En varmasti lähetä ihastukselle enää ikinä yhtään viestiä!
Join eilen viinipullon ja lähetin typeriä viestejä :(
Kommentit (10)
Been there, done that. Suosittelen poistamaan kaikki viestit ja hänen yhteystiedot. Out of sight, out of mind.
Mitä viestittelit?
Vastasiko ihastus?
Oletteko aikaisemminkin viestitelleet? Vai laitoitko yhtäkkiä vain viinin voimalla viestejä? Kyllä mäkin olen viinin voimalla laittanut tyhmiä viestejä... Onneksi välit eivät ole menneet kun muutenkin viestitellään. Olen vastavuoroisesti itsekin saanut joskus viinin voimalla lähetettyjä viestejä... No näistä päättelen että hänkin ehkä ajattelee minua...?
Toi on just tyhmintä mitä voit tehdä. En sortuisi siihen edes kännissä. Ketään ei kiinnosta kännissä yhteyttä ottava epäkiinnostava tyyppi.
Vastas se kahteen ekaan. Kolmanteen ei 🙁 Vaikka en kyllä kysynyt mitään siinä kolmannessa. Ja ollaan aina välillä aikaisemmin kirjoteltu. Poistan numeron enkä ikinä ota siihen mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vastas se kahteen ekaan. Kolmanteen ei 🙁 Vaikka en kyllä kysynyt mitään siinä kolmannessa. Ja ollaan aina välillä aikaisemmin kirjoteltu. Poistan numeron enkä ikinä ota siihen mitään yhteyttä.
Miksi poistat? Jos olette viestitelleet aikaisemminkin... Pidä taukoa ja odota yhteydenottoa.
Haukuin exää 😫 Eli ihan paskaa. Uskon ettei miehestä kuulu enää ikinä.
Olen tehnyt usein saman :(
Pahinta on, että viesteihin ei ole vastattu ja yleensä välit ovat menneet kokonaan. Hävettää. Ja olen ikäni puolesta reilusti yli 30...