva puoliso ihan täysi seksihullu vai onko halut edes likimain samansuuruiset, halutaanko seksissä samoja asioita, likimain yhtä usein jne. Pahinta on tietysti aloittaa suhde ja alkuhuumassa antautua tosi usein seksille ja sitten kun toinen ehtinyt rakastua, alkaakin pidättäytyä, olipa sitten nainen tai mies, sehän olisi pahempi petos kuin käydä vieraissa.
Mun miestä ei haluta jos on työstressiä. Eikä puhettakaan, että minun hyväkseni tekisi silloin mitään, ajatukset on jossain ihan muualla.
Nykyisessä suhteessa olen tehnyt sellaisen periaatepäätöksen, että olen aina seksuaalisesti saatavilla. Kyseessä ei ole miehen vaatimus, vaan oma ”idealismi”. Kieltäytyminen neutraalissa tilanteessa on minulle vastoin vakaumusta. Ollaan oltu vasta neljä vuotta yhdessä, joten vielä ei ole tullut tilannetta että olisin häntä kokenut millään lailla vastenmielisenä. Silloin en olisi saatavilla.
Kyseessä on kuitenkin tietenkin ihan oma vakaumukseni ja ymmärrän erittäin hyvin, ettei se toimi kaikilla, kaikissa suhteissa ja tietenkin seksuaalisuuden kokeminen on ihmisillä erilaista. Minulla se on aika korkealla omissa kiinnostuksen kohteissa.
Arki on meillä aika työlästä, joten usein väsyttää ja muuta, mutta silloinkin hän saa vapaasti ”käyttää” minua, mutta lyhyen kaavan mukaan ja saa valita miten haluaa tulla (joskus tosin ei fyysisesti onnistu peppuun, jolloin sitten tehdään muuta). Usein innostun itsekin siinä ja hommailllaan enemmän, mutta en aina. Rakastan häntä silloinkin ja nautin läheisyydestä ja yhteydestä vaikken hulluna kiihottuisi itse tai jaksaisi omia orgasmeja.
En ole tänä aikana ollut sillä lailla sairaana, että en olisi ollenkaan halunnut.
Ikävä kyllä nyt mies on ollut aika väsynyt myös ja teen itse enemmän aloitteita (enkä aina saa).
Menkkojen aikaan en halua yhdyntää,
Ja suuhun en ota.
Silloin rasvaan.käteni hyvin ja laitan käteni nyrkkiin patjan päälle.
jolloin mieheni lykkii nyrkin sisään.
Absurdi ajatus, että mies hoitaisi naisen, vaikka häntä itseään ei huvita. Koska silloin häntä huvittaa joku muu eli tv, kännykkä, harrastukset, nukkuminen, tms
Vierailija kirjoitti:
Absurdi ajatus, että mies hoitaisi naisen, vaikka häntä itseään ei huvita. Koska silloin häntä huvittaa joku muu eli tv, kännykkä, harrastukset, nukkuminen, tms
Otan osaa jos olet mies. Parisuhde menee varmaan hyvin. Sama juttu jos olet nainen, harmittaa sun puolesta.
Aika usein tullut miehenä harrastettua vaikkei ole tehnyt mieli. Suuta tai sormia ja aina saa kuitenkin suudellessa seisomaan. Yleensä siinä kohtaa kun haluaisi välillä nukkuakin.
Joskus ei ole fiilistä, mutta silti jos mies hyväilee seksiin viittaavalla tavalla ja tekee aloitetta niin kerron olevani laiskalla tuulella ja suostun seksiin. Monesti siinä käy niin, että itse sitten syttyykin nopeasti hyvään vireeseen ja on se mukava laueta miehen nuollessa.
Vierailija kirjoitti:
Menkkojen aikaan en halua yhdyntää,
Ja suuhun en ota.
Silloin rasvaan.käteni hyvin ja laitan käteni nyrkkiin patjan päälle.
jolloin mieheni lykkii nyrkin sisään.
:D hyvä mielikuva
Itsensä pystyy melko helposti huijata innostumaan. Vaikka ei ensin kiihottaisi erityisesti alkaa notkistaa selkäänsä kaarelle, puristelee pimppaa, painaa itseään miestä vasten, hengittää kiihottuneesti, kuiskaa kuinka hyvältä toinen tuntuu ja yht'äkkiä huomaakin kostuvansa lisää ja olevansa oikeasti kiihottunut.
Käytän tätä samaa ajatuksilla työskentelyä saadakseni nopeammin orgasmin, hoen mielessäni, että kohta pimppi "räjähtää", olen täysin auki miehelleni yms ja näin pääsen sykäyksinä lähemmäs ja lähemmäs orgasmia, orgasmin tullessa keskityn hidastamaan ja se kestää pidempään.