Ai että vituttaa miehet joilla ei ole vessassa roskista ja pyytävät naisvieraita kylään!
Tai sitten on kanneton roskis joka on kaiken lisäksi tyhjä tai lähes tyhjä..
Ja näitä pässejä on netistä lukemieni kokemusten perusteella melkoinen määrä..
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole vessassa roskista kun ei ole mitään sinne laitettavaa. Joten jos laitan vieraita varten roskiksen vessaan, se on tietysti tyhjä.
Tajuatko yhtään miten kiusallista varsinkin nuoren naisen laittaa käytettyjä siteitä/tamponeja tyhjään roskikseen. Aivan kuin mies tietoisesti haluaisi kerätä naisen käytettyjä siteitä ja siksi laittaa tyhjän roskiksen josta ne on helppo kaivaa. Nöyrtyyttävää ja noloa.
Millä se roskis sitten pitäisi täyttää, jos ei normaalisti tarvitse vessassa roskista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos aloittajalla aina vastaavasti jääkaapissaan kylmää olutta miehille?
Eihän ap tässä vaatinut että miehillä pitäisi olla valikoima tamponeja ja siteitä tarjolla, vaan niille sopva roskis. Useimmilla naisilla lienee jääkaappi, jonne saat laittaa oluesi.
Niin, eli vain naiset tulee nostaa ansiottomalle jalustalle?
Fishermans friends pastilleja myydään peltirasioissa, voit ostaa sellaisen ja tunkea niitä tuppojasi siihen kyläpaikoissa.
Mä olen ostanut miesystäväni vessaan roskiksen. Yksinkertaisesti vitutti kuskata kaikki roskat tamponeista vanulappuihin keittiön roskikseen, josta ne sitten näkyivät jokaiselle joka sinne jotain laittoi. Paljon helpompi kun on vessassa kannellinen roskis.
Minä olen nainen ja kanneton roskis vessassa. Miksi roskakorissa pitää olla kansi? Itse käärin tamponit aina vessapaperiin ennen roskiin laittoa.
Mulla on kaks vaippaikästä ja jos molemmat tekee kakat hyvällä tuurilla kolme kertaa päivässä, niin saa paskaroskiksia kiikuttaa jätehuoneeseen ihan kohtuullisen monta kertaa, eli sillon ei oo kyllä mitään väliä vaikka joku tois omaa paskaansa meijän roskikseen 😂
Minä vedän tamponin alas vessasta jos ei ole roskista. Tiedän, ei saisi, mutta en todellakaan ala haahuilemaan verinen tampaxi kädessä etsimässä roskista. :/
Mikähän helvetin haloo nousisi jos vessassa olisi roskis ja siellä käytettyjä siteitä ja tamponeja.
En ymmärrä näitä roskiksen vaatijoita. Jos asunnon asukkailla ei ole tarvetta vessaroskikselle, niin se verinen side tai tamponi lojuu varta vasten vieraille varatussa roskiksessa viikkokausia. Tai kunnes alkaa haista. Sekö on vähemmän noloa, kuin viedä side keittiön roskikseen tai laittaa vaikka minigripissä omaan laukkuun?
Juu ap, I feel you. Muistan, kun omalla miehelläni ei ollut silloin alkuaikoina roskista vessassaan ja hän ei millään meinannut ymmärtää miksi pitäisi olla.
Vielä tänä päivänäkin sama tilanne; muutimme uuteen asuntoon, jossa on kaksi vessaa, toinen vieras-wc. Tuumasin miehelle, että pitänee ostaa vierasvessaankin roskis, johon hän tuumasi "ei tänne tarvi kenenkään tulla menkkasen tuheronsa kanssa!!!!". Ei miehet vaan ymmärrä. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja kanneton roskis vessassa. Miksi roskakorissa pitää olla kansi? Itse käärin tamponit aina vessapaperiin ennen roskiin laittoa.
Itse tykkään,että kannellinen roskis on siistimmän näköinen ja mahdolliset hajut eivät leviä koko vessaan.
Miksi nainen menee menkkaisena sinkkumiehen kotiin? Panoa varten siellä ollaan, eikä vaihtamassa verirättejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vedän tamponin alas vessasta jos ei ole roskista. Tiedän, ei saisi, mutta en todellakaan ala haahuilemaan verinen tampaxi kädessä etsimässä roskista. :/
Niin et voi kääriä paperiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole vessassa roskista kun ei ole mitään sinne laitettavaa. Joten jos laitan vieraita varten roskiksen vessaan, se on tietysti tyhjä.
Tajuatko yhtään miten kiusallista varsinkin nuoren naisen laittaa käytettyjä siteitä/tamponeja tyhjään roskikseen. Aivan kuin mies tietoisesti haluaisi kerätä naisen käytettyjä siteitä ja siksi laittaa tyhjän roskiksen josta ne on helppo kaivaa. Nöyrtyyttävää ja noloa.
Millä se roskis sitten pitäisi täyttää, jos ei normaalisti tarvitse vessassa roskista?
No rroskila tietty typerys
palstavakkari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, mitä sinä sinne roskikseen oikein pistäisit?
Jonkun kuukautissuojan tai tamponin. Tämä ketju on ollut täällä aikaisemminkin..
Miksi sinun pitää vaihtaa kuukautissuoja miehen luona?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen menee menkkaisena sinkkumiehen kotiin? Panoa varten siellä ollaan, eikä vaihtamassa verirättejä.
Mun tuntemillani sinkkumiehillä on muitakin naispuolisia läheisiä kuin jotkut satunnaispanot. On siskoja, äitejä, tätejä, kavereita, kavereiden puolisoita jne. Mutta toisaalta minä tunnen sinkkumiehiä, jotka itsekin tykkäävät että vessassa on roskis. Hekin käyttävät kuitenkin vessapaperia, vanua, pumpulipuikkoja, hammaslankaa, dödöä, shampoota jne.
No vittuako naiset aina preferoitte sellaisia "sikoja"? Tervetuloa minun luokseni, minun vessassa onkin kannellinen roskis. Mutta ei. Eivät naiset minua preferoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos aloittajalla aina vastaavasti jääkaapissaan kylmää olutta miehille?
Eihän ap tässä vaatinut että miehillä pitäisi olla valikoima tamponeja ja siteitä tarjolla, vaan niille sopva roskis. Useimmilla naisilla lienee jääkaappi, jonne saat laittaa oluesi.
Niin, eli vain naiset tulee nostaa ansiottomalle jalustalle?
Fishermans friends pastilleja myydään peltirasioissa, voit ostaa sellaisen ja tunkea niitä tuppojasi siihen kyläpaikoissa.
Miehen logiikkaa :D
Et voi olla tosissasi