Wolt-kuskeilta kielletään seksisävytteinen kommentointi asiakaskohtaamisissa
Asiakaskohtaamisten oltava vapaita tällaisesta, heidän esimiehensä ohjeistavat:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/58f1643a-b0cd-4457-92c1-34c5f1e0a80e
Kommentit (37)
Varmaan siirtyvät sitten Foodoran hommiin.
Ei mene paksuun kalloon kun umpiluuta. Jo vuosia jatkunut tuo ahdistelu.
Jotain täytyy olla taustalla, että tuollainenkin ohje on jouduttu antamaan. Ei savua ilman tulta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siirtyvät sitten Foodoran hommiin.
Miksi ahdistelet naisia? Koska minä haluan!
Hä? Voihan asiakkaan rapettaa mykkäkin.
Mä tilaan usein Woltilla ostoksia, enkä koskaan edes näe kuskia, kun se jättää mun tilauksen oven taakse. Ei niiden kanssa tarvitse olla tekemisissä.
Myyvätkö ne samalla itseäänkin? Vai onko asiakkaiden joukossa sellaisia, jotka odottavat jotain tällaistakin mahdolliseksi?
Ei taida suomenkieliset ohjeet auttaa. Joku tanssi ehkä toimis paremmin?
Monien lähettien kulttuurissa seksisävytteinen puhe on normaalia. Missä on suvaitsevaisuus tässä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ällistyttävää että tällaisesta pitää erikseen ohjeistaa
Apinoita pitää... ja nämä on ratkaisemassa meidän työvoimapulan.
Olen ollut siinä uskossa, että nopeasti tuovat ja lähtevät samantien, eivätkä jää rupattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotain täytyy olla taustalla, että tuollainenkin ohje on jouduttu antamaan. Ei savua ilman tulta.
Näistä ollut uutisia. Ruokalähetti saa tietoonsa asiakkana puhelinnumeron ja sitten Abu voi laittaa naiselle viestiä.
Hikinen ulkkariwolttaaja oven takana... Ei kyllä kai sekstaaminen moisen kanssa mielessäkään... Syöminen käy kyllä...
Enää ei sitten Wolt-kuskit saa tarjota extramajoneesia annoksen seuraksi.
Olisikohan oikeasti vain joitain yksittäistapauksia moisen kiellon takana? Erotiikkaa vaikea liittää tuohon tuollaiseen...
Moni suominainen unelmoi ulkkareista. Kun niillä on isommat vehkeetkin kuin täkäläisillä. Siksi tällainen kielrto on jouduttu nuýt antamaan. Kuskien pitää malttaa pysyä lestissään.
Vierailija kirjoitti:
Monien lähettien kulttuurissa seksisävytteinen puhe on normaalia. Missä on suvaitsevaisuus tässä kohtaa?
2015 kun oli värinää asian tiimoilta niin kukkahattuasiantuntija selitti telkkarissa, että kulttuuri eroista kyse. Tulijan maassa normaalia seurata naista kotiin ja jäädä kodin ulkopuolelle odottamaan milloin nainen taas tulee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan usein Woltilla ostoksia, enkä koskaan edes näe kuskia, kun se jättää mun tilauksen oven taakse. Ei niiden kanssa tarvitse olla tekemisissä.
Mun oven taakse jäi wolttiukko odottamaan. Katoin ovisilmästä, että mitä se nyt siinä seisoo. Ootti aika pitkään, ilmeisesti halusi nähdä, minkänäköinen akka tulee avaamaan.
Häipyi sitten, kun en avannut ovea.
Mielestäni ällistyttävää että tällaisesta pitää erikseen ohjeistaa