Hihhiiiii ! Käräytin naapurini kannabiksen käytöstä :D!!
Poliisit kohta ovella! :DD
P.s tuo haju oksettava, ole ystävällinen ja polta muualla. -kiitos-
Kommentit (377)
hohhoijaa kirjoitti:
Ei taida oma elämä olla kovinkaan rikasta ja tyydyttävää, jos suurin murheenaihe on kannabiksen haju.
Sinulla on lausunnossasi looginen ristiriita.
Koska itse pidät kannabiksen käryä mitättömänä ongelmana, niin loogisesti sinun olisi silloin pitänyt arvioida aloittajan elämä erityisen rikkaaksi ja tyydyttäväksi.
En haluaisi osoittaa teille näin yksinkertaisia ajatusvirheitä.
Olkaa hiukan tarkempia ja ajatelkaa enemmän.
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap ja muut pilviveikkojen käräyttäjät. Parhaimmillaan harmiton rappukäytävän hippi alkaa ryyppäämään ja meluamaan kännissä ja sitten olette palstalla siitä valittamassa. Onhan se kannabiksen hien/ammoniakin haju kuvottava, mutta pieni harmi juoppoihin, piripäihin yms. naapureihin verrattuna. Itse pistäisin postiluukusta jonkun nimettömän uhkausviestin ja naureskelisin kun pilviveikko tuskailisi vainoharhaisena. :D Ihme tyyli muutenkin joillain aikuisilla vaivata ylityöllistettyä poliisia joutavilla pilipalijutuilla jotka voi hoitaa itsekin alta pois mielikuvitusta käyttämällä.
Ai niin.
Onhan esittämässäsi tilanteessa myös se vaihtoehto, että tyyppi tajuaa ettei kaipaa mitään aivotoimintaansa haittaavia aineita ja ryhtyy täysin raittiiksi.
Täydellisessä utopiassa varmasti olisi näin. Todellisuudessa en tiedä ensimmäistäkään päihdehakuista tyyppiä joka olisi päättänyt ryhtyä raittiiksi käryttyään kannabiksesta tms. Se vaatii aivan muunlaisia asioita. Tiedätkö itse monta tälla tavalla raitistunutta? Siis todellisuudessa, ei kuvitelmissa?
Liikun joukoissa jotka eivät juuri harrasta päihteitä, paitsi että eräs on innostunut viineistä.
Paheksun häntäkin.
Päihdehakuisuuteen löytyy muuten lääkkeitä.
Naltreksoni toimii kaikenlaisiin hinkuihin ja riippuvuuksiin.
Höpö höpö. Naltreksoni vie opiaattien, opioidien,alkoholin jne. aiheuttaman mielihyvän tunteen. Samoin ruoasta, seksistä,liikunnasta yms. saatavaa mielihyvää. Se ei addikteilla itse hinkuja vie mihinkään. Fyysisistä vieroitusoireista nyt puhumattakaan. Sinä elät elämääsi parhaaksi katsomalla tavallasi, mutta niin tekevät muutkin ja heidän käsityksensä asioista voi olla täysin erilainen. Mistä ehdottomuutesi? Onko sinulla/läheisilläsi ollut päihdeongelmia? T: Ex-nisti
Vasikat yleensä teurastetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap ja muut pilviveikkojen käräyttäjät. Parhaimmillaan harmiton rappukäytävän hippi alkaa ryyppäämään ja meluamaan kännissä ja sitten olette palstalla siitä valittamassa. Onhan se kannabiksen hien/ammoniakin haju kuvottava, mutta pieni harmi juoppoihin, piripäihin yms. naapureihin verrattuna. Itse pistäisin postiluukusta jonkun nimettömän uhkausviestin ja naureskelisin kun pilviveikko tuskailisi vainoharhaisena. :D Ihme tyyli muutenkin joillain aikuisilla vaivata ylityöllistettyä poliisia joutavilla pilipalijutuilla jotka voi hoitaa itsekin alta pois mielikuvitusta käyttämällä.
Ai niin.
Onhan esittämässäsi tilanteessa myös se vaihtoehto, että tyyppi tajuaa ettei kaipaa mitään aivotoimintaansa haittaavia aineita ja ryhtyy täysin raittiiksi.
Täydellisessä utopiassa varmasti olisi näin. Todellisuudessa en tiedä ensimmäistäkään päihdehakuista tyyppiä joka olisi päättänyt ryhtyä raittiiksi käryttyään kannabiksesta tms. Se vaatii aivan muunlaisia asioita. Tiedätkö itse monta tälla tavalla raitistunutta? Siis todellisuudessa, ei kuvitelmissa?
Liikun joukoissa jotka eivät juuri harrasta päihteitä, paitsi että eräs on innostunut viineistä.
Paheksun häntäkin.
Päihdehakuisuuteen löytyy muuten lääkkeitä.
Naltreksoni toimii kaikenlaisiin hinkuihin ja riippuvuuksiin.
Höpö höpö. Naltreksoni vie opiaattien, opioidien,alkoholin jne. aiheuttaman mielihyvän tunteen. Samoin ruoasta, seksistä,liikunnasta yms. saatavaa mielihyvää. Se ei addikteilla itse hinkuja vie mihinkään. Fyysisistä vieroitusoireista nyt puhumattakaan. Sinä elät elämääsi parhaaksi katsomalla tavallasi, mutta niin tekevät muutkin ja heidän käsityksensä asioista voi olla täysin erilainen. Mistä ehdottomuutesi? Onko sinulla/läheisilläsi ollut päihdeongelmia? T: Ex-nisti
No sehän toimii juuri negatiivisella palautteella ja kun asia x ei enää tunnu kivalta, niin sen harrastaminen loppuu. Ei silloin ole hinkujakaan kun asia ei tunnu miltään.
Ei ole ollut ongelmia minulla tai muilla, mutta olin opiskelukavereilla aikanaan usein kuskina ja ymmärsin että jo pelkästään alkoholi ja tupakka ovat järkevälle ihmiselle täysin tarpeettomia.
Täysraittius on järkevin elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Vasikat yleensä teurastetaan...
Tuo on selvä laiton uhkaus.
Missä on liberaali ihminen, joka antaa tilaa elää eikä ahdista toista omiin elämän arvoihin. Ahdasmielisyys kuuluu kulttuureihin, jossa johtajana on imaani tai paavi.
Jos haluaa määrätä toisen elämäntavat, pitää miettiä miksi?
Käyttäjä2756 kirjoitti:
Missä on liberaali ihminen, joka antaa tilaa elää eikä ahdista toista omiin elämän arvoihin. Ahdasmielisyys kuuluu kulttuureihin, jossa johtajana on imaani tai paavi.
Jos haluaa määrätä toisen elämäntavat, pitää miettiä miksi?
Eli trotyyli vapaaseen myyntiin rautakauppoihin?
Naapurisi saa 20e sakkoa, jos poliisi edes jaksaa tulla paikan päälle.
Olen kyllä sitä mieltä, että polttelijat saisivat hommata sen vaporisaattorin, ettei muiden tarvitsisi kärvistellä. Ja onhan se keuhkoillekin parempi.
Ärsyttää, kun naapuri vetää röökiä takapihallaan, niin ne savut mun kämpässä vaikka ikkunat olisikin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos lapsia asuu talossa, tai aikuisia, niin ei kenenkään tarvitse hengittää sitä paskaa itseensä. Hyvin toimittu! Oma oli polttelijan vika, eikä kenenkään muun. Jokainen maksaa vuokran, ja tiettyjen hajujen ei pitäisi levitä toisen asuntoon, eikä sisällä saa muuten polttaa edes.
Ai tiettyjen hajujen. Siis niiden ei saa levitä, mitä itse et siedä, mutta sun esim. lentokonematkustelupaskasi sun muut ovat tietenkin sallittuja ja normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit kohta ovella! :DD
P.s tuo haju oksettava, ole ystävällinen ja polta muualla. -kiitos-
Jos tuntisin sinut, käräyttäisin sinut mielenterveystoimistolle. Hullujenhuoneelle vaan..
Onneksi mulla on vaporisaattori, niin voin mielin määrin pössytellä ilman huolta että se häiritsisi naapureita :) kaikkien pilvenpolttajien pitäisi hankkia sellainen enkä ymmärrä miksei kaikki tee niin. Joku MFLB maksaa tyyliin satasen (rahan voi säästää ostamalla jonkun aikaa vähemmän pilveä), ja sitä käyttämällä kannabiksesta saa kahteen kertaan pössyt irti koska vaporisoidun kannabiksen voi uudelleenkäyttää leivonnaisissa, kun taas polttamalla menettää kaiken vaikka THC:tä olisi kasvissa jäljellä. Ja vaporisointi minimoi terveysriskit, hajuttomuudesta puhumattakaan.
Vapossa ei vaan oo sitä samaa fiilistä kuin bongissa tai käärimisessä. Ihan liian nörttiä touhua, sopii taskulaskinmiehille.
Tästä tulee taas puolustelijoiden kakkavyöry niskaan mutta psykiatrisella osastolla työskentelevänä näkee kyllä miten se "hyöty ja hauskuus" on kaukana, kannabiksestakin.. "mikä psykoosi? Kannabiksesta? Eikä, laittakaa se kannabis mun lääkelistalle!!" 😅
Vierailija kirjoitti:
Sanoivatko poliisit että lähtevät käymään? Omituista että tuollaiseen riittää resursseja mutta syrjäkylillä kestää tunti että pahoinpitelyyn/asuntomurtoon puututaan.
Ei poliisit vahtaa kuin nettiä ja ylinopeuksia.
Täälläkin lähtee ilmoitus lastensuojeluun, kun naapurin epävakaa akka seuraavan kerran pössyttelee. Muutenkin idiootti huutaja, jolla ramppaa koko ajan porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee taas puolustelijoiden kakkavyöry niskaan mutta psykiatrisella osastolla työskentelevänä näkee kyllä miten se "hyöty ja hauskuus" on kaukana, kannabiksestakin.. "mikä psykoosi? Kannabiksesta? Eikä, laittakaa se kannabis mun lääkelistalle!!" 😅
Tuota psykoosiriskiä on liioiteltu niin paljon että siinä on käynyt kuin sille sadun pojalle joka huusi sutta. Alkoholi on suurempi riski joutua psykoosiin mutta ei sitä toitoteta jatkuvasti. Kaikilla päihteillä on haittansa ja kannabiksella ne haitat on varsin vähäisiä. laittomuus on se suurin haitta.
Itsellä kannabis lievittää stressiä mutta reseptiä on turha haaveilla. Se on niin vaikea saada että moni käyttää omalla luvalla. Viihdekäyttö on laillistunut muutamassa osavaltiossa eikä siitä ole tullut mitään niitä seurauksia mitä kieltolain kannattajat väitti tulevan.
Nyt jos jää kiinni kannabiksen käytöstä siitä saa sellaisen leiman ettei se ainakaan vähennä käyttöä.
Oikein!
Oppii samalla tervettä toistenkin huomioimista !
Voin myydä sinulle plasebo-lääkkeen, jolla on vähemmän haittavaikutuksia kuin kannabiksella.
Kannabiksen runsaan päivittäiskäytön mahdolliset haitathan lääkekäytössä ovat siis suun kuivuminen, näläntunne ja liiallinen energisyys tai väsymys. Eikä vaan edes galaktinen trolli löydä koko maailmasta kannabista vähähaittaisempaa päihdettä/lääkettä.
DEA poistanut valheita kannabiksesta nettisivuiltaan.
http://www.safeaccessnow.org/iqa_victory
“The DEA’s removal of these popular myths about cannabis from their website could mean the end of the Washington gridlock” said Steph Sherer, Executive Director of Americans for Safe Access. “This is a victory for medical cannabis patients across the nation, who rely on cannabis to treat serious illnesses. The federal government now admits that cannabis is not a gateway drug, and doesn’t cause long-term brain damage, or psychosis. While the fight to end stigma around cannabis is far from over, this is a big first step.”
DEA:n sivuilla oli väitteitä, että kannabis on porttihuume, aiheuttaa älykkyyden laskua aikuisilla, psykooseja ja keuhkosyöpää.
“DEA:n tekemät yleisten myyttien korjaukset kotisivuillaan voi olla merkki Washingtonin umpikujan avautumisesta. Tämä on voitto kaikille kansakunnan kannabista käyttäville potilaille, joille kannabis merkitsee helpotusta vakavaan sairauteen. Liittovaltio myöntää nyt, että kannabis ei ole porttihuume, ei aiheuta aivovaurioita eikä psykooseja. Vaikka kamppailu kannabiksen ympärille lyödyn stigman poistamiseksi ei ole läheskään ohi, on tämä yksi merkittävä askel", ASA:n toiminnanjohtaja Steph Sherer selittää.
Lain täytäntöönpanon ylimpänä valvojana Jeff Sessionsilla pitää olