Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö koskaan omaa miestäsi? Millaisissa tilanteissa?

Vierailija
17.06.2017 |

?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä, mieheni on fiksu ja osaa pääsääntöisesti käyttäytyä hyvin. Tässä keväällä hävetti, kun naapuri soitti ovikelloa ja tarjosi kahta haukea. Mies meni ovelle ja sanoi ettei oteta, kun ei ole käyttöä. Kipitin ovelle, että voidaan ne ottaa vaikka Viirulle 🐺 tai tehdä jotain ruokaa.

Naapuri ei ole kovin usein tarjoamassa kaloja, ehkä kun nuo tarjoamiset tuppaa olemaan tuollaisia tilanteita.

Vierailija
42/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoavioliitotko teillä kaikilla on? Miten olette päätyneet yhteen hävettävän miehen kanssa?

Minäpä en häpeä miestäni, en ole kertaakaan hävennyt. Ylpeä olen hänestä, aina.

Mukava juttu, että oot löytänyt miehen jossa on vain ja ainostaan hyviä piirteitä, eikä mikään pikku seikka ärsytä tai hävetä! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalainen ihminen välttelee kaikkia negatiivisia tunteita?

Pakkoavioliittokommentin lähettäjällä varmaankin äärimmäisen tylsä ja täydellinen mies vailla hassuttelua ja spontaaniutta.

Blaah.

Itsestä ihan luonnollista, että jokaine mokaa jossain joskus, eikä ole alituiseen ylpeyttä herättävä, fiini soturi asialliset kuteet niskassaan.

Minusta parisuhteessa kasvetaan yhdessä, ja hauskanpito on tärkeintä, ei tylsyys ja asiallisuus ja virheettä oleminen.

Vierailija
44/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan häpeän, kun ottaa liikaa alkoholia.. On olevinaan kuin mikäkin filofosi. 

Vierailija
45/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoavioliitotko teillä kaikilla on? Miten olette päätyneet yhteen hävettävän miehen kanssa?

Minäpä en häpeä miestäni, en ole kertaakaan hävennyt. Ylpeä olen hänestä, aina.

Mukava juttu, että oot löytänyt miehen jossa on vain ja ainostaan hyviä piirteitä, eikä mikään pikku seikka ärsytä tai hävetä! :) 

Hävettääkö, taisi olla kysymys. Muutama asia ärsyttää kyllä, mutta valitsin monesta ihan itse tuon vonkaleen, juuri siksi ettei hävetä eikä erityisesti edes ärsytä. Eikös ole mukavaa?

Vierailija
46/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan häpeän, kun ottaa liikaa alkoholia.. On olevinaan kuin mikäkin filofosi. 

korjaan; filosofi. :D

Vierailija
47/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoavioliittokommentin lähettäjällä varmaankin äärimmäisen tylsä ja täydellinen mies vailla hassuttelua ja spontaaniutta.

Blaah.

Itsestä ihan luonnollista, että jokaine mokaa jossain joskus, eikä ole alituiseen ylpeyttä herättävä, fiini soturi asialliset kuteet niskassaan.

Minusta parisuhteessa kasvetaan yhdessä, ja hauskanpito on tärkeintä, ei tylsyys ja asiallisuus ja virheettä oleminen.

Ööö, siis mies, jota ei tarvitse hävetä, on tylsä vailla spontaaniutta? Missähän metsässä sä olet kasvanut?

Onnellinen on nainen, joka häpeää miestään? Vain hölmö ja hävettävä on hauska? Otetaanko seuraavaksi kysymys " vetääkö miehesi perseitä ja paskoo alleen? Ja jos ei vedä, on tylsä?

Näköjään mulla on erityisesti syytä olla miehestäni ylpeä jos hävettävä käytös on noin yleistä...

Vierailija
48/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa minut lokaan vieviä puheenaiheita julkisella paikalla. Tosi kiva tulla nolatuksi, jos joku kuulee... Esimerkiksi asumistuen hakemisesta on kiva keskustella ruuhkabussissa. :/ (Olen sitä kyllä patistellut hakemaan töitä. Minä en pienipalkkaisena pysty koko meidän vuokraa maksamaan.)

Vierailija
49/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hävetti, kun mies jäi kännipäissään jumiin sellaiseen vauvakeinuun ja piti soitella apuvoimia irroittamaan mies...

Vierailija
50/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaah.

Ööö, siis mies, jota ei tarvitse hävetä, on tylsä vailla spontaaniutta? Missähän metsässä sä olet kasvanut?

Onnellinen on nainen, joka häpeää miestään? Vain hölmö ja hävettävä on hauska? Otetaanko seuraavaksi kysymys " vetääkö miehesi perseitä ja paskoo alleen? Ja jos ei vedä, on tylsä?

Näköjään mulla on erityisesti syytä olla miehestäni ylpeä jos hävettävä käytös on noin yleistä...

Oih miten kireää.. 

Vierailija
51/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

korjaan; filosofi. :D

Pöh, filofosi oli paljon parempi.

Vierailija
52/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mennään kertomaan jonnekkin jostain ongelmasta. Esim viimeksi postiin kun oli epäselvää. Eivät osanneet kertoa vastausta meille. No mies siinä alkaa mulle isoon ääneen "tää on niin tätä postin touhua"

Ei se nyt niiden tätien vika siellä ole. Sitten ihmettelee kun haluan yksin käydä selvittämässä kaikki tällaiset ongelmatilanteet. Tuossa ne tädit nyt luuli varmasti että mä olen samaa mieltä.

Tää oli vain yksi esimerkki, hävettää vastaavissa tilanteissa

Vierailija
53/54 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo, joskus kun puhuu puhelimessa niin se volyymi nousee ihmeen korkealle, suorastaan alkaa huutamaan siihen luuriin :D

Vierailija
54/54 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kattokaa nyt alapeukkujen määrää, kun joku on ylpeä miehestään! Mikä teitä mammoja oikein vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi