Onko totta, että naisen todellinen kauneus punnitaan siinä, näyttääkö hän kauniilta täysin ilman meikkiä ja hiukset taakse kammattuina?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Tuolla naisella on kyllä meikkiä :)
No on kyllä niin vähän, että hädin tuskin huomaa. Jos pesisi tuon pienen määrän luomiväriä ja ripsivärin pois, niin ei se tuosta rumaksi muuttuisi.
Voi elämän kevät...
Kuvan naisella on ainakin
- meikkivoidetta/bb-voidetta
- peiteainetta
- puuteria
- aurinkopuuteria
- kulmakynää/-puuteria/värillistä kulmavahaa
- maskaraa (mahdollisesti myös ripsienpidennykset)
- useampaa eri luomiväriä
- huulivoidetta
Se, että sinä et ymmärrä miten meikki toimii, ei tarkoita ettei tuolla naisella olisi meikkiä.
Haluaisin myös nähdä sen naisen joka ei nypi kulmakarvojaan lainkaan, ja silti ne piirtyisivät täydellisen tasaisina ja siisteinä.
Ei ihme että miehet järkyttyvät kun näkevät oikeasti meikittömän ja luonnollisen naisen, kun ovat aina kuvitelleet että meikittömyys on sama asia kuin luonnollinen meikki.
Toki osa on paremman näköisiä luonnollisena kuin toiset.
Miehenä kommentoisin, että alkuperäisen tytön kaunushoukuttelevuus perustuu lähinnä uteliaaseen katseeseen ja sopivasti raollaan oleviin huuliin. Kaikki naiset ovat kauniita tuolla asenteella.
Enempi se on siitä kiinni, onko tullut pummeja vai osumia. Ampumahiihdon maalipaikalla se nähdään, kun semmonen valkeatukkainen tulee niin toisinaan on tai sitten ei. Kyllä se hymyilevänä on sata kertaa kauniimpi.
Käyttäjä3788 kirjoitti:
Miehenä kommentoisin, että alkuperäisen tytön kaunushoukuttelevuus perustuu lähinnä uteliaaseen katseeseen ja sopivasti raollaan oleviin huuliin. Kaikki naiset ovat kauniita tuolla asenteella.
No eivät todellakaan ole! :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Sitten pitäisi kieltää myös ripsien pidennykset ja huulitäytteet, joita tuolla eukolla on kilokaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Sitten pitäisi kieltää myös ripsien pidennykset ja huulitäytteet, joita tuolla eukolla on kilokaupalla.
Miksi pitää käyttää halventavaa nimitystä "eukko"?
Mä oon oikeasti kaunis ilman meikkiä. En käytä sitä kuin silloin,jos on jokin tärkeä meno. Hiuksia ei tarvitse muuta kuin kammata,koska ne ovat paksut,hyväkuntoiset ja kauniisti aaltoilevat luonnostaan. Väri on luonnostaan tummanruskea . Minulla on suht tummat piirteet,ei ryppyjä eikä finneja,pitkät suht tummat ripset ja tummat kulmat.
Mun käsityksen mukaan normi miehet ei edes välitä tai tajua onko naisella meikkiä vai ei. :D Ei ne huomaa mitää nude meikkiä vaan katsoo kokonaisuutena miellyttääkö nainen silmää vai ei. Kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon oikeasti kaunis ilman meikkiä. En käytä sitä kuin silloin,jos on jokin tärkeä meno. Hiuksia ei tarvitse muuta kuin kammata,koska ne ovat paksut,hyväkuntoiset ja kauniisti aaltoilevat luonnostaan. Väri on luonnostaan tummanruskea . Minulla on suht tummat piirteet,ei ryppyjä eikä finneja,pitkät suht tummat ripset ja tummat kulmat.
Ok
Kauneus ei ole niin tärkeää kuin ihmiset luulevat, ihmisen kyky viehättää koostuu muista asioista. Itselläni on lähes täydelliset kasvonpiirteet ja missin pituus sekä vartalo. Olen kuitenkin introvertti, enkä viihdy ihmisten seurassa. Osaan meikata ja pukeutua kauniisti ja minut huomataan mihin menenkin, mutta aika nopeasti ihmiset kaikkoavat läheltäni. Aikanaan surin tätä ominaisuutta, mutta en oppinut muunlaiseksi. Onneksi löysin ihmisen, jonka kanssa saatoin olla rennosti ja joka viihtyi kanssani, joten en jäänyt ilman kumppania, mutta tiedostan kuinka helposti niinkin olisi voinut käydä kaikesta kauneudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei ole niin tärkeää kuin ihmiset luulevat, ihmisen kyky viehättää koostuu muista asioista. Itselläni on lähes täydelliset kasvonpiirteet ja missin pituus sekä vartalo. Olen kuitenkin introvertti, enkä viihdy ihmisten seurassa. Osaan meikata ja pukeutua kauniisti ja minut huomataan mihin menenkin, mutta aika nopeasti ihmiset kaikkoavat läheltäni. Aikanaan surin tätä ominaisuutta, mutta en oppinut muunlaiseksi. Onneksi löysin ihmisen, jonka kanssa saatoin olla rennosti ja joka viihtyi kanssani, joten en jäänyt ilman kumppania, mutta tiedostan kuinka helposti niinkin olisi voinut käydä kaikesta kauneudesta huolimatta.
Helpompaa sinulla on silti verrattuna rumaan ja introverttiin naiseen, me kun emme voi tätä rumuuttamme kompensoida yhtään mitenkään. Ihmiset eivät mielellään tule lähelleni, eivätkä halua ottaa minuun mitään kontaktia.
Itsekin olisin kaunis ilman meikkiä, mutta jostain syystä olen hyvin kalpea naamastani ja se saa minut näyttämään väsyneeltä ja aneemiselta. Minulla on tummat ripset ja kulmat, mutta olen muuten aika vaalea.
On myös tärkeää, että hiukset ovat luonnollisen väriset. Tällä hetkellä itsellä kamalat oranssit huonon sävytteen vuoksi ja sekin rumentaa.
Ja sitä paitsi, jos kasvot ovat hyvin symmetriset tuo väite pitää paikkaansa, että näyttää hyvältä juuri noin hiukset takana yms. Itse tiedän yhden naisen, jolla on hyvinkin epäsymmetriset kasvot mutta hän on todella kaunis, kauneus hehkuu hänestä myös sisältä.
Tummaripsisillä ja kulmaisilla ihmisillä on kyllä kiva etu. :) Minä oon ihan vaalea ja todellakin näytän aivan haljulta ilman meikkiä koska ripset ja kulmat ovat miltei vitivalkoiset. Lisäksi iho ei rusketu ollenkaan ja sekin on hyvin läpikuultava vaalea, hikoillessa ja palellessa heti punakka. Pelkät kulmakarvat värjäämällä tekee jo ihmeitä, jos ripsiin laittaa mascaraa niin todellakin olen siinä vaiheessa jo hyvin eri näköinen. Eli myönnän että kyllä meikkaan ja hyvästä syystä. :D
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi miehiä haittaa se ettei ole ilman meikkiä niin virheetön kuin meikin kanssa. miksi pitää olla virheetön? Onko miesten naama sitten virheetön? Ei tyyliin yhtään laajennutta ihohuokosta missään?
Ei se meitä aikuisia miehiä haittaakaan:)
Henkisesti keskenkasvuiset ovat sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. En ole mitenkään kaunis ja kulmakarvani, ripseni ja hiukseni ovat aika mitäänsanomattoman väriset. Silti minussa ilmeisesti on jotain, koska monilta tuntuu jäävän huomaamatta se, että olen enemmän ruma kuin kaunis.
Ihan hyvin voi olla kaunis :) Mutta kuvien huippumalli ei ole meikitön.