Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin uudenmiesystäväni mukana mökillä ja porukka ui alasti!

Vierailija
18.06.2017 |

Täytyy sanoa että hieman yllätyin.Mökki on siis miesystäväni kaverin ja olimme vknlopun siellä, 3 pariskuntaa iältään 26-33v. Osalla lapsia (eivät mukana).
Luulin että saunoisimme ja uisimme naisten/miesten vuoroin tai sekasaunat mutta uikkarit päällä. Vielä mitä, meni saunaan uikkarit päällä vain todetakseni että lauteilla istui jo karvaisia ukkoja munasillaan ja ohitseni lauteille sujahti naisystävät kelteisillään myös.
Mies supatti mulle että heitä uikkarit ees saunaan pois, et sä niitä tartte. Mutta en kyllä sauno alasti ventovieraiden kanssa! En edes ole "missinmitoissa"
Istuskelin sitten laiturilla ja katsoin kun muut uivat, peseydyin kun muut olivat saaneet tarpeekseen. Mutta sanokaa nyt että tämä kaveriporukka on jotain epätavallista vai onko multa mennyt jotain ohi.

Ja siis muuten porukka oli mukavaa mutta tuo nakuilu..

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän saunassa ollaan alasti. Naku-uinti on ihanaa. Miksi pitäisi laittaa uimapukua mökillä, hei haloo!

Nakuna voi saunoa ja uida oman perheen kansa tai hyvien ystävien, mutta kyllä minäkin vierassa seurassa pitäisin uimapuvun. Jos sinä joka mökillä nakuilet voi se tavallista mökki-isäntää/emäntää ihmetyttää. Yleensä alasti olaan vain tutussa seurassa jos silloinkaan. Uimapukua voi pitää monestakin syystä mökilläkin.

Meillä täällä Urjalassa harrastetaan perinteisesti seksisaunoja vain perheen kesken.

Vierailija
122/176 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sitten miehet katsoo ja mielessään arvostelevat"

Mitä luulette miesten sitten tekevän, kun naisella on päällä muutama sentti bikinikangasta??

Miehet voivat katsoa ja arvostella, vaikka pilkkihaalarissa tepastelisi ympäriinsä.

Kannattaa pysyä erossa silloin miehistä kokonaan.

Ja naisista samoin, hekin voivat mielessään arvostella. Mistä sitä tietää.

Ihan eri asia. Mulle on ihan sama että arvosteleeko joku mun vatsamakkaroita tai selluliittireisiä. Oma raja menee siinä etten halua että vaikka nännipihojeni kokoa ja häpykarvoitukseni muotoilua ja ajelua arvostellaan ja siksi minä vedän uikkarit päälle.

Arvosteletko siis itse näkemiesi alastomien vartaloiden nännipihojen kokoa ja häpykarvoituksen muotoilua, vai mistä ihmeestä sinulle tulee edes mieleen ajatus, että joku voisi näin tehdä?

kaikkihan sitä tekee ja sitten osoitellaan sormella ja kuiskutellaan miten ruma jonkun häpykatvoitus on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan tyypillistä nykypäivää eli heti oot kummallinen, outo, tiukkapipo yms jos omaa esim. korkean moraalin

Mikä vitun "korkea moraali"? Ujousko on joku moraaliarvo, vai?

Jep. Tämä moraalinvartija käy varmaan kotonakin suihkussa bikinit päällä, alastomuus on niin moraalitonta, ettei sitä sovi suvaita!

Näin se vaan on. Itse teen yllätystarkastuksia suihkutiloihin kun ihmiset käyvät suihkussa, ettei vaan olla bikinit päällä ja yritetä olla moraalisia. Käyn myös uimahalleissa kyttäämmässä näitä uimapukuasioita ja masturboimassa sitten vessan eriössä.

Vierailija
124/176 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän saunassa ollaan alasti. Naku-uinti on ihanaa. Miksi pitäisi laittaa uimapukua mökillä, hei haloo!

