Nainen loukkaantui liian pitkästä esileikistä? Selittäiskö joku
Omalta osaltani esileikki etenee suunnilleen seuraavasti:
Pussailu->koskettelu->riisuminen->rintojen kopelointi->sormetus->suuseksi->yhdyntä.
Viime illan jutussa sänkyhommat jäi kuitenkin tuohon sormettamiseen. Nainen hätkähti ja työnsi käden pois aina, kun yritin työntää sormea sisään, joten hieroin vähän lisää ja yritin uudestaan, mutta aina sama reaktio. Laitoin sitten vain sormenpäätä sisälle eikä se saanut pahaa reaktiota niin jatkoin sitten sitä.
Nainen kiemurteli siinä useita minuutteja ja pyysi lopettamaan kiusaamisen, mutta taas pisti vastaan ja yritti kääntyä, kun laitoin sormen sisälle.
Jatkoin pelkällä sormenpäällä nopeammin ja taas nainen kiemurteli, mielestäni kiihottuneen oloisesti, mutta tuhahteli välillä ja kysyi mitä teen. En keksinyt mitä sanoa, kun en tiennyt halusiko se puhua tuhmia vai teinkö jotain väärin. Olisi tehnyt mieli kysyä että mitä pitäisi mutta se olisi vienyt fiilikset niin sanoin, että antaa jatkaa.
Jonkin aikaa se makasi siinä ja nousi sitten ylös, en kehdannut estää kun alkoi käsi väsyä. Oli ärtynyt loppuillan. Mitä tuossa tapahtui? Ei lauennut ja luovutti?
Kommentit (13)
En ole ihan varma, mutta vahva veikkaukseni on, että tuo nainen on idiootti.
Kannattaa kysyä naiselta. Kaikkia ei kiihota samat asiat. Ja kaikki eivät pidä samoista asioista. Musta olis aivan kaameaa jos mentäisiin aina saman kaavan mukaan. Minä saatan esim kumppanini kanssa naida ja sen jälkeen sormetetaan sekä harrastetaan suuseksiä. Ja minä en kaipaa pitkiä esileikkejä.
No selvästi ette ole olleet synkassa. Ehkä se kiemurtelu ei ollut sitä mitä oletit.
Mutta aiempi kommentoija on oikeassa: kysy naiseltasi. Johonkin hän turhautui ja kommunikaatio petti.
Minä en etityisesti tykkää sormettamisesta. Mikset lopettanut, kun häntäkään ei se selvästi kiihottanut? Kiemurrella voi monesta eri syystä. Exälläni oli vielä usein terävä kynsi, joten jopa oli nautinnollista... not. Miehet monesti luulevat, että koska käsihoito on heille niin nautinnollista, niin se on naisillekin. Ei ole. Oma mies on laueta housuihin, kun hyväilen kyrpää kankaankin läpi, mutta itsellä ei edes sormen laittaminen sisään tunnu kovin hyvältä. Itse toki osaan koskettaa sieltä niin, että tuntuu todella hyvältä. Yritän miehenkin kättä ohjailla ja kertoa mikä toimii, mikä ei. Sormileikit sinänsä ei minusta naisena ole kovin kiihottavia, paitsi antavana osapuolena, kun miestä alkaa jo syöksyttää hiukan hivellessä.
Kommunikaatio kannattaa aina.
Aloittaja on thmä kuin saapas. Just niitä miehiä jotka on joskus jonkun kanssa onnkstunut sängyssä ja toistaa ja sitten samaa kaavaa ja hämmästelee kun ei toimikaan aina. Sitä saa mitä tilaa
No jospa kysyt häneltä? Mistän watusta me tiedetään.
Hätkähtäminen ja torjuminen voi liittyä kipuun. On ehkä turhauttavaa, jos pitäisi tuntea nautintoa ja tuntee vain kipua. Kannattaisi kysyä kyseiseltä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on thmä kuin saapas. Just niitä miehiä jotka on joskus jonkun kanssa onnkstunut sängyssä ja toistaa ja sitten samaa kaavaa ja hämmästelee kun ei toimikaan aina. Sitä saa mitä tilaa
Ja ap:n nainen on viisas kuin korkkari kun makaa seksissä puhumatta mitään ja sitten ihmettelee kun akti oli huono.
Jäi epäselväksi, oliko joku uusi tuttavuus vai joku, joka on ennen tuollaisesta sormeilusta pitänyt. Mua näin henkilökohtaisesti inhottaa jo sana "sormetus". Se voi tarkoittaa ihmisille eri asioita, mutta mä en luultavasti siedä mitään, mitä voisi "sormetukseksi" nimittää. Sormen tökkiminen sisään ei tunnu hyvältä (ja usein tosiaan vielä ne kynnet sattuu!). Ylipäätään minkään alapään osan tökkiminen, hankaaminen tai kuopsutus yhdellä sormella ei tunnu todellakaan musta hyvältä vaan ihan kamalalta. Se on ihan liian voimakas ja epämiellyttävä tunne ollakseen nautinnollista. Mulle kosketuksen täytyy olla sellaista laajaa ja pehmeää. Tuo kiemurtelu ei kuulosta tarinan perusteella kiihotukselta vaan inhotukselta. Haluaisitko kertoa, millaista tämä harjoittamasi sormetus ihan käytännössä on?
Sinänsä naiselta vähän outoa ja lapsellista mököttää sen sijaan että olisi sanonut mikä mättää.
10 lisää vielä, että luultavimmin nainen ärsyyntyi, ei "liian pitkästä esileikistä", vaan siitä, että selvästä vastustelusta huolimatta et tajunnut olla sormettamatta vaan jatkoit sinnikkäästi huonoksi todetulla strategialla.
Minä en ainakaan tahdo mitään sormen edestakaista nytkytystä pillussa. Itse asiassa pilluun ei tarvitse työntää ollenkaan sormia. Kyrpä ja dildo tuntuvat hyvältä, sormi lähinnä ärsyttää ja tuntuu ikävältä. Pieni vinkki; opetelkaa kommunikoimaan!
Jospa se mimmi ei tiennyt sun "normisettiä"? Painata ohjelmalehtinen ja anna käteen etukäteen niin tietää miten homma etenee...
Kannattaako jatkossa kysyä naiselta tykkääkö se vai ei? Tietty mimmikin aika pöljä jos ei sano mitään. Tollanen touhu ole mistään kotoisin kun aikuiset ihmiset on asialla!
Itse en tykkää sormettamisesta. Klitan hyväily sen sijaan on ihanaa ja siinä saattaa jo melkein tulla jos on taitava kaveri asialla...
No mitä jos kysyisit naiseltasi?