Oliko tämä Freudilainen lipsahdus? Juttelin mieheni kanssa ja sanoin, että tiedän mitä hän on tehnyt
Ja ennen kuin edes ehdin sanoa epäilykseni, mies sanoi "En todellakaan petä sinua, vaikka sä niin aina kuvitteletkin!" Olimme aiemmin jutelleet pettämisestä, koska olin puhunut, että miestyyppi X pettää todennäköisemmin kuin miestyyppi Y, ja mieheni kuuluu X-tyyppiin. Ja minä siis vain tokaisin siitä, en suoranaisesti syyttänyt häntä. Kerroin vain, mitä olen lukenut.
Olin sanomassa miehelle, että tiedän hänen käyneen tänään paikassa X, vaikka sanoi ettei käy siellä enää.
Onkohan mies siis pettänyt, vai oliko tuo vain aavistus, mitä mieheni ajatteli minun sanovan?
Kommentit (8)
mitähän nämä miestyyppi x ja y sitten ovatten?
En tiennyt että miehet voidaan jakaa 2 lokeroon
olet vainoharhainen. eikä kyseessä ollut mikään lipsahdus vaan miehesi hoksottimet toimivat normaalisti ja tajusi, mitä olisi tulossa, eli epäilyjä pettämisestä, josta aiemmin olitte puhuneet.
nyt otat rauhallisesti ja menet pyytämään mieheltäsi anteeksi. sitten keität teille kahvit ja katsotte yhdessä tv:stä jotain mukavaa.
"Olin sanomassa miehelle, että tiedän hänen käyneen tänään paikassa X, vaikka sanoi ettei käy siellä enää."
Kummallista kyttäämistä ja toisen "kiinni saamista" tuo teidän touhu. Ei vastaa käsitystäni parisuhteesta.
No ei todellakaan ollut freudilainen lipsahdus. Pettäminen on luultavasti eka asia mitä ajatellaan jos puoliso tulee juttelemaan toiselle epäilyksistään.
Freudilainen lipsahdus tulee siltä henkilöltä joka puhuu eli sekoilee omissa sanoissaan, ei siltä joka puuttuu puheeseen tai vastaa. - Miehesi on varmaan tosi kyllästynyt pettämisepäilyyn. Yleiset tyypittelyt eivät toimi jokaisen yksilön kohdalla. Rentoudu ja nauti kesästä, saat miehesikin rentoutumaan ja vielä omassa seurassasi! Tee kesästänne kiva.
Ahdistavaa. Jos vielä jatkat tuota epäilyä, saattaa mies kohta tehdä oikeet freudilaiset.
En katselisi päivääkään tuollaista epäluuloista kyylää. Yöks.
Ei. Mies arveli, että epäilet häntä TAAS!