Nakuna voi saunoa ja uida oman perheen kansa tai hyvien ystävien, mutta kyllä minäkin vierassa seurassa pitäisin uimapuvun. Jos sinä joka mökillä nakuilet voi se tavallista mökki-isäntää/emäntää ihmetyttää. Yleensä alasti olaan vain tutussa seurassa jos silloinkaan. Uimapukua voi pitää monestakin syystä mökilläkin.

Meillä täällä Urjalassa harrastetaan perinteisesti seksisaunoja vain perheen kesken.

Täällä Alavudella ollaan joustavampia. Naapurin peräkammarinpoika pääsee myös mukaan jos sillä on viinaa tai rauhottavia lääkkeitä.

Vierailija
125/176 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoksi ajattelin eka.

että ihan alasti uivat :D

lähden tästä just uimaan alasti.

Vierailija
126/176 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika oudolta kuulostaa. Ollaan joka juhannus kaveriporukalla mökillä (miehiä ja naisia) eikä ikinä kukaan ole vetänyt sekasaunassa alasti vaan kaikilla on uikkarit päällä. Eri asia jos me naiset ollaan keskenämme saunassa niin silloin toki ollaan alasti. Välistä miehet viuhahtaa alasti, mutta kyllä suurimmalla osalla niistäkin pysyy uimavehkeet päällä.

127/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen eräs kylpylässä saunoja tästä jutusta. En muista missä kylpylässä tämä tapahtui, mutta ei ollut Porvoossa, lupaan. Siellä oli höyrysauna miehille ja naisille. Siis sekasauna.

Olin avaamassa ovea katse eteenpäin alaviistoon, niin ovea avattuani edessäni seisoi. Sieltä oli joku herrasmies tulossa ovelle ilman uimahousuja tai sitten vaihtamassa paikkaa. Nostin katsetta mieheen, tilanne oli todella nolo. En mennyt saunaan vaan laitoin oven kiinni ja vastedes en enää käynyt sekasaunoissa. On kyllä miehen kaverit pyytäneet, ja kaverin mies myös. Miksiköhän juuri miehet haluavat sekasaunomista?

Ap. Et ole mikään tiukkapipo tai normaalia estoisempi. Pitää tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Ihan sama mitä muut ovat mieltä.

128/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä et suomalaiseen kulttuuriin kuuluu tuo alasti oleminen varsinki saunassa. Mutta ei siihen ketään kyllä pakottaa saa. Yhtä hyvin vois sit mennä sanoo vastaantulijalle ota nyt vaatteet pois.

Vierailija
129/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta ei käy ilmi, oliko kyseessä siiderivalas?

Vierailija
130/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutusta ei käy ilmi, oliko kyseessä siiderivalas?

Itselläni on hyvä kroppa, mutta ei se tarkoita sitä, että haluaisin sitä esitellä ilman rihman kiertämää kaikille poikaystäväni kavereille. Lisäksi tiedän, että se olisi myös hänestä kiusallista. Eli kyse ei ole nyt tasan siitä, että onko kyseessä "siiderivalas" vai hyvävartaloinen ihminen.

Vierailija
131/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekki on normaalia joillekkin ei, itse en ole alasti edes 25 vuotta tunteneiden kavereiden kanssa, ei se musta tai niistä huonoa ihmistä tee. Vaimon kanssa kyllä olen mutta en muiden.

Vierailija
132/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman tiiviin ja läheisen kaveriporukan kanssa usein sekasaunotaan ja käydään yhdessä uimassa. Osa on alasti, osa uikkarit päällä. Suurin osa on pariskuntia. Itse pidän useimmiten uikkarit päällä, kuten suurin osa naisista. Miehet tykkäävät ilmeisesti olla ilkosillaan.

Saunomme siis yhdessä usein jonkun mökillä. Viimeksi mökkeilyporukkaamme liittyi yhden kaverin uusi tyttöystävä ja pidimme sen takia erikseen naisten- ja miesten saunat ja kaikilla taisi olla uikkarit päällä.

Mökeillä peseytyminen on usein saunassa ja pesurauha annetaan kaikille!

Juurikin näin. Alasti tai uikkareilla on jokaisen oma asia ja sekasaunaetikettiin kuuluu ettei tästä huomauteta. Mutta kyllä mekin pelataan usein varman päälle uuden tyttöystävän tullessa kuvioihin ja saunotaan erikseen, ellei nyt just ole hyvä pössis meneillään kun sauna on valmis. Tosin myös tällöin joku muukin naisista laittaa uikkarin päälle solidaarisuuden vuoksi tai hämmentyneelle tulokkaalle kerrotaan että uikkari on okei. Kerran yksi (ei kauan kuvioissa ollut) alkoi vääntämään siitä kun nyt näkee minun mieheni alasti ja hänen miehensä minut. Oli ihan mielettömän absurdi keskustelu..

Vierailija
133/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksin saunassa koska en halua jakaa alastomuuttani muiden ihmisten kanssa. Kuitenkin lapsuudessani oli ihan normaalia saunoa alasti oman perheen ja sukulaisten kanssa. En voisi kuvitella uivani alasti edes mökillä koska taivas on täynnä lentokoneita ja harrastuskoptereita. Kuitenkin joku juuri tulisi ylle ja postaisi pulleat tissini nettiin. Ennen tätä paskaa kyttäysnykyaikaa olisin voinut uida alasti yksin. Ajatelkaa miten vapaus on menetetty teknologian takia :(

Vierailija
134/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on se normaalia, että uidaan ja saunotaan alasti myös sekaporukalla.

Mutta älä huoli, myös sun fiilis on ihan oikea. Ei haittaa, vaikka sä et halua saunoa ja uida alasti.

Miehesi ei todennäköisesti sanonut sitä ilkeyttään, hän todennäköisesti pitää vartaloasi kauniina ja haluttavana eikä ymmärrä, että sinä et sitä koe niin, etkä halua sitä esille. Sano hänellekin.

Ole sinä uimapuku päällä, jos haluat. Voit myös ihan suoraan sanoa, että uikaa te vaan nakuna, sinun olosi on mukavampi peitettynä.

Meitä on täällä kaikenlaista hiihtäjää ja  jotkut ovat sitä sorttia, joille asia ei tuota hämmennystä. Sinä taas olet omanlaisesi. Minulla on hyvä vartalo, enkä minäkään sauno sekasaunassa ilman uikkareita. Joskus ovat kommentoineet - osa ilkeästikin- mutta olen pitänyt oman pääni. Nykyään tuttavat jo osaavat olla asian kanssa sinuja.

Jos taas koet arvostelua ja haukkumista, tiedät ensi kerralla, ettei ko. seurueeseen kannata lähteä. Ovat aika ahdasmielistä porukkaa, jos tahtovat sinut samaan muottiin.

Vierailija
135/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä kysytään halutaanko sekasauna vai sukupuolijaettu. Sitten jos miehiä on huomattavasti vähemmän niin kysytään uimapuvuilla vai ilman. Ja mielestäni on ihan ok käyttää uimapukua vaikka muut olisikin alasti. Oma valinta.

Vierailija
136/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen aihe. Itse voin saunoa vieraidenkin naisten kanssa alasti ilman mitään ongelmaa (olen nainen, 30v). Mutta tuttujen tai vieraiden miesten kanssa en haluaisi saunoa alasti. Uikkarit tai pyyhe päällä kyllä onnistuisi. En vaan koe sitä mukavaksi, että olisin miesten kanssa alasti. Mua häiritsisi ajatus, että tiedän miesten katsovan haarovälini ja rinnat. Tiedän että naisetkin saattavat katsoa, mutta se ei minua haittaa. En mä osaa tätä perustella tai selitellä sen kummemmin. Jos jotkut tykkäävät sekasanoua ja se ei ole hielle ongelma, niin mikäs siinä. Ihan hyvin voi niinkin tehdä. Itse en halua. En pidä sitä vääränä tai pervona, en vaan koe että itse viihtyisin siinä tilanteessa.

Vierailija
137/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiintoinen aihe. Itse voin saunoa vieraidenkin naisten kanssa alasti ilman mitään ongelmaa (olen nainen, 30v). Mutta tuttujen tai vieraiden miesten kanssa en haluaisi saunoa alasti. Uikkarit tai pyyhe päällä kyllä onnistuisi. En vaan koe sitä mukavaksi, että olisin miesten kanssa alasti. Mua häiritsisi ajatus, että tiedän miesten katsovan haarovälini ja rinnat. Tiedän että naisetkin saattavat katsoa, mutta se ei minua haittaa. En mä osaa tätä perustella tai selitellä sen kummemmin. Jos jotkut tykkäävät sekasanoua ja se ei ole hielle ongelma, niin mikäs siinä. Ihan hyvin voi niinkin tehdä. Itse en halua. En pidä sitä vääränä tai pervona, en vaan koe että itse viihtyisin siinä tilanteessa.

Hienosti osasin taas kirjoittaa, sori :D Hielle ongelma.... No ehkäpä ymmärsitte kuitenkin suunnilleen mitä kirjoitin.

Vierailija
138/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut erilaisilla kaveriporukoilla varmaan sata kertaa mökkireissuilla. Yleensä on ollut naisten ja miesten vuorot, koska kaikki ei mahdu saunaan yhtäaikaa. Silloin on saunottu alasti. Välillä on ollut sekasaunat, mutta joki ikinen kerta kaikilla on ollut uikkarit päällä, mistään muusta ei ole yhdelläkään porukalla edes keskusteltu, kukaan ei ole ehdottanut että ottaisi uikkarit pois. Kuulostaa oudolta tuollainen sekasauna kavereiden kesken alasti, en ole kuullutkaan keltään ennen että sellaista olisi. Faktahan on, että kyllä sekä naiset että miehet tiiraa sitä toista sukupuolta vaikka ne kavereita vain olisikin, jos siinä alasti keskenään ollaan. Ei sitä kukaan ääneen sano, mutta jokainen tietää, että vähän tekee mieli katsoa. Ei minun ainakaan tee mieli olla kaverimiehen edessä alasti, vaikka jossain kylpylän sekahöyrysaunassa voin alasti pistäytyä tuikituntemattomien seassa. Ja kyllä minusta tuntuisi vähän oudolta, että mieheni olisi porukalla alasti saunassa jonkun uuden alastoman tytön kanssa, vaikka ei tähän koskisikaan. Olen aivan varma, että tuijottaisi :D . No katsoa saa toki, mutta vähän kumma olo siitä jäisi.

Mutta kaikkein moukkamaisinta mitä voi kuvitella, on se että joku VAATII toista alasti sekasaunaan ja VAATII riisumaan uikkarin, jos se toinen on uikkarin päälleen jättänyt. Eli todella moukka ja outo se ap:n mies kun sellaista ap:lta vaati.

Vierailija
139/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkija Marja Rissanen Tampereen teknillisen yliopiston materiaaliopin laitokselta kertoo, että mökkisaunaan voi yleensä mennä uimapuvussa huoletta. Sen sijaan uimahallissa uimapuku päällä saunominen on vaarallista sekä itselle että muille saunojille.

-Kun uimahallin saunaan mennään uimapuku päällä, uimahalliveden kloori höyrystyy, ja kloori on myrkyllistä hengitettynä, tutkija kertoo.

Paitsi silloin kuin rintasyövän sairastaneella on uikkari päällä. Tuo kloorin höyrytysmisriski on myytti.

Vierailija
140/176 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sattuu paremmissakin piireissä. Kuuluu suomalaiseen sauna ja kesämökkikulttuuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi