Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että vituttaa miehet joilla ei ole vessassa roskista ja pyytävät naisvieraita kylään!

Vierailija
18.06.2017 |

Tai sitten on kanneton roskis joka on kaiken lisäksi tyhjä tai lähes tyhjä..

Ja näitä pässejä on netistä lukemieni kokemusten perusteella melkoinen määrä..

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole roskista vessassa.

t. m31

Vierailija
2/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia miehillä. Keittiössä on roskakori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, mitä sinä sinne roskikseen oikein pistäisit?

Vierailija
4/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä kerätään vaipat ja siteet keittiön roskikseen, joka tyhjennetään joka päivä.

Vierailija
5/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole vessassa roskista kun ei ole mitään sinne laitettavaa. Joten jos laitan vieraita varten roskiksen vessaan, se on tietysti tyhjä.

Vierailija
6/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun kuukautissuojan tai tamponin. Tämä ketju on ollut täällä aikaisemminkin..

Vierailija
7/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kaikilla perheilläkään.

Terveisin teininä paniikin saanut kun poikaystävän kotona ei ollut roskista vaikka heillä myös teinitytär.

Vierailija
8/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vessassa pitäisi olla roskis? Minulla ei ole koskaan ollut ja olen jo yli kolmekymppinen nainen.

Vierailija
9/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstavakkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun kuukautissuojan tai tamponin. Tämä ketju on ollut täällä aikaisemminkin..

No ei kukaan nainen jätä verijälkiään jonkun sinkkumiehen vessaan. Tämä on varmaa!

Vierailija
10/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstavakkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten kiva vierailla miehen luona , jonka vessan roskis on täynnä tampponeja kun mies ei tajua niitä tyhjentää kun ei ole sinne mitään laittanut???  :D

mies

Vierailija
11/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, eikä minunkaan vessassani ole roskista. Tervetuloa vaan kyläilemään!

Vierailija
12/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussakin sanotaan, että vuotava nainen kuuluu neljän seinän sisälle.

Vierailija
13/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut vessassa roskista, enkä ole sitä ikinä siellä tarvinnut. En edes kun muksut oli vaippaikäisiä. Ja mitä väliä onko siinä kansi vai ei, kyllä kai sä siteet ja tamponit käärit paperiin josta ei läpi paista? Vai oletko niitä ihmisiä jotka heittää veriset tuotoksensa roskiin sen kummemmin miettimättä että joku muukin käyttää sitä roskista? Niin monta kertaa nähny yleisessä vessassa tamponin joka on heitetty sinne suoraan värkistä ja miettiny et mitä helvetti naiset ajattelee..

Vierailija
14/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos aloittajalla aina vastaavasti jääkaapissaan kylmää olutta miehille?

Vierailija
15/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos aloittajalla aina vastaavasti jääkaapissaan kylmää olutta miehille?

Eihän ap tässä vaatinut että miehillä pitäisi olla valikoima tamponeja ja siteitä tarjolla, vaan niille sopva roskis. Useimmilla naisilla lienee jääkaappi, jonne saat laittaa oluesi.

Vierailija
16/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hemmetti! Vie ne VERIRÄTTISI JA VITTUTUPPOSI mukanasi äläkä jätä niitä miehen asuntoon.

Vierailija
17/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, eikä minunkaan vessassani ole roskista. Tervetuloa vaan kyläilemään!

Minullakaan ei ole ja toivon, että kaverit kyllä kehtaavat käyttää keittiönkin roskista.

Vierailija
18/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole vessassa roskista kun ei ole mitään sinne laitettavaa. Joten jos laitan vieraita varten roskiksen vessaan, se on tietysti tyhjä.

Tajuatko yhtään miten kiusallista varsinkin nuoren naisen laittaa käytettyjä siteitä/tamponeja tyhjään roskikseen. Aivan kuin mies tietoisesti haluaisi kerätä naisen käytettyjä siteitä ja siksi laittaa tyhjän roskiksen josta ne on helppo kaivaa. Nöyrtyyttävää ja noloa.

Vierailija
19/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee miehen luokse kylään menkkapäivinä? Onhan se nyt selvää, että ruoan ja kahvin jälkeen miehen tekee mieli myös "jälkiruokaa"!

Vierailija
20/86 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vessassa pitäisi olla roskis? Minulla ei ole koskaan ollut ja olen jo yli kolmekymppinen nainen.

Siksi, että sinne laitetaan vessaroskat:kuukautissuojat ja niiden kääreet, käytyt korvatopsit ja vanulaput, tyhjät sampoopullot ja hiusharjasta kerätyt hiukset...

Kaikilla ei tule juurikaan vessaroskia tai tulee hyvin vähän, silloin ei välttämättä ole vessassa roskista vain vieraille.

Jos ap:n ongelma om kuukautissuojan vaihtaminen roskiksettomassa vessassa, tietenkin se suoja kääritään vessapaperiin ja viedään vaivihkaa keittiön roskikseen tai sitten vain vältellään kyläilyä kuukautisten aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi