Jos muistuttaa kovasti seurustelukumppanin eksää, hyvä vai huono?
Siinä tapauksessa siis, että tuo ex oli jätetty osapuoli. Minusta puuttuu ainoastaan ne ominaisuudet, jotka hänessä olivat ärsyttäviä.
Kommentit (7)
Itse asiassa muistutan kahtakin hänen eksäänsä. :) Olemme samannäköisiä, hiukan saman tyylisiä...
Ei sen tarvitse olla huono. Jos hän ihastuu tietyntyyppisiin naisiin?
No sittenhän kaikki on hyvin jos sinulta puuttuu ne kaikki ominaisuudet mitkä olivat ärsyttäviä :D Mieheni existä toinen on sellainen etten tiedä miten mies on päätynyt yhteen kun olemme niin erilaisia (toisaalta mies myöntänyt että ei rakastanut tuota exäänsä) ja toisen exän kanssa taas on paljon yhteistä mutta minussa on myös niitä puolia mitä hänessä ei ja pois ne huonot puolet. Täydellisiä tietysti kukaan ei ole :) Molempien kanssa itse tulen kyllä toimeen.
Olen stalkannut ex-aviomieheni nykyisen naisen (ilmeisesti heidän suhde on ihan vakava ja vakiintunut). Järkytyin, sillä se nainen on ulkonäöllisesti aivan minun kopio :D . Ehkä hieman lyhyempi ja laihempi, mutta kasvoista aivan sama. Miten onkin onnistunut löytämään lähes kaksoisolentoni. Mielestäni se on melko creepyä. Mutta toivon, että sillä on edes eri luonne kuin minulla.
Mun kaikki kolme seurustelukumppania muistuttaa ulkoisesti toisiaan, samanlainen musiikkimaku jne. Eli mahdollisimman samanlainen kuin minä, muista en vain kiinnostunut. Mutta viimeisimmän luonne on aivan eri kategoriassa. Hänen kanssaan päädyin naimisiin.
Minusta se voi olla ihan hyväkin. Hän tuntee tyylinsä, mutta toivottavasti osaa olla toistamatta virheitään ja tosiaan olet ärsyttäviltä ominaisuuksilta erilainen kuin eksä.
Huono