Ajatteletteko olevanne ruman näköisiä ilman meikkiä
Kommentit (52)
En ole ruma ilman meikkiä, mutta toki paremman näköinen pienellä meikillä. Meikkivoide peittää epätasaista ihonväriä, ripsarilla näyttää vähemmän väsyneeltä ja kasvoihin tulee ryhtiä kun laittaa kulmat.
Meikattuna ruma, mutta meikkaamattomana vieläkin rumempi. No minkäs teet...
Itseäni kiinnostaa kovasti, millainen nainen on kaunis ilman meikkiä koska tästäkin keskustelusta tuntuu niitä löytyvän useita. Ja lähinnä se, vastaako se kauneus omia ulkonäköihanteitani millään tavalla.
Itse olen ilman meikkiä ruma, piirteet tosi tummat mutta niin on silmänalusetkin. Näytän väsyneeltä ja sairaaalta. Meikin kanssa lähes poikkeuksetta ulkonäköä kehutaan.
Ilman meikkiä näytän värittömältä ja kauempaa lähes kulmakarvattomalta ja ripsettömältä, koska kulmakarvani ja silmäripseni ovat tummanvaaleat ja aika hennot. Tämä haaleus korostuu, koska värjään hiuksiani pari astetta luonnollista väriä tummemmiksi.
Lapsena ja vielä yläasteen alussa näytin samoilla luonnollisilla väreillä mielestäni vielä ihan hyvältä (kuten kaikki lapset), mutta en tiedä johtuuko ero vain tummemmasta hiusväristä vai siitä, että olen tottunut median ja muun ympäristön luomaan kuvaan, että naisilla pitäisi olla tummemmat ja tuuheammat ripset ja kasvoille ryhtiä tuovat tummemmat kulmakarvat.
Todellakin. Minulla on couperosa-iho sekä vaaleat piirteet. On hämmentävää kuinka kauniilta näytän, kun laitan kevyen meikkipohjan sekä ripsi- ja kulmaväriä. en edes koe meikkaavani, koska hyväihoinen ja tummapiirteinen on tämännäköinen ilman mitään.
On vaan tylsää joutua aina meikkaamaan. Joskus olisi kivaa lähteä ulos tosta vaan, mutta en jaksa niitä naapureiden pitkiä katseita. Katsovat varmaan että olen jotenkin sairas kun näytän niin kummalta.
En.
Toki tiedostan että oikeanlaisella meikillä olisin kauniimpi, mutta en minä meikittä rumakaan ole enkä jaksa vaivautua meikkaamaan.
Miksi kysyt?
Kyllä. Minulla on todella rasvoittuva ja öljyisenä kiiltävä kalpea iho ja se on mielestäni inhottavan näköistä ja olen kuullut siitä kommentteja. Käytän meikkiä pitkälti pitääkseni ihoni jokseenkin normaalin näköisenä, itse kasvonpiirteissä ei ole vikaa.
Mä meikkaan joka päivä (jos siis lähden ovesta ulos, useimpina päivinä lähden). Mulla on huonohko iho, pakko laittaa bb-voidetta tai meikkivoidetta. Lisäksi vähintään ripsiväri, sekä väriä myös kulmiin. Myös sipaisu poskipunaa. Ja kas, näytän paljon pirteämmältä, sievemmältä, joskus jopa kauniilta. Ilman meikkiä en mene edes leikkipuistoon tai lähikauppaan. Koskaan.
Ihan siedettävä olen ilman meikkiä mutta paremmalta meikin kanssa, silti en jaksa laittaa pakkelia naamaan aina. Kesällä varsinkin ihan turha kun ei pysy, tumman silmänaluset löytyy ja pisamia tulee kesällä paljon naamaan mutta silti pystyn liikkumaan ilman meikkiä.
Näytän homssuiselta ilman meikkiä. Meikkaan hyvin kevyesti, koska se on suht helppoa ja siihen ei mene kauan aikaa. Jos panostaisin meikkiin ja käyttäisin sitä enemmän, voisin kai näyttää vähän paremmalta. Toisaalta paksumpi pakkelikerros saa ihon huonoon kuntoon.
Pidän ihostani enemmän silloin, kun siinä on kevyt kerros meikkivoidetta ja puuteria. Meikittä poskeni punoittavat ja iho kiiltelee, ja koen tällöin näyttäväni epäsiistiltä :( Muiden piirteiden kanssa on oikeastaan aika lailla se ja sama.
Kulmat laitan tosin myös, sillä luonnolliset kulmani kaartuvat alaspäin jyrkässä bumerangimaisessa muodossa, ja olen vuodenvaihteesta asti muotoillut niitä uudella tavalla joka vaati sen alaspäin kaartuvan osan sheivaamista pois. Ilman kulmieni muotoilua näytän siis helposti vihaiselta, koska luonnolliset kulmat ovat tällä hetkellä vain puolet normaalista pituudestaan.
Pyy pyy kirjoitti:
Näytän homssuiselta ilman meikkiä. Meikkaan hyvin kevyesti, koska se on suht helppoa ja siihen ei mene kauan aikaa. Jos panostaisin meikkiin ja käyttäisin sitä enemmän, voisin kai näyttää vähän paremmalta. Toisaalta paksumpi pakkelikerros saa ihon huonoon kuntoon.
Kyllä mä hiukan epäilen tuota väitettä. Uskoisin, että sillä ei ole juurikaan merkitystä onko meikkiä naamalla 0,5 mm:n vai 5 mm:n kerros. Iltapesu sen sijaan on tärkeää, ettei meikki ole ihohuokosten tukkeena yöllä.
ruikuttaja kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
Kyllä mä hiukan epäilen tuota väitettä. Uskoisin, että sillä ei ole juurikaan merkitystä onko meikkiä naamalla 0,5 mm:n vai 5 mm:n kerros. Iltapesu sen sijaan on tärkeää, ettei meikki ole ihohuokosten tukkeena yöllä.
Naamassa aamusta iltaan asti olevat pakkelit tukkivat ihohuokoset todella tehokkaasti vaikka pakkelit pesisi pois yöksi.
Olen omituisen näköinen ilman meikkiä, sillä minulla on vaaleat kulmakarvat, vaalea iho, mutta hyvin tummanruskeat silmät. Eli näytän joltain avaruusolennolta.
Sen vuoksi kulmakarvat ainakin pitää meikata tai kestovärjätä.
Minulla on isot ihohuokoset ja lisäksi ihomatoja, jos syön mm. paljon rasvaista ruokaa. Sitten vielä pintakuiva rasvainen iho, laikkuja, ylimääräistä rasvaa naamassa, ryppyjä jne. Tähän naamaan pitäisi olla tosi peittävät meikit ja meikinpohjustustuotteet mutta olen huono ja laiska meikkaamaan. :I
En koe olevani ruma vaan hieman valju ehkä. Mulla on huonohko iho, kulmat ja ripset erottuu ihan hyvin. Mä saan meikillä saan tuotua persoonaani esille ja näytän omaan silmääni täten paremmalta.
Pyy pyy kirjoitti:
ruikuttaja kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
Naamassa aamusta iltaan asti olevat pakkelit tukkivat ihohuokoset todella tehokkaasti vaikka pakkelit pesisi pois yöksi.
Tukkii, tukkii (ainakin päivän ajaksi), mutta onko sillä juurikaan merkitystä kuinka paksu kerros pakkelia ihon päällä on? Ja iltapesunhan olisi kai tarkoitus putsata ne meikit pois.
ruikuttaja kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
ruikuttaja kirjoitti:
Pyy pyy kirjoitti:
Tukkii, tukkii (ainakin päivän ajaksi), mutta onko sillä juurikaan merkitystä kuinka paksu kerros pakkelia ihon päällä on? Ja iltapesunhan olisi kai tarkoitus putsata ne meikit pois.
Jos naamassa on joka päivä aamusta iltaan reilusti meikkivoidetta ja puuteria, niin iho ei hengitä. Tulee lisää finnejä ja ihohuokoset suurentuvat. Kokeile itse pari viikkoa kunnon pakkeleita niin huomaat eron.
En missään nimessä! Tummat ripset ja kulmat, kauniit punaiset huulet sekä hyväkuntoinen iho. Silmälasit tuovat myös ilmettä kasvoihin. Aloitin meikkaamisen 25-vuotiaana, enkä todellakaan päivittäin käytä. Kevyellä meikillä saan ihosta tasaisemman värisen, ripsiin vähän lisää pituutta, luomiväri varjostaa kivasti ja huuliin käytän pelkästään huulikiiltoa. Meikin kanssa näytän kyllä paremmalta, enhän sitä muuten käyttäisi!😄