päästäisitö teinit keskenään ulkomaille?
Päätäisitkö teinin 17v ja kaverinsa 18v kanssa ulkomaille ilman aikuista? Tyttäreni 17v ja hänen kaverinsa haluaisivat lähteä viikoksi Kanarialle kahdestaan. Mitä mieltä? Uskaltaako päästää? Toisaalta haluaisin antaa mennä, kun en itse aikoinani päässyt lähtemään. Onko omia kokemuksia? Kiitos asiallisista vastauksista. :)
Kommentit (71)
Jos matkalla olisi aikuinen mukana, olisi ihan ok että tytöt menevät keskenään miten haluavat. Se tutun aikuisen samassa hotellissa asuminen kuitenkin hillitsee pahinta sekoilua jo aika paljon. Eikä ole pahitteeksi, että on joku tarkistamassa, että kummatkin ovat ehjin nahoin takaisin hotellissa esim. 01-02 aikaan, ja auttamassa mikäli ongelmatilanteita tulee. Jos lähtevät täysin keskenään etelänlomalle alkoholi + miehet on varma yhdistelmä. Lomasta voi siis tulla hauskaa kevytmielistä hurvittelua tai hengenvaarallinen katastrofi. Kiltteydestä se ei ole kiinni kun hormonit hyrrää. En päästäisi keskenään.
Oma tytär raiskattii ku oli ollut viikon kanarialla. Ei toista kertaa lähe raiskattavaksi.
Omaa 17v en päästäisi. On huomattavan lapsellinen eikä varmasti osaisi toimia itsenäisesti esim lentokentillä. Lisäksi kielitaito ei ole kummoinen.
Päästäisin koska on matkustanut aikaisemminkin ja osaa toimia itsenäisesti kentällä. On ollut Syyriassakin yksin ilman ongelmia. Meni siis tapaamaan isäänsä joka on kuolemantuomion saanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kortsut mukaan ja muistuta että niitä saa myös käyttää. Ryyppäämään sinne mennään
Jos itse olet tuollainen ollut, niin se ei tarkoita, että muut olisivat. Humalahakuinen juominen on tasaisesti vähentynyt nuorison keskuudessa ja vuosikymmeniä.
Pidetään vähän fiksumpien joukossa äärettömän ääliömäisenä ja sellaisia lähinnä säälitään, jotka vetävät itsensä vastuuttomaan tilaan.
Bullshit. Juominen on pysynyt tasan samana tai jopa lisääntynyt, ero on vain että näissä tutkimuksissa ja kyselyissä teinit eivät vastaa rehellisesti, vaan valehtelevat (kokemusta on, itse olen tämän sukupolven nuoria ja oikein kerskuvat jälkikäteen kuinka ei tietenkään kerrottu terkkarilla totuutta) ja näin saadaan kuva tämän sukupolven siveellisistä nuorista ja vanha sukupolvi olisi ollut jotain överiryyppääjiä.
Anna nuorten mennä. Kuolevat muutenkin aikanaan ja jos nyt sattuu että kupsahtavat lomallaan niin se oli siiinä mutta ainakin pääsivät lähtemään. Voit tuoda lapses sinkkiarkussa takaisin tai haudata hänen jätökset kyseiselle lentokentälle. Anna mennä vain :) Oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kortsut mukaan ja muistuta että niitä saa myös käyttää. Ryyppäämään sinne mennään
Jos itse olet tuollainen ollut, niin se ei tarkoita, että muut olisivat. Humalahakuinen juominen on tasaisesti vähentynyt nuorison keskuudessa ja vuosikymmeniä.
Pidetään vähän fiksumpien joukossa äärettömän ääliömäisenä ja sellaisia lähinnä säälitään, jotka vetävät itsensä vastuuttomaan tilaan.
Bullshit. Juominen on pysynyt tasan samana tai jopa lisääntynyt, ero on vain että näissä tutkimuksissa ja kyselyissä teinit eivät vastaa rehellisesti, vaan valehtelevat (kokemusta on, itse olen tämän sukupolven nuoria ja oikein kerskuvat jälkikäteen kuinka ei tietenkään kerrottu terkkarilla totuutta) ja näin saadaan kuva tämän sukupolven siveellisistä nuorista ja vanha sukupolvi olisi ollut jotain överiryyppääjiä.
Näinpä, silloin kun itse niitä kyselyitä täyttelin oli muotia laittaa arviot yläkanttiin.
Lomat on miehiä/naisia ja viinan vetämistä varten. Sama missä iässä sitä harrasta! Anna mennä vain ;)
Itse uskallan päästää jopa pariksi viikoksi. Kanaria ei ole yhtään huono paikka.