Ai että vituttaa miehet joilla ei ole vessassa roskista ja pyytävät naisvieraita kylään!
Tai sitten on kanneton roskis joka on kaiken lisäksi tyhjä tai lähes tyhjä..
Ja näitä pässejä on netistä lukemieni kokemusten perusteella melkoinen määrä..
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kuukuppia ja 85% vieraista on miehiä, mutta laitoin vessaan silti roskiksen ihan naisvieraita ajatellen. Ja hyllyyn paketin siteitä ja tamponeja, jos pitää lainata.
Täyttyy ihan samaa tahtia, kun sinne heittää pakkausroskaa sun muuta, mikä ei mahdu mukavasti puolitäyteen roskikseen.Kai on kunnon kannellinen roskis eikä kanneton paperikori. Jälkimmäinen erityisesti tyhjän herättää epäilyksiä että kyseeessä on joku vinksahtanut pervo joka kerää itselleen naisten käytettyjä suojia ... hyi olkoon!
Ohis, mutta miksi epäilet että nainen olisi vinksahtanut pervo, joka kerää itselleen toisten käytettyjä kuukautissuojia? Ja jos nyt joku tuollainen olisi, niin miten se roskiksen kansi estäisi häntä keräämästä toisten käytettyjä kuukautissuojia?
Suomessa asutaan niin ahtaasti etta kaikki on kadenojentaman paassa. Meilla makuuhuoneet ovat talon toisessa paassa ja eri kerroksessa kuin keittio. Ei sielta kukaan lahtisi roskia kiikuttamaan lapi talon. Kaikissa kylpyhuoneissa on muovipussilla vuorattu roskis.
Mina ainakin kaytan hammaslankaa, meikinpoistoliinoja ja paperinenaliinoja joka paiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen menee menkkaisena sinkkumiehen kotiin? Panoa varten siellä ollaan, eikä vaihtamassa verirättejä.
Mun tuntemillani sinkkumiehillä on muitakin naispuolisia läheisiä kuin jotkut satunnaispanot. On siskoja, äitejä, tätejä, kavereita, kavereiden puolisoita jne. Mutta toisaalta minä tunnen sinkkumiehiä, jotka itsekin tykkäävät että vessassa on roskis. Hekin käyttävät kuitenkin vessapaperia, vanua, pumpulipuikkoja, hammaslankaa, dödöä, shampoota jne.
Onhan noita sukulaisia, mutta eivät he luonani vieraile juuri koskaan, koska asuvat toisella puolella Suomea. Ainoat naispuoliset kaverini, joiden kanssa ei ole säätöä on kavereideni tyttöystävät. Minä käyn käytännössä aina heidän luonaan, eivätkä he minun luonani, koska heillä on asunnossaan enemmän tilaa kuin minulla ja siten tapaamiset ovat siellä miellyttävämpiä.
Äitini ja siskoni kyllä kehtaavat heittää sen siteen ihan keittiön roskakoriinkin. Ei meillä niin tosikkomaisia olla, että luonnollisia asioita pitää tuolla tavoin hävetä.
Vessapaperit voi heittää vessanpönttöön. Toisekseen ei minulla ole vessassa juuri mitään pyyhkimistä sitä varsinaista pyyhkimistä lukuun ottamatta ja ne paperit ainakin menevät pönttöön, eikä roskakoriin. Pumpulipuikot, tyhjät saippuapullot ja muut vastaavat lähtevät helposti matkaan kun lähden kylpyhuoneesta ja voin heittää ne sitten keittiön roskikseen. Käytän sellaista hampaan välien puhdistamiseen tarkoitettua juttua, joten aika harvoin siihen tarvitsee päätä vaihtaa, kunhan pesee sen käytön jälkeen.
Oikeastaan ainoa syy miksi laittaisin vessaan roskakorin on parran ja hiusten leikkaus, koska ne olisi helpompi tiputtaa suoraan roskakoriin. Eipä se tosin ole kovin iso vaiva tyhjentää rikkalapioa keittiön roskikseen, koska palautan kuitenkin rikkalapion lopuksi keittiössä olevaan kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asutaan niin ahtaasti etta kaikki on kadenojentaman paassa. Meilla makuuhuoneet ovat talon toisessa paassa ja eri kerroksessa kuin keittio. Ei sielta kukaan lahtisi roskia kiikuttamaan lapi talon. Kaikissa kylpyhuoneissa on muovipussilla vuorattu roskis.
Mina ainakin kaytan hammaslankaa, meikinpoistoliinoja ja paperinenaliinoja joka paiva.
Valitsin pienen asunnon juuri siksi, että ei tarvitse ravata ympäriinsä, vaan kaikki on lähellä. On muuten siivoamiseenkin paljon mielekkäämpi alkaa, kun työmaa ei ole niin valtava.
En enää vaihtaisi isompaan asuntoon.
Meillä ei ollut kotona ikinä vessassa roskista, tyttäriä 3... toivoin joskus että olisi, kaikki kätkimme sitten käytetyt siteet paidan sisään ja sieltä vaivihkaa keittiön roskiin kun kukaan ei ollut näkemässä, jos oli niin väliaikaisjemmaan vaikka vaatekaappiin. Kyllä se ärsytti, mutta äiti oli sitä mieltä että keittiön roskikseen kaikki. :D
Nyt kun asun omillani minulla on viimein kannellinen pieni vessaroskis itseäni (ja vieraita!) varten, se täyttyy nopeasti mm. vanulapuista, hammaslankaimista, hylsyistä ja tyhjistä kosmetiikkatuubeista myös ilman kuukautisjätettä joten tyhjennys tapahtuu usein.
Eikö teillä ihmisillä jotka eivät tarvitse vessaan roskista, ikinä synny vessassa mitään jätettä? Kyllä minusta vessapaperin hylsyt, vanupuikot, hammaslangat ja shampoo pullot on paljon helpompi ja kivempi laittaa sinne vessan roskikseen, kuin kuljettaa keittiöön.
Itselleni kyllä vessan roskis on ehdoton, keittiöön ei viedä mitään alapäästä tullutta eritettä vaikka kuinka olisi siteet yms. paperiin kääritty. Siteiden ja tampoonien hävittämisen jälkeen on kuitenkin pestävä jälleen kädet ja sekin sujuu parhaiten vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ihmisillä jotka eivät tarvitse vessaan roskista, ikinä synny vessassa mitään jätettä? Kyllä minusta vessapaperin hylsyt, vanupuikot, hammaslangat ja shampoo pullot on paljon helpompi ja kivempi laittaa sinne vessan roskikseen, kuin kuljettaa keittiöön.
Itselleni kyllä vessan roskis on ehdoton, keittiöön ei viedä mitään alapäästä tullutta eritettä vaikka kuinka olisi siteet yms. paperiin kääritty. Siteiden ja tampoonien hävittämisen jälkeen on kuitenkin pestävä jälleen kädet ja sekin sujuu parhaiten vessassa.
Vessapaperin hylsyt ovat pahvia, joten ne eivät mene roskikseen, vaan pahvinkeräykseen. Löytyy myös keittiöstäni.
Saippuapullo tyhjenee aika harvoin, joten en näe järkevänä pitää sen takia roskakoria lattialla. Topstikut otan yleensä vessasta matkaan ja putsaan korvani tietokoneella istuessani ja heitän tietokonepöydän alla olevaan roskakoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen menee menkkaisena sinkkumiehen kotiin? Panoa varten siellä ollaan, eikä vaihtamassa verirättejä.
Mun tuntemillani sinkkumiehillä on muitakin naispuolisia läheisiä kuin jotkut satunnaispanot. On siskoja, äitejä, tätejä, kavereita, kavereiden puolisoita jne. Mutta toisaalta minä tunnen sinkkumiehiä, jotka itsekin tykkäävät että vessassa on roskis. Hekin käyttävät kuitenkin vessapaperia, vanua, pumpulipuikkoja, hammaslankaa, dödöä, shampoota jne.
Onhan noita sukulaisia, mutta eivät he luonani vieraile juuri koskaan, koska asuvat toisella puolella Suomea. Ainoat naispuoliset kaverini, joiden kanssa ei ole säätöä on kavereideni tyttöystävät. Minä käyn käytännössä aina heidän luonaan, eivätkä he minun luonani, koska heillä on asunnossaan enemmän tilaa kuin minulla ja siten tapaamiset ovat siellä miellyttävämpiä.
Äitini ja siskoni kyllä kehtaavat heittää sen siteen ihan keittiön roskakoriinkin. Ei meillä niin tosikkomaisia olla, että luonnollisia asioita pitää tuolla tavoin hävetä.
Vessapaperit voi heittää vessanpönttöön. Toisekseen ei minulla ole vessassa juuri mitään pyyhkimistä sitä varsinaista pyyhkimistä lukuun ottamatta ja ne paperit ainakin menevät pönttöön, eikä roskakoriin. Pumpulipuikot, tyhjät saippuapullot ja muut vastaavat lähtevät helposti matkaan kun lähden kylpyhuoneesta ja voin heittää ne sitten keittiön roskikseen. Käytän sellaista hampaan välien puhdistamiseen tarkoitettua juttua, joten aika harvoin siihen tarvitsee päätä vaihtaa, kunhan pesee sen käytön jälkeen.
Oikeastaan ainoa syy miksi laittaisin vessaan roskakorin on parran ja hiusten leikkaus, koska ne olisi helpompi tiputtaa suoraan roskakoriin. Eipä se tosin ole kovin iso vaiva tyhjentää rikkalapioa keittiön roskikseen, koska palautan kuitenkin rikkalapion lopuksi keittiössä olevaan kaappiin.
Meillä päin vessapaperirullan hylsyt heitetään roskikseen, ei pönttöön. Kukin tekee toki tavallaan, eikä se, että kaipaa roskista vessaan tarkoita sitä, että häpeäisi kuukautisia. Mielestäni on yksinkertaisesti siistimpää laittaa ne käytetyt siteet ja tamponit kannelliseen roskikseen suoraan, kuin pistää johonkin lavuaarin reunalle siksi aikaa, että saa uuden suojan vaihdettua, alapään siistittyä, vessan vedettyä, housut jalkaansa ja kädet pestyä. Tamponista on tuossa vaiheessa jo saattanut tulla hieman vertakin paperin läpi, johon se on kääritty ja sitten pitää pestä lavuaarikin ennen kuin poistuu vessasta. Mm. tämän vuoksi meillä on vessassa roskis. Kyläpaikoissa ei sitten auta muu kuin säätää parhaansa mukaan ja purra hammasta. Ja yrittää tyrkätä se tamponi vessan roskiksessa sen verran syvälle, ettei ensimmäisenä osu silmään kun joku sinne taas roskia laittaa.
Ja todellakin kadehdin miehiä, koska heidän ei tarvitse kantaa huolta tällaisista asioista.
Suurin syy miksi minulla ei ole roskakoria vessassa on siivoamisen vaikeus. Jos en näe roskakorissa juuri mitään hyötyjä, niin en halua laittaa sitä hankaloittamaan siivoamista.
Ei meilläkään ole roskista vessassa. Miksi pitäisi olla? Että sinne kerättäisiin verisiä siteitä viikko aina? Hyi. Minä kääräisen siteen seuraavan muovipakkaukseen ja vien keittiön roskikseen, josta päätyy samana päivänä ulos.
no ei sitä kannata täällä itkeä. Ensi kerralla sanot ap ihan reilusti miehelle, että hän vituttaa sinua.
Omasta puolestani voin kyllä vastata että vessassa syntyy hyvin vähän sekajätettä.
Ei ole roskista meilläkään vessassa, ei ole koskaan ollutkaan. Vessapaperin hylsyt pahvinkeräykseen, topsipuikot ja vanulaput vessan roskiin ja samaten tyhjät kosmetiikkapurkit. Käytän kuukuppia eli mitään veristä jätettä en vessaan jättäis vaikka olisikin roskis. Todella harvoin meillä on ketään yövieraita, joten ei olla nähty tarpeelliseksi laittaa sitä roskista.
Meillä on omassa kylppärissä vessassa roskis, vierashuoneen vessassa ei, mutta eteisen vessassa on.
Edellisessä asunnossa oli myös eteisen vessassa roskis, ja silloin mietitytti kerran, miten jotkut ihmiset eivät huomioi muita. Meillä ei ole pieniä lapsia, mutta sinne oli ilmestynyt vaippa haisemaan tuttavaperheen jäljiltä. En ollut hoksannut siivota kun siellä on yleensä vain paperihylsyjä.
Älkää jättäkö haisevia roskia roskikseen, jota ei tyhjennetä päivittäin. Kyllä se minusta on paljon ällöttävämpää,kuin keittiössä käynti.
Ei, meillä ei kerry päivittäin jätettä vessassa. Siellä ei koskaan meikata, laiteta tukkaaa eikä langata hampaita. Ei vanulappuja, ei puikkoja. Vessapaperin hylsyn vien keittiön roskikseen, samoin tyhjentyneen sampoopullon.
Onneksi on kuukuppi niin vältyn tältäKIN ongelmalta! 😂 "Mutta on ne siteet ja tamponit niiiiiin paljon parempia ja kuukuppi niin hankala!" Onpa joo selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole roskista meilläkään vessassa, ei ole koskaan ollutkaan. Vessapaperin hylsyt pahvinkeräykseen, topsipuikot ja vanulaput vessan roskiin ja samaten tyhjät kosmetiikkapurkit. Käytän kuukuppia eli mitään veristä jätettä en vessaan jättäis vaikka olisikin roskis. Todella harvoin meillä on ketään yövieraita, joten ei olla nähty tarpeelliseksi laittaa sitä roskista.
???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???????
Keittiön roskiin tarkoitin. Ajatusvirhe kun mietin vessanroskiksia.
En ole koskaan tarvinnut roskista omassa vessassa enkä koskaan jättänyt merkkejä kuukautisista kenenkään toisenkaan vessaan. Enkä ole mies. Ihan tottumuskysymys tämä.