Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletteko olevanne ruman näköisiä ilman meikkiä

yyyh
16.06.2017 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyy pyy kirjoitti:

ruikuttaja kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

ruikuttaja kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

Näytän homssuiselta ilman meikkiä. Meikkaan hyvin kevyesti, koska se on suht helppoa ja siihen ei mene kauan aikaa. Jos panostaisin meikkiin ja käyttäisin sitä enemmän, voisin kai näyttää vähän paremmalta. Toisaalta paksumpi pakkelikerros saa ihon huonoon kuntoon.

Kyllä mä hiukan epäilen tuota väitettä. Uskoisin, että sillä ei ole juurikaan merkitystä onko meikkiä naamalla 0,5 mm:n vai 5 mm:n kerros. Iltapesu sen sijaan on tärkeää, ettei meikki ole ihohuokosten tukkeena yöllä.

Naamassa aamusta iltaan asti olevat pakkelit tukkivat ihohuokoset todella tehokkaasti vaikka pakkelit pesisi pois yöksi.

Tukkii, tukkii (ainakin päivän ajaksi), mutta onko sillä juurikaan merkitystä kuinka paksu kerros pakkelia ihon päällä on? Ja iltapesunhan olisi kai tarkoitus putsata ne meikit pois.

Jos naamassa on joka päivä aamusta iltaan reilusti meikkivoidetta ja puuteria, niin iho ei hengitä. Tulee lisää finnejä ja ihohuokoset suurentuvat. Kokeile itse pari viikkoa kunnon pakkeleita niin huomaat eron. 

Hengittääkö iho, jos meikkivoidetta on vähemmän kuin paksulti? En käytä meikkiä, joten olen vähän pihalla tästä aiheesta. Ihmettelin vain väitettäsi siitä, että nimenomaan se paksumpi pakkelikerros saisi ihon huonoon kuntoon. Enkä jaksa uskoa, että finnejä tulee, jos ihon puhdistaa normaalisti aamuin illoin. Yön aikana iho muutenkin uusiutuu eniten. 

Vierailija
42/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuttaja kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

ruikuttaja kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

ruikuttaja kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

Näytän homssuiselta ilman meikkiä. Meikkaan hyvin kevyesti, koska se on suht helppoa ja siihen ei mene kauan aikaa. Jos panostaisin meikkiin ja käyttäisin sitä enemmän, voisin kai näyttää vähän paremmalta. Toisaalta paksumpi pakkelikerros saa ihon huonoon kuntoon.

Kyllä mä hiukan epäilen tuota väitettä. Uskoisin, että sillä ei ole juurikaan merkitystä onko meikkiä naamalla 0,5 mm:n vai 5 mm:n kerros. Iltapesu sen sijaan on tärkeää, ettei meikki ole ihohuokosten tukkeena yöllä.

Naamassa aamusta iltaan asti olevat pakkelit tukkivat ihohuokoset todella tehokkaasti vaikka pakkelit pesisi pois yöksi.

Tukkii, tukkii (ainakin päivän ajaksi), mutta onko sillä juurikaan merkitystä kuinka paksu kerros pakkelia ihon päällä on? Ja iltapesunhan olisi kai tarkoitus putsata ne meikit pois.

Jos naamassa on joka päivä aamusta iltaan reilusti meikkivoidetta ja puuteria, niin iho ei hengitä. Tulee lisää finnejä ja ihohuokoset suurentuvat. Kokeile itse pari viikkoa kunnon pakkeleita niin huomaat eron. 

Hengittääkö iho, jos meikkivoidetta on vähemmän kuin paksulti? En käytä meikkiä, joten olen vähän pihalla tästä aiheesta. Ihmettelin vain väitettäsi siitä, että nimenomaan se paksumpi pakkelikerros saisi ihon huonoon kuntoon. Enkä jaksa uskoa, että finnejä tulee, jos ihon puhdistaa normaalisti aamuin illoin. Yön aikana iho muutenkin uusiutuu eniten. 

Minulla ihohuokoset laajenevat jos käytän säännöllisesti meikkivoidetta. Naama pitää pestä joka päivä perusteellisesti kuorinta-aineella eikä se auta. Huokoset ovat siitä huolimatta ihan täynnä töhnää ja huomattavsti isommat kuin ilman meikkiä. En käytä muuta meikkiä kuin hyvin ohuesti jotain kevyttä puuteria. Useimmilla naisilla ei varmaankaan ole näin huonoa ihoa kuin minulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tuijotetaan tai kommentoidaan miten pinnallinen on kun naama on ihan pakkelissa. :D

Vierailija
44/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyy pyy kirjoitti:

ruikuttaja kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

ruikuttaja kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

Mulla ei ihohuokosten suurentumia oo tapahtunu, mutta jouduin lopettaan meikkivoiteen käytön just ton ihon huononemisen takia. Vasta viime kesällä uskalsin ottaa voiteen käyttöön - tosin pohjustukseen sekä pesuaineisiin panostaen. Toki suurimman muutoksen ihoon aiheutti varmaan elämäntapojen parantaminen sekä myöhemmin hankittu reseptillä saatava aknevoide.

Vierailija
45/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa olla parantamisen varaa elämäntavoissa ja aknen hoidossa..... :)

Vierailija
46/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ruma ole ilman meikkiä, on ok kasvonpiirteet ja mustat ripset ja kulmat. Mutta kun minulle on suotu hyvin herkkä ja punoittava iho, ruusufinni plus lievä aikuisiän akne, niin en mielelläni lähde ilman meikkiä kadulle pelottelemaan ihmisiä. Kesällä joskus kehtaankin, talvella menee iho ulkona violetiksi minuutissa.

Vierailija
47/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani ruma ilman meikkiä ja yleensä olenkin ilman. Ripset ja kulmat ovat tummat eikä tummia silmänalusia ole, mutta ihossa on couperosaa, jota peitän meikkivoiteella esim. juhliin mennessä.

Vierailija
48/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa olisi hyvä olla kuva ilman ja meikin kanssa.

Vierailija
49/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista on. monet on meikit naamassakin rumia.

Vierailija
50/52 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ruma, mutta en todellakaan näytä hyvältä ilman meikkiä. Kukaan ei varmasti kadulla perään katsoisi jos ilman meikkiä liikun. 12 vuoden akne teki jälkensä ihoon. Kulmakarvat ovat harvat ja epätasaisen väriset (jostain kohtaa tummemmat) ja ripset ovat niin vaaleat ettei niitä erota kunnolla. Nätin minusta saa heti kun värittää kulmia, laittaa kevyttä meikkivoidetta iholle ja ripsiin ripsaria. Se riittää. En pidä vahvasta tai paksusta meikistä, mutta ilman meikkiä näytän epäsiistiltä kun naama punoittaa ja kulmakarvat on miten sattuu.

Vierailija
51/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, ei vaan kiinnosta. Saan mielihyvää muista asioista. Ei kiinnosta mitä ventovieraat minusta ajattelevat ja toisinpäin, oli meikkiä tai ei.

Vierailija
52/52 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin punakka iho että en mieluusti liiku ilman meikkiä. Kyse ei ole mistään pelkästä nenänpielien punotuksesta ja siitä että punastuisin helposti, vaan minulla on koko ajan isot punaiset läiskät koko poskien alueella ja kasvojen iho on muutenkin pari astetta tummempi kuin kaulan. Meikin kanssa näytän siistimmältä enkä puliakalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme