Jos naisella on lapsia enemmän kuin 2 eri miehen kanssa, mitä se kertoo naisesta?
Tunnen muutaman tällaisen naisen, enkä itse naisena ymmärrä, miksi niitä lapsia täytyy hankkia jokaisen miehen kanssa, johon "rakastuu syvästi"? Eikö riitä, että niitä lapsia on yhden tai maksimissaan kahden eri miehen kanssa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman tällaisen naisen, enkä itse naisena ymmärrä, miksi niitä lapsia täytyy hankkia jokaisen miehen kanssa, johon "rakastuu syvästi"? Eikö riitä, että niitä lapsia on yhden tai maksimissaan kahden eri miehen kanssa?
Juuri näin, jotkut puhuu naisen biologiaa tai jotain Muuta hullua.
Osakesalkku hajautettu oikein kunnolla jne.
Mitä se kertoo miehestä että pitää niitä kermojansa ruiskuttaa joka naiseen eikä vahingossakaan ota vastuuta yhtikäs mistään.
Noh, sehän tässä maailmassa merkitsee että miehellä on tyytyväiset kivekset:)
Pannut useamman kanssa. Sen se kertoo
Helppo,hedelmällinen,boheemi taiteilija joka heittäytyy rakkauteen,
Vierailija kirjoitti:
3, saa sitä panna, mutta kun tiedän muutamankin akan, joka tahalleen on hankkiutunut raskaaksi, ei reilua.
ja kuka haluaa ottaa vastuun Hu**an pennusta?
Tyytyväinen kives puhuu?
8, olen ihan nainen, ja halveksin näitä akkoja jotka tahalleen hankkiutuvat raskaaksi, niitä kun on varsinkin noissa wt ihmisissä.
Kyllä naisen on itse pidettävä loppupeleissä huolta omasta ehkäisystään, ei yksin mieheen voi luottaa. Varsinkaan, jos on kyse yhden illan hoidoista. Kukaan nainen ei kyllä väkisin Suomessa joudu lapsia synnyttämään, joten nämä kolmen tai useamman miehen kanssa lapsia saaneet naiset ovat kyllä nimenomaan niitä lapsia tietoisesti HANKKINEET.
Riippuu monesta eri muuttujasta, joista lasten ikäero lienee se oleellisin.
Mikäli se lasten ikäero olisi vaikkapa 5vuotta, niin en väittäisi asiasta ja koko jutulla ei olisi juurikaan painoarvoa.
Jos niillä penskoilla olisi vain vuosi ikäeroa, niin pysyisin ihan helvetin kaukana siitä naisesta.
12, no aika moni köyhä niitä tehtaileekin parempien tukien toivossa.
Yksi kaveri sai lapsen melko nuorena ja suhde oli huono ja loppui melko pian.
Sitten tapasi 3-kymppisenä miehen ja saivat muutaman lapsen ja se suhde päättyi miehen pettäessä.
Nyt on alle 4-kymppinen ja menossa naimisiin tosi hyvän oloisen miehen kanssa ja minä ainakin pitäisin jos saisivat lapsen.
Monessako ihmissuhteessa olet itse ollut?
Ihan mielenkiinnosta, mitä jos on vaikka neljä lasta neljän eri miehen kanssa ja nainen on kuitenkin seurustellut ja ollut ehkä kihloissa/naimisissa miesten kanssa? Onko silloin horo, jos ei ole edes harrastanut seksiä kuin lasten isien kanssa?
Ihme logiikka teillä.
Ja kyllä, itselläni on kaksi lasta, eri miesten kanssa. Aviomiehellänikin on kaksi lasta kahden eri naisen kanssa. Me ollaan superhoroja :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mitä jos on vaikka neljä lasta neljän eri miehen kanssa ja nainen on kuitenkin seurustellut ja ollut ehkä kihloissa/naimisissa miesten kanssa? Onko silloin horo, jos ei ole edes harrastanut seksiä kuin lasten isien kanssa?
Ihme logiikka teillä.
Ja kyllä, itselläni on kaksi lasta, eri miesten kanssa. Aviomiehellänikin on kaksi lasta kahden eri naisen kanssa. Me ollaan superhoroja :)
Sinä sen sanoit.
Vierailija kirjoitti:
12, no aika moni köyhä niitä tehtaileekin parempien tukien toivossa.
Tuki loppui, toivo meni ja yrjö tuli.
Viikonloput lienevät melkoista säätämistä jos on lapsia kolmen-neljän eri exän kanssa. Erikan isä tulee hakemaan yhdeksältä, Niko-Petteri pitää viedä puoli kymmeneltä isälleen, Abdi on tämänkin viikonlopun meidän kanssa ja Mimosan isälle pitää vielä yrittää soittaa ja sopia haku.
Vierailija kirjoitti:
Pannut useamman kanssa. Sen se kertoo
Hajautettu geeniperimä...
Että nainen haluaa lapsia, miehestä viis.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloput lienevät melkoista säätämistä jos on lapsia kolmen-neljän eri exän kanssa. Erikan isä tulee hakemaan yhdeksältä, Niko-Petteri pitää viedä puoli kymmeneltä isälleen, Abdi on tämänkin viikonlopun meidän kanssa ja Mimosan isälle pitää vielä yrittää soittaa ja sopia haku.
Niin. Tai sitten ovat naapureilla/tukiperheissä. Tms. Tai sitten isit soittaa ja sanoo et ovat kippeinä, ja taustalla kuuluu iloinen naisääni "kulta, mihin pubiin tänään?".
Se on sellasta.
Tunnen yhden joka on muslimi, kääntyi siis. on lapsia juu, ja jokainen eri miehen kanssa... .jep jep. tosi haluttua vaimo kamaa noissa piireissä.... not.