Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletteko olevanne ruman näköisiä ilman meikkiä

yyyh
16.06.2017 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa ollenkaan. Olen mielestäni kaunis nainen, etenkin ilman meikkiä. Omasta mielestäni meikki saa minut näyttämään pelleltä.

Vierailija
2/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. T mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aattele. Näytän nuoremmalta ja tavikselta ilman meikkiä. Vähällä meikillä näytän kammottavalta ja sitten kunnon sotamaalauksella hyvältä.

Vierailija
4/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en meikkaa ollenkaan. Olen mielestäni kaunis nainen, etenkin ilman meikkiä. Omasta mielestäni meikki saa minut näyttämään pelleltä.

sama, olen mielestäni paremman näköinen oikeastaan ilman meikkiä. tietysti ammattimeikkaajat on erikseen, he osaa asiansa. 

muuten itsetuntoni on parhaimmillaan ilman meikkiä puhtailla hiuksilla. meikin kanssa menee aina joain pieleen

Vierailija
5/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ilman meikkiä, ehdottomasti. Meikin kanssa näyttää enemmän tusinanaamalta.

Vierailija
6/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ilman meikkiä ja meikin kanssa. Meikillä ei oikein voi peittää niitä vahvimpia rumia piirteitä, kuten valtavaa miesleukaa ja suuria näkyviä sieraimia.

Meikillä saa ehkä jotain siisteyttä ulkonäköön mutta toisaalta olo ei ole yhtä huoleton kuin ilman meikkiä. Meikatessa joutuu miettimään omaa ulkonäköään enemmän kuin muuten. Meikinpoisto on myös todella tylsää hommaa. En useimmiten koe meikkaamista kaiken sen vaivan arvoiseksi.

Vierailija
7/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyellä meikillä paras. Meikittömänä olen valju ja harmaa, näkymätön. Liika meikki saa taas minut näyttämään pelleltä. Olen käynyt pari kertaa ammattimeikkaajalla ja kotona itkien pessyt heti naamani. He eivät osaa meikata kevyesti.

Vierailija
8/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen. Onneksi olen ruma myös meikin kanssa, joten voin huoletta jättää meikkaukset väliin. Kelpaan kyllä itselleni sellaisena kuin olen.

Vierailija
9/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa meikata. Ja koska olen mielestäni ihan hyvännäköinen ilman meikkiäkin, niin en ole jaksanut opetella. Liikaa aikaa, liikaa rahaa.. Huolehdin kyllä tukasta ja ihosta. Katsotaan sitten uudestaan kun vanhenen ja rapistun (nyt 28 v).

Vierailija
10/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä pläntti ilman meikkiä koska olen todella vaalea kulmia ja ripsiä myöten, vaikka onkin esim. isot silmät. Kesällä en viitsi meikata muuta kuin aurinkopuuteria ja ehkä huulipunaa/kiiltoa. Kuitenkin jos säät lämpimät niin meikki ei kestä ja sulaa naamalta!

Vierailija
11/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma meikin kanssa ja ilman meikkiä. Ei eroa. 

Vierailija
12/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kalpea ilman meikkiä ja silmänaluset ovat tummat, joten meikkaan kevyesti töihin.

Vierailija
13/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme keskustelu.

Vierailija
14/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ehkä valjun näköinen ilman meikkiä. En missään nimessä ruma. Pidän itsestäni eniten kevyesti ehostettuna (ripsiväri, aurinkpuuteri, huulikiilto)

Vierailija
15/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen mielestäni ruma ilman meikkiä, joskus en. Riippuu päivästä ja ihon kunnosta (vaikka siihen ei kyllä meikkikään auta). Meikata en jaksa kuin hyvin harvoin, vaikka jollain tapaa olen ehkä kauniimpi silloin olmiripset tulevat näkyviksi). Oikeastaan eniten itseni kauniiksi kokemiseen vaikuttaa fiilis, ei se mitä peilistä näkyy. Onnellisena olen kauniimpi. :) Mutta ei minua yleensä haittaa olla rumakaan​. Suurimman osan ajasta koen olevani semmoinen keskiverto perusnaama.

Vierailija
16/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset näyttää hyvältä luonnostaan. Minä en kuulu näihin ihmisiin.

Ei tasan mee nallekarkit mutta minkäs teet.

Vierailija
17/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten, mutta ajattelen että ihoni näyttää kyllä paremmalta kun laitan vähän meikkivoidetta, muuten se saattaa punoittaa ikävästi.

Vierailija
18/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama. Meikkaaminen ei kiinnosta.

Vierailija
19/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu, olenko tullut kaatosateesta hiukset likaisena ja univelkaisena vai hiukset laitettuna, hyvin nukkuneena ja kulmakarvat siistittyinä.

Vierailija
20/52 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikinpoisto on vihaamani riesa. Siksi meikkaan vain jos pakko. Näytän kauniilta ilmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä