Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että vituttaa miehet joilla ei ole vessassa roskista ja pyytävät naisvieraita kylään!

Vierailija
18.06.2017 |

Tai sitten on kanneton roskis joka on kaiken lisäksi tyhjä tai lähes tyhjä..

Ja näitä pässejä on netistä lukemieni kokemusten perusteella melkoinen määrä..

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on kuukuppi niin vältyn tältäKIN ongelmalta! 😂 "Mutta on ne siteet ja tamponit niiiiiin paljon parempia ja kuukuppi niin hankala!" Onpa joo selvästi.

Ei minullakaan ole roskista vessassa. Ei tule roskaa kun on kuukuppi. En meikkaa vessassa, rullahylsyt lajittelen pahviin ja tyhjiä shampoopulloja yms tulee niin harvoin että ei mitään järkeä kerätä niitä erilliseen roskikseen.

N24

82/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on kanneton roskis joka on kaiken lisäksi tyhjä tai lähes tyhjä..

Ja näitä pässejä on netistä lukemieni kokemusten perusteella melkoinen määrä..

Elikkä naisten toivomus on että sinkkumiehillä on vessassa roskis (jota ei itse tarvitse) ja se on silmänlumeeksi täytetty vaikkapa käyttämättömällä wc-paperilla, jotta nainen (joka on miehelle entuudestaan tuntematon koska muutenhan naisen ei tarvitsisi hävetä näin turhaa asiaa kuin side tai tamppooni) voi sitten piilottaa siteen yms. sinne "roskien" joukkoon.  Harvalle  miehelle tällainen asia on tullut edes mieleen, joten mistään pirullisesta ja perverssistä kiusanteosta ei liene kysymys..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen pärjännyt (yö)kylässä vaikka vessassa ei ole roskista.

Vierailija
84/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v eikä ole ollut ikinä roskista vessassa. Nyt on wc ja kylppäri erikseen joten eipä wc;ssä synny juuri muuta roskaa kuin wc paperin hylsyt ja ne tarttuvat mukaan keittiön roskikseen. Käytän siteitä joten ne helppo kääriä paperiin ja siitä keittiön roskiin. Edellisessä asunnossa oli wc ja kylppäri samassa mutta hyvin kulkeutuivat roskat aina keittiöön, jotenkin olen siihen niin tottunut.

Vierailija
85/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon et kaikki noi "miksi nainen menee miehen luo jos on menkat, jäisivät kotiin" -kommentit on provoja.

Voihan olla myös niitä kavereita/sukulaisia tms, jonka luona käy. Ja aika outoa olisi sekin, että olisi poikaystävä / tapailu joka ei kestä, että naisella on menkat.

- ei sitä aina puuhailla tarvitse

- menkoista huolimatta voi puuhailla

Olisi kyllä ikävää, jos aina kun on menkat, pitäisi vain jäädä kotiin. Ja myös se, että siteet yms pitää vaihtaa miehen luona, niin tottakai ne on pakko vaihtaa, ettei vahingossakaan tulisi ohivuotoa! Olisiko se sitten kivaa, että kaikki huonekalut olisi täynnä verta, kun ei kyennyt sidettä vaihtamaan.

(Ja itse osaan kyllä viedä siteen huomaamattomasti sinne keittiön roskikseen. Ihan kädessä menee, kun ei siihen yleensä kukaan huomiota kiinnitä)

Vierailija
86/86 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet ja tamponit on kyllä ällöttäviä paitsi käyttää myös hävittää. En itsekään naisena halua kenenkään verisiä rättejä vessaani haisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän