Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksi ja oikein suuri kalu

Vierailija
21.09.2026 |

Eli kun nykyinen mieheni aikanaan ehdotti peppuseksiä, olin kauhuissani, että ei se voi onnistua ja en muutenkaan oikein ole siihen lämmennyt. Päätin kuitenkin kokeilla, koska mies on niin ihana kaikin puolin. Se oli aluksi hankalaa, mahdotontakin. Miehelläni on 20 senttiä pitkä ja lähes 6 senttiä paksu kalu. Ja kyllä olen mitannut, se oli vähän sellainen seksileikki sekin ;).

Mutta siis peppuseksi ei meinannut onnistua ei sitten millään alussa, kun en vaan rentoutunut tarpeeksi. Hyvä, että miehen sormi mahtui sisään. Meni monta viikkoa, monta kertaa viikossa kokeiltiin niin lopulta kolme miehen sormea mahtui jo sisään ja sitten alettiin kokeilla kalulla. No eihän se onnistunut. 

Sitten yhtenä päivänä mies oli kiihottanut mua pitkään sormilla ja suulla, niin sitten hän sen sai sisään. Oli hurja tunne, tuntui, että halkean ja mies pysyikin aivan paikallaan pitkän aikaa. Vähitellen hän alkoi liikkua ja tuli välillä uloskin ja laittoi takaisin sisään. Se venytyksen tunne muuttui ihan hulluksi, tuntui koko alapää olevan tulessa hyvällä tavalla! Vaikea uskoa, että peppuseksi voi tuntua siltä. Tulin melkein heti, kun mies alkoi pystymään panemaan kunnolla. Nykyään mies voi tulla mun peppuun ihan heti hyvin voidellulla kalulla ja se just tuntuu ihanalta se alku, kun peppureikä rentoutuu ihan täysin, sit mies vetää kalun välillä poiskin ja mun peppureikä pysyy ihan auki. Kun se laittaa sen aina takaisin, tuntuu aina vatsanpohjassa saakka se stimulaatio... huh huh, alkoi haluttamaan nyt, tulispa mies jo töistä ;).

Onko muilla naisilla ollut näin, että iso kalu mahtuukin lopulta peppuun jopa paremmin kuin pimpsaan?

Anu N38

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Erkki ei sinulla ole muuta mahdollisuutta kun ottaa hanuriin sitä ja bottomina olet vastaanottava osapuoli.

Vierailija
2/4 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jonkun miehen laittama aloitus. Yrittää saada naisia motivoitua kokeileen. Älä viitti, ei mennä tohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jonkun miehen laittama aloitus. Yrittää saada naisia motivoitua kokeileen. Älä viitti, ei mennä tohon.

Hyvin moni nainen tykkää, ei, rakastaa peppuseksiä, mutta loput ei kehtaa kokeilla ja pieni osa ei oikeasti halua! M43

Vierailija
4/4 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena rakastan peppuseksiä. Pidän siitä yhtä paljon kuin perinteisestä seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi