Häpeätkö koskaan omaa miestäsi? Millaisissa tilanteissa?
Kommentit (54)
Juuh, viimeksi oli pitseriassa tivannut onko liha kotimaista ja alkanut mesoamaan kun vastaus ei miellyttänyt. Onneksi en ollut itse mukana, mutta häpesin kun kuulin jutusta..
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun juo liikaa
Täällä sama :/... Muutoin en koskaan, sillä hän on aivan mahtava. Alkoholi ei vain oikein sovi hänelle.
Mammat, kysymys teille jotka häpeette miestänne. Kumpi on hölmömpää? Hölmö vaiko hölmöä seuraava hölmö?
Miesten haukkumisketju, kuinka yllättävää.
No tavallaa voisi sanoa että häpeän sitä kun se neuvolassa lörpöttelee neuvolantädille kaikenlaisia asioita mitä itse en haluaisi kertoa ja kun itse en oikeestaan haluaisi kertoa mitään mitä mitä ei ole pakko, koska olen siinä tilanteessa aina kauhean varautunut ja haluan vaan hoitaa sen nopeasti ja saada tietää onko lapsi kehittynyt normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan naisten vertaistukiketju.
Joskus kyllä. Vaikkapa silloin, kun mies luulee, että hänen valitsemansa puheenaiheet on kiinnostavampia kuin muiden. Uskon, että suuri osa ihmisistä häpeää joskus puolisoaan, lopuilla on sitten se fiksu ja filmaattinen unelmapuoliso.
Tärkeintä on, että suurimman osan ajasta ei kumppaniaan tarvitse hävetä, ja että sopivin väliajoin hänestä saa olla jopa ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan naisten vertaistukiketju.
Ai kolmannen osapuolen haukkuminen selän takana on "vertaistukea". Just...
Häpeän kun hän syö,jos on muita samassa huoneessa, hänen maiskutus ja mässytys kuuluu kymmenien metrien päähän, en voi käsittää hänen syömistapaansa, muuten hän on fiksu käytöksinen,ainoastaan hänen syömistapansa mua ärsyttää.
Häpeän sitä, että mieheni on varsinainen juoruilija. Lisäksi hölöttää umpituntemattomille kaikenlaista. Välillä pitää potkia jalkaan tai kääntää puhe jollain konstilla muualle. Ei nyt tarvitse kaikille avautua omista tai muiden asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haukkumista on, jos sanoo, että häpeää miehen käytöstä, kun tämä liikaa juotuaan alkaa haastaa riitaa jokaisen kanssa?
Onko sinun vaimosi aina niin täydellinen, ettei hän tee ikinä mitään sellaista, jota häpeäisit?
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään tai ketään haukuta. Itse kyllä rakastan miestäni, näistä pikku pikku vioista huolimatta. Eihän meistä kukaan ole täydellinen? Mielestäni ihan hyvässä hengessä täällä keskustellaan. :) On minussa itsessäkin piirteitä, jotka saa joskus mieheni silmät pyörähtelemään päässä. :D
Miehen pukeutuminen on jotain ihan hirveää, välillä karkailee kylille sellaisissa rehjuvaatteissa että menisi vaikka puliukosta :)
Tykkää kaikista mainoslippiksistä ja ilmaiseksi saaduista mainospaidoista, uusia vaatteita ei suostu hankkimaan ennen kuin vanhat suunnilleen hajoavat käsiin. Lisäksi hän ei suostu ikinä ostamaan sopivan kokoisia vaatteita vaan aina täytyy olla ns. "kasvunvaraa".
Oma vaimo hävettää kun on niin mustasukkainen minusta. Aina saa pelätä että mitä sanoo naisille jotka kuolaa minua katsellaan.
Tuskin se siitä johtuu kun olen Ronn Mossin näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo hävettää kun on niin mustasukkainen minusta. Aina saa pelätä että mitä sanoo naisille jotka kuolaa minua katsellaan.
Jatkan vielä sen verran että hiukan kammoan hänen kanssa kulkemista. Hän esittää että flirttailen:( Olen sanonut etten flirttaile vaan vain hymyilen kaikille ja kaikille olen ystävällinen ja kohtelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä sen verran että hiukan kammoan hänen kanssa kulkemista. Hän esittää että flirttailen:( Olen sanonut etten flirttaile vaan vain hymyilen kaikille ja kaikille olen ystävällinen ja kohtelia.
... ja vielä että hän väittää että naiset alkaa lirkutella minulle ja muka tykkään siitä ja kannustan siihen .Sanon etten tykkää ja kannusta ja etten edes huomaa mitään ja kai nyt kohtelias saa olla :(
Exää häpesin; joi usein liikaa juhlissa ja pukeutui rönttäisesti. Nykyistä miestäni en koskaan, on fiksu ja sosiaalinen ja tulee hyvin ihmisten kanssa toimeen ja osaa käyttäytyä ja pukeutua jne. aina tilanteen vaatimalla tavalla.
Pakkoavioliitotko teillä kaikilla on? Miten olette päätyneet yhteen hävettävän miehen kanssa?
Minäpä en häpeä miestäni, en ole kertaakaan hävennyt. Ylpeä olen hänestä, aina.
Kyllä häpeän. Hänen ammattiaan(duunari, palveluala). Häpeän myös kävelytyyliään (vähän naismainen, hassu "keikuttava") sekä pukeutumistyyliään, jonka ajatteleminenkin saa häpeän punan nousemaan kasvoilleni.
Hän on hellyttävä, huolehtiva ja kiltti sekä hyväkäytöksinen. Rakkain minulle. Avulias, hauska ja ei käytä alkoholia lainkaan. Pakahdun rakkausesta.
Eiköhän nämä kaikki tunteet kuulu elämään ja ihmisyyteen.
Minua ottaa päähän se, että mies on tyhmä. Saan selittää lähes kaikki sivistyssanat ja maailmassa tapahtuneet asiat hänelle. Hän ei ole niitä kuullutkaan! Ihmettelee aina mm. tietokilpailuja katsoessamme, että miten minä tiedän niin paljon kaikesta. Vain älykästä ihmistä pystyy kunnioittamaan.