Ai että vituttaa miehet joilla ei ole vessassa roskista ja pyytävät naisvieraita kylään!
Tai sitten on kanneton roskis joka on kaiken lisäksi tyhjä tai lähes tyhjä..
Ja näitä pässejä on netistä lukemieni kokemusten perusteella melkoinen määrä..
Kommentit (86)
Miksi sinun pitää päästä täyttämään toisten roskiksia? Tee kuukautistarpeesi kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos aloittajalla aina vastaavasti jääkaapissaan kylmää olutta miehille?
Eihän ap tässä vaatinut että miehillä pitäisi olla valikoima tamponeja ja siteitä tarjolla, vaan niille sopva roskis. Useimmilla naisilla lienee jääkaappi, jonne saat laittaa oluesi.
Niin, eli vain naiset tulee nostaa ansiottomalle jalustalle?
Fishermans friends pastilleja myydään peltirasioissa, voit ostaa sellaisen ja tunkea niitä tuppojasi siihen kyläpaikoissa.
Roskis = ansioton jalusta. Onko sulla kaikki kunnossa?
Hei, ihan varmasti jos sun asuntoon joskus eksyy nainen, niin hän voi jättää käytetyt siteensä ihan vaikka siihen tiskipöydälle, tai olohuoneen sohvalle, tai ihan mihin vaan haluat, niin että ei vaan tule vaatineeksi päästä "ansiottomalle jalustalle". Mitenkäs muut ruumiinnesteet, saako käytetyn nenäliinan laittaa roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole vessassa roskista kun ei ole mitään sinne laitettavaa. Joten jos laitan vieraita varten roskiksen vessaan, se on tietysti tyhjä.
Tajuatko yhtään miten kiusallista varsinkin nuoren naisen laittaa käytettyjä siteitä/tamponeja tyhjään roskikseen. Aivan kuin mies tietoisesti haluaisi kerätä naisen käytettyjä siteitä ja siksi laittaa tyhjän roskiksen josta ne on helppo kaivaa. Nöyrtyyttävää ja noloa.
Millä se roskis sitten pitäisi täyttää, jos ei normaalisti tarvitse vessassa roskista?
No rroskila tietty typerys
Siis hakea muista roskiksista roskia silmänlumeeksi? Kun siellä vessassa ei edelleenkään ole normaalisti mitään roskiin laitettavaa.
TAAS tämä sama aihe.
Vastaan taas: meilläkään ei ole vessassa roskista, vaikka mulla ja tyttärellä kuulautiset. Käytämme keittiön roskista, joka tyhjennetään päivittäin.
Vieraisilla en varmaan laittaisi sidettä vessan roskiin. Koen hävyttömänä laittaa sinne haisemaan. Isäntäperhe saattaa tyhjentää sen erittäin harvoin ja laittaa sinne vain vessapaperihylsyt ja vanupuikot käyntini jälkeen alkavat ihmetellä, miksi se on alkanut haista.
Eipä ollut edes ex-muijallakaan...
Ei roskiksen puuttuminen mitään, mutta menin joskus yöksi miehen luokse joka ei käyttänyt vessapaperia. Eikä talouspaperia sen puoleen. Käytti siis itse käsisuihkua peseytymiseen. Oli muuten arpominen että mitenköhän pissalla käynti pitäisi hoitaa, kun ei kusiseen alapäähän viitsisi vaan pikkareita päällekään vetää. Kämpille mentiin siis keskellä yötä, jos olisin asiasta tiennyt olisin tietty vienyt omat.
Miehelläni ei ollut roskista kun tapasimme, otin vain sydeemit mukaan ja vein keittiön roskiin. Mitään ihmeellistä ei ollu siinä. :D nyt yhdessä asuessa, roskista ei ole edelleen koska olen tottunut tuohon tapaan. Enkä sitä sinne edes kaipaa
Miks pitää tunkea miehen luokse jos on kuukautiset?
Ehdottomasti roskit koska muuten se tamponi tai pikkuhousunsuoja menee pönttöön.
Minä käytän kuukuppia ja 85% vieraista on miehiä, mutta laitoin vessaan silti roskiksen ihan naisvieraita ajatellen. Ja hyllyyn paketin siteitä ja tamponeja, jos pitää lainata.
Täyttyy ihan samaa tahtia, kun sinne heittää pakkausroskaa sun muuta, mikä ei mahdu mukavasti puolitäyteen roskikseen.
Miksei voi kääriä sidettä tai tamponia paperiin ja viedä sen keittiön roskiin, jos vessassa ei ole roskista? Jos on anyway kuukautisten aikaan miehen luona kylässä (ja tämä mies on sellainen jonka kanssa harrastetaan seksiä) niin se mies on varmaan ihan tietoinen siitä, että naisilla on menkat ja että sinulla on tällä hetkellä menkat (jos meinaatte kerran kuukautisseksiä harrastaa jos olet kerran miehen luona kylässä), niin ei sitä miestä varmaan haittaa, että viet nätin paperiin käärityn siteen keittiön roskikseen?
Tai jos olet niin häveliäs, niin voithan aina piilottaa paperiin monta kertaa käärityn siteen vaikka laukkuun, esimerkiksi vetoketjulliseen lokeroon, jossa ei ole muita tavaroita, ja heität siteen sitten kotona roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vedän tamponin alas vessasta jos ei ole roskista. Tiedän, ei saisi, mutta en todellakaan ala haahuilemaan verinen tampaxi kädessä etsimässä roskista. :/
Niin et voi kääriä paperiin?
Mulla ainakin kuluu puoli rullaa vessapaperia tamponin ympärille niin, että veri ei tule läpi paperista. En kehtaa kuluttaa niin paljon paperia kenenkään luona, joten siksi se kannellinen roskis on ehdoton. Tosi törkeän näköistä keittiön roskiksessa kun joku verellä tahriintunut paperituppo pilkistää silmään kun laittaa roskia sinne.
- se joka osti miesystävälleen kannellisen roskiksen vessaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap tässä vaatinut että miehillä pitäisi olla valikoima tamponeja ja siteitä tarjolla, vaan niille sopva roskis. Useimmilla naisilla lienee jääkaappi, jonne saat laittaa oluesi.
Fishermans friends pastilleja myydään peltirasioissa, voit ostaa sellaisen ja tunkea niitä tuppojasi siihen kyläpaikoissa.
Hei, ihan varmasti jos sun asuntoon joskus eksyy nainen, niin hän voi jättää käytetyt siteensä ihan vaikka siihen tiskipöydälle, tai olohuoneen sohvalle, tai ihan mihin vaan haluat, niin että ei vaan tule vaatineeksi päästä "ansiottomalle jalustalle". Mitenkäs muut ruumiinnesteet, saako käytetyn nenäliinan laittaa roskikseen?
Tarjosin jo vaihtoehdon sinulle. Kanna ne tupposi ihan itse mukanasi pois asunnosta, jos et niitä keittiön roskikseen voi viedä. Naisena olet niin tottunut etuisuuksiin ja erityiskohteeluun, että olet jo itse sille sokea?
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kuukuppia ja 85% vieraista on miehiä, mutta laitoin vessaan silti roskiksen ihan naisvieraita ajatellen. Ja hyllyyn paketin siteitä ja tamponeja, jos pitää lainata.
Täyttyy ihan samaa tahtia, kun sinne heittää pakkausroskaa sun muuta, mikä ei mahdu mukavasti puolitäyteen roskikseen.
Kai on kunnon kannellinen roskis eikä kanneton paperikori. Jälkimmäinen erityisesti tyhjän herättää epäilyksiä että kyseeessä on joku vinksahtanut pervo joka kerää itselleen naisten käytettyjä suojia ... hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole sama asia. Tottakai naisella on jääkaappi, koska hän itsekin tarvitsee sitä, ja samasta syystä miehellä on keittiössä roskis. Mies taas ei välttämättä tarvitse roskista kylpyhuoneessaan eikä nainen olutta jääkaapissaan. Silti niitä voidaan hankkia kohteliaisuussyistä. Alkaako nyt aukeamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan varmasti jos sun asuntoon joskus eksyy nainen, niin hän voi jättää käytetyt siteensä ihan vaikka siihen tiskipöydälle, tai olohuoneen sohvalle, tai ihan mihin vaan haluat, niin että ei vaan tule vaatineeksi päästä "ansiottomalle jalustalle". Mitenkäs muut ruumiinnesteet, saako käytetyn nenäliinan laittaa roskikseen?Tarjosin jo vaihtoehdon sinulle. Kanna ne tupposi ihan itse mukanasi pois asunnosta, jos et niitä keittiön roskikseen voi viedä. Naisena olet niin tottunut etuisuuksiin ja erityiskohteeluun, että olet jo itse sille sokea?
Osaatko lukea? Minähän sanoin jo, että voin jättää käytetyt suojani ihan minne tahansa kohtaan kodissasi. Mukanani en niitä ala kantaa. Mutta voisitko nyt ihan erikseen selittää, millä ihmeen tavalla roskis on erityiskohtelu ja etuisuus, jos sitä tarvitsee yli puolet ihmiskunnasta? Ilman lapsellista kiukuttelua.
Ah, nyt ollaan naisten ongelmanratkaisukyvyn ylälaidassa. Nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä mä yleensä yritän jääkaappiin muutaman oluen ja lonkeron varata kuten myös purtavaa, jos olen kutsunut miehen luokseni kylään. Varaan usein myös viiniä. Mielestäni se on kohteliasta. Jos itse menen miehen luokse kylään, arvostan kovasti jos hänellä on roskis vessassa, mutta en ala kiukuttelemaan jos sellaista ei ole. Harvoin kyllä kyläilen kenenkään miehen luona kuukautisten aikaan, mutta on toki sellaistakin sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan varmasti jos sun asuntoon joskus eksyy nainen, niin hän voi jättää käytetyt siteensä ihan vaikka siihen tiskipöydälle, tai olohuoneen sohvalle, tai ihan mihin vaan haluat, niin että ei vaan tule vaatineeksi päästä "ansiottomalle jalustalle". Mitenkäs muut ruumiinnesteet, saako käytetyn nenäliinan laittaa roskikseen?Tarjosin jo vaihtoehdon sinulle. Kanna ne tupposi ihan itse mukanasi pois asunnosta, jos et niitä keittiön roskikseen voi viedä. Naisena olet niin tottunut etuisuuksiin ja erityiskohteeluun, että olet jo itse sille sokea?
Osaatko lukea? Minähän sanoin jo, että voin jättää käytetyt suojani ihan minne tahansa kohtaan kodissasi. Mukanani en niitä ala kantaa. Mutta voisitko nyt ihan erikseen selittää, millä ihmeen tavalla roskis on erityiskohtelu ja etuisuus, jos sitä tarvitsee yli puolet ihmiskunnasta? Ilman lapsellista kiukuttelua.
Keittiössäni on roskis. Epäilisin sinun olevan seinähullu jos alkaisit siteitäsi sohvalleni kiikuttamaan.
En ole velvollinen muuttamaan asuntoani millään muotoa sen takia, että sinä satut vuotamaan.
Sen takia että miestä ärsyttää, jos tulee ylivuoto, ja hänen huonekalunsa ovat kaikki menkkaveressä. Voin kyllä tulla luoksesi kylään vuotamaan vaikka kaikille huonekaluillesi, jos sinulla on sellainen fetissi.