Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai hitto. Loton jätipotti oli 14,2 milliä ja se meni porukalle jossa 50 pelaajaa!

Vierailija
18.06.2017 |

28400e/nuppi. Vituttaakohan niitä nyt?
Toki köyhälle tuokin on iso raha mutta ois voinut tulla vaikka edes miljoonakin pienemmällä porukalla. Ai että mua ottais päähän ainakin.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku oho 284000e/per henkilö. Jäi yksi nolla laskuista pois 😂 anywyas kuullostaa jo vähän paremmalta..ärsyttäis silti ihan vähän.

Vierailija
2/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ymmärrä porukalla lottoamista. Käytännössä yhtä epätodennäköistä se voitto silti on, eli ei tule kohdalle. Ja samalla vesittää koko lottovotoiton idean, jos se kuitenkin osuis. Sieltä pitäisi tulla niin paljon rahaa että vapauttaa rahamurheista loppuelämäksi. Siihen ei 300k riitä, tietenkin kiva lisä, mutta eihän sillä saa edes neljän huoneen asunnon kerrostalosta Helsingissä.

Eli jos osallistuu johonkin isoon porukkaan, ei voi edes unelmoida mistään erikoisesta. Se on ainakin minulle syy lotota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi kuin ei mitään. Porukkalotossa on mahdollusuus kalliisiin järjestelmiin joka mahdollistaa voiton paremmin.

Vierailija
4/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! En usko, että voittajia harmittaa.

Vierailija
5/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei tullut tuon enempää nuppia kohti. Jos tuo 50 henkilöä on vaikka jonku työpaikan lottoporukka ja jos voitto olisi miljoonia per osallistuja, niin työpailla voisi tulla pieni henkilöstökriisi kun aika moni varmaan jäisi pois töistä. Vajaalla 300 tonnilla saa ehkä kuitattua asuntolainansa, mutta ei pysty töitä lopettamaan, ellei sitten ole jo velaton asunto ja eläkeikä aika lähellä.

Vierailija
6/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietää ne jo veikatessa, et se jakaantuu. Suako harmittaisi saada 200000 ja rapiat jollain euron panoksella?

Vierailija
7/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en ymmärrä porukalla lottoamista. Käytännössä yhtä epätodennäköistä se voitto silti on, eli ei tule kohdalle. Ja samalla vesittää koko lottovotoiton idean, jos se kuitenkin osuis. Sieltä pitäisi tulla niin paljon rahaa että vapauttaa rahamurheista loppuelämäksi. Siihen ei 300k riitä, tietenkin kiva lisä, mutta eihän sillä saa edes neljän huoneen asunnon kerrostalosta Helsingissä.

Eli jos osallistuu johonkin isoon porukkaan, ei voi edes unelmoida mistään erikoisesta. Se on ainakin minulle syy lotota.

Porukkalotossa samalla rahalla saa paljon enemmän rivejä.

Vierailija
8/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietää ne jo veikatessa, et se jakaantuu. Suako harmittaisi saada 200000 ja rapiat jollain euron panoksella?

Jos haluaisin 200000 euron panoksella pelaisin Kenoa. Ymmärrän että joku pelaa eurojaskaa jollain megaporukalla mutta tällainen tavisloton lätkiminen menee yli hilseen. Jokainen toki pelatkoot miten tahtoo, ei ole minulta mitenkään pois.

Vierailija
9/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmön suuri porukka. Lottoahan pelataan just päävoiton vuoksi eikä siksi että saataisi joku "ihan mukava" pienempi voitto. Yhtä hölmöä on laittaa 1, 2, 3, 4,5, 6, 7 riviksi koska sekin on mahdollinen. Jos siihen osuu päävoitto niin veikkaajia on ilmeisesti tuhansia per kierros joten voitat sillä päävoitollasi jotain tonneja kierroksesta riippuen. jipii

Vierailija
10/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Veikkauksen sivuilla tilastoa, että viikko sitten se, taitaa olla Suomen suosituin rivi, 'kolmosrivi' oli pelattu 1550 kertaa (3,9,15 jne) joten tuo eilinen potti jaettuna tuolla pelaajien määrällä tekee vähän päälle 9000€..

Vierailija
11/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelasin rivini yksin enkä saanut mitään, menetin euron. Millä logiikalla tämä on parempi vaihtoehto kuin voittaa 290000 €?

Vierailija
12/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmön suuri porukka. Lottoahan pelataan just päävoiton vuoksi eikä siksi että saataisi joku "ihan mukava" pienempi voitto. Yhtä hölmöä on laittaa 1, 2, 3, 4,5, 6, 7 riviksi koska sekin on mahdollinen. Jos siihen osuu päävoitto niin veikkaajia on ilmeisesti tuhansia per kierros joten voitat sillä päävoitollasi jotain tonneja kierroksesta riippuen. jipii

10 jatkaa. Tuota mainitsemaasi riviä oli pelattu viikko sitten 1536 kertaa. Viikko sitten oli pottikin pienempi, joten muutama tonni olisi tullut näppiin.

Vierailija
13/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaisi olla tuossa porukassa! Onneksi en ollut!

Vierailija
14/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä, saatiin kerralla lisää varakkaita Suomeen. Ostaahan tuolla asunnon ainakin. Ei voi jättää päivätyötään, mutta vähentää stressiä kaiken suhteen. Vaikutus yhteiskunnalle merkittävämpi kuin yhdestä miljonääristä.

Vierailija
15/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois maistuntkaa. :D

Vierailija
16/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on, että voitto jakaantuu. Nyt saa 50 x ihmistä/perhettä kivat rahat ja hyvinvointi heillä parantuu. Yhdelle 14 miljoonaa olisi ollut liikaa, siinä olisi mennyt vain pää sekaisin ja mopo karannut kädestä.

Jos aina jakaantuisi monelle ja voitot olisivat max 500.000 niin mun mielestä olisi paljon parempi systeemi. 

Vierailija
17/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kateus voittaa kiimankin.

Vierailija
18/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä,minä,minä ja minulle kaikki heti,että pääsisin muiden niskan päälle ja ai ai jos en yksinään vain pääsisikään ja joutuisinkin jakamaan potin ...

Sehän sitten ei olisikaan yhtään mitään!

Vierailija
19/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, hyvä, saatiin kerralla lisää varakkaita Suomeen. Ostaahan tuolla asunnon ainakin. Ei voi jättää päivätyötään, mutta vähentää stressiä kaiken suhteen. Vaikutus yhteiskunnalle merkittävämpi kuin yhdestä miljonääristä.

280 000 ei kummoiseen asuntoon riitä helsingissä. "saatiin lottovoitto, nyt perhe muutetaan jakomäkeen..."

Vierailija
20/65 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin toki otan 300 000 e kuin 0 e, mutta kaikkein mieluimmin ottaisin 14 milj. euroa, kyllä sille yksinänikin käyttöä keksisin... Juuri eilen illalla unelmoin, että ensin ostaisin ison asunnon Eirasta, sitten rantamökin jostain, hyväntekeväisyyteen jonkin verran, ehkä sijoituksia, siivoojan palkkaaminen, personal trainer ja ravintoterapeutti, luksusmatka Seychelleille tai vastaavaan, muutama tonni uusiin vaatteisiin... Aijai, kyllä olisi makeaa elämää miljonäärinä :D