Vierailija

Itse olen jo yli 40v, isot lapset, takana pitkä avioliitto ja sinkkuna nyt jo vuosia. Yksi viritelmä oli alkuvuodesta, mutta ei riittänyt suhteeseen.
Nyt nautin kesästä, vapaudesta, tuoksuista, lapsista ja tutustun jutellen eri ihmisiin.
En muutenkaan halua enää mitään asumista saman katon alla, vaikka joskus mies tulisikin elämääni.
Elämä on nyt avointa, ihanaa. Ja etenkin vapaus.
Hyvää kesää kaikille sinkuille <3

• ylös 33
  • alas 2

Sivut

Kommentit (72)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mieli on vuosi vuodelta apeampi. Olen ollut koko elämäni sinkkuna vastentahtoisesti, koiran hankin mutta eihän se ihmisseuraa korvaa. Kesä on masentavin aika vuodesta kun kaikkialla pariskuntia ja lapsiperheitä. Haluaisin itsekin istua nurmikolla puolison kanssa tai leikkikentällä lapsen/lasten kanssa.

-n30

• ylös 32
  • alas 2
Vierailija

Kova on ollut yritys itsellä löytää parisuhde mutta toistaiseksi ei ole ollut onni mukana.

Eilen tosin kävin yhden naisen kanssa treffeillä ja luulen että hän suostuu 2.treffeihin.

Itse en mitenkään vielä ihastunut mutta nainen vaikutti mukavalta.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieli on vuosi vuodelta apeampi. Olen ollut koko elämäni sinkkuna vastentahtoisesti, koiran hankin mutta eihän se ihmisseuraa korvaa. Kesä on masentavin aika vuodesta kun kaikkialla pariskuntia ja lapsiperheitä. Haluaisin itsekin istua nurmikolla puolison kanssa tai leikkikentällä lapsen/lasten kanssa.

-n30

Koiran hankinta oli virhe jos haluat parisuhteen. Moni mies ei halua naista jolla on koira.

• ylös 12
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-n30

Koiran hankinta oli virhe jos haluat parisuhteen. Moni mies ei halua naista jolla on koira.

Miehillä on aika kovat kriteerit.

-eri

Vierailija

Minäkään en pidän sinkkuna olemisesta. :(

Lapset teinejä, erosta pari vuotta.

Juhannus ahdistaa eniten. Lapset pääsee isänsä kanssa mökille. Itse jään kaupunkiin.

Voisihan sitä käydä jossain viihteellä, mutta liikkeellä sitten muutkin, keillä ei ole mahdollisuutta päästä minnekään järvenrannalle saunomaan ja grillaamaan. :(

N44

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-n30

Miehillä on aika kovat kriteerit.

-eri

Koiran omistaminen sitoo hirveesti. Toinen ei voi lähteä toisen luoksi yöksi kun pitää koko ajan olla hääräämässä koiran kanssa. Ja muutenkin nainen saattaa pitää koiraa miestä tärkeämpänä..

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Kesä menee kulttuririennoissa, matkustellessa ja hyvissä ravintoloissa vieraillessa. Kyllä se yksinkin sujuu!

M46

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkään en pidän sinkkuna olemisesta. :(

Lapset teinejä, erosta pari vuotta.

Juhannus ahdistaa eniten. Lapset pääsee isänsä kanssa mökille. Itse jään kaupunkiin.

Voisihan sitä käydä jossain viihteellä, mutta liikkeellä sitten muutkin, keillä ei ole mahdollisuutta päästä minnekään järvenrannalle saunomaan ja grillaamaan. :(

N44

Miksi tämä on sadfacen paikka? Eikös se ole hyvä, jos siellä on ne muutkin liikkeellä? Tuskin haluaisit yksin olla viihteellä.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Tässä istun ihmetellen ja ykskaks päätin, että kunhan yksi liikkumisen estävä pikkuvaiva saadaan (leikkaus) kuntoon, laitan itteni kuosiin ja yritän löytää itselleni MIEHEN 😀.
Kuosiinlaitto on ihan itseäni varten, ketuttaa, kun olen tässä apatiassa lössähtänyt.
Sanovat, että olen kaunis, hot, nuorekas ja mitä niitä superlatiiveja nyt olenkaan kuullut, päätin, että alan pikkuisen uskomaan mitä hokevat. Joten, odota maailma, täältä tullaan! 💃🏻
Kuusikymppiset miehet, vaviskaa, sinkkuaikanne alkavat olla luetut.
Onnea matkaan kaikille teille, jotka haluatte sinkkuutenne jättää. 💏

• ylös 42
  • alas 0
Vierailija

Vapaus on mukavaa, mutta muut asiat ei niinkään. Kavereita pitäisi saada enemmän ja sisällöllistä tekemistä. Terveysongelmien voittaminen on kuitenkin ensimmäisenä mielessä. Haastavaa, mutta ei mahdotonta.

Kesästä tosin nautin tällä hetkellä, eikä minua erityisemmin mikään paina sen takia. 

Vierailija

Ei tässä mitään kukkempaa. Melko huonot kelit ovat olleet, pitäisi viritellä jotain kesälomantynkää, mutta ei ole oikein mitään mielihaluja mitä sitä tekisi.

Sinkkumies

Vierailija

Olen 24 v, eronnut yhden lapsen äiti. Sinkkuna kolme vuotta, siis erosta asti (ellei muutamia pikkusutinoita oteta huomioon). Viihdyn yksin ja saan viettää myös perheaikaa lapsen kanssa. Kaipaan ihastumista, mutta itsetuntoni on niin huono kilpirauhasongelmista ja painonnoususta johtuen etten kehtaa alkaa "tarjota" itseäni kellekään. Ehkä sitten kun viihdyn paremmin omissa nahoissani, voin miettiä parisuhdejuttuja. Saman katon alle en kyllä muita kaipaa, siinä olen AP:n kanssa samoilla linjoilla...

Tämä kesä menee pääosin töissä, lapsen kanssa käydään vanhempien mökillä aina kun ehditään. Yhdet festarit ja yksi kotimaanreissu on tiedossa loppukesälle. Ihan kivalta tuntuu ja hyvillä mielin mennään, oma paino vain vaivaa. Läheiset sanovat etten näytä mitenkään massiiviselta, mutta olo on kuin elefantilla ja vaaka pomppaa kyllä ylipainon puolelle :/ ehkä sitten joskus pääsen mukavampiin mittoihin.

Vierailija

Lomalla nyt. Vähän reissailen ja pääasiassa vietän aikaa ystävien kanssa. Eipä oo jatkuvasti oma sinkkuus mielessä. Olen ihan tyytyväinen elämääni, vaikka toki rakkaus ja parisuhde olis kiva. Pian alkaa Pride, niin ehkä siellä vois tavata jonkun. Tai sitten ei. Ei ole haku päällä.

Vierailija

Tylsää kuuluu ja tylsä kesä jälleen kerran edessä. Tänäänkin vaan maannut sängyssä ja katsonut elokuvia. Ei kavereita, ei miestä. Tosin miestä mulla ei ole ollut koskaan. Kavereita viimeksi 10 vuotta sitten. N28

• ylös 16
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.