Häpeätkö koskaan omaa miestäsi? Millaisissa tilanteissa?
Kommentit (54)
Ei ole tarvetta hävetä. On niin fiksu ettei mokaile.
En todellakaan! Hän on älykäs, fiksu, kohtelias ja hauskan näköinen. Hän kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä vielä kolmen vuosikymmenen jälkeenkin. Kaiken kruunaa hieno ura ja arvistettu asema yhteiskunnassa.
Joo. Se piereskelee julkisesti ja se nolottaa minua.
Joo, kun se on joissakin asioissa (pukeutuminen, musiikkimaku) jämähtänyt 90-luvulle.
Kyllä. Omaa pitkät piuhat ja huonon huomiokyvyn.... :-) Ihana mies silti.
Joo. Joskus puhuu vähän turhankin ronskisti (kiroilee liikaa), kotona se ei haittaa, mutta julkisilla paikoilla ja vieraissa joo. :D
Joo, silloin kun esittää jotain aivovammaista, kuten esimerkiksi piereskelee julkisilla paikoilla kovaan ääneen.
Joo, hänen pakko-oireet ulkona ( lyö päätään käsillä usein). Välillä kestää noi kohtaukset yli 10min. Hän myös puhuu todella kovaäänisesti, joka hävettää esim. kaupassa. Ongelma luultavasti minussa. Mietin liikaa mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, silloin kun esittää jotain aivovammaista, kuten esimerkiksi piereskelee julkisilla paikoilla kovaan ääneen.
Kylläpä oot oikeen helmen löytänyt.
Kun mies on humalassa ja uskoo olevansa hirvittävän hauska, käy kertomassa näitä hassunhauskoja juttuja jokaiselle paikallaolijalle ja vitsi alkaa toistua aivan liian monta kertaa.
Eipä kyllä tule mieleen tilannetta, jossa olisi tarvinnut hävetä. Osaa käyttäytyä ja tulee toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, ei törttöile edes humalassa - silloin harvoin kun on edes humalassa. Katselin lapsuuteni vanhempieni suhdetta, kun isäni oli ja on juuri sellainen kassajonossa kiukutteleva helposti kimmastuva mieslapsi, jolla on todella mustavalkoiset ajatusmallit ja mielipiteet, joita totta kai tuodaan tilanteesta riippumatta esille ja kovaan ääneen. Sain hyvän mallin millaista miestä EN elämääni huoli.
N22
En häpeä. Olemme erillisiä ihmisiä, eikä hänen tekemisensä määrittele minua.
Häpeän hänen huonoa yleissivistystä.
Mitäköhän ketjun mammojen miehet sanoisivat ketjun mammoista? Ihan itse olette ne miehenne valinneet.
Toisinaan. Ei tänne nyt mitään kirjaa voi ruveta kuitenkaan kirjottaan.
Juu, mieheni on todella fiksu mutta pätee aivan liikaa. Lisäksi ei suostu myöntämään olevansa väärässä vaan pikemminkin inttää vastaan, todella noloa varsinkin jos tapaamme uusia tuttavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän ketjun mammojen miehet sanoisivat ketjun mammoista? Ihan itse olette ne miehenne valinneet.
Turha yrittää tuota mantraa. Mieheni välillä häpeää minua. Mutta silti tässä ketjussa voi keskustella ihan vapaasti siitä, että mikä miehessäni hävettää minua. Mene muualle häiritsemään.
t. ei ap.
Aina ja koko ajan, kun se ei ole näkyvillä. Tekee kuitenkin niitä tyhmyyksiään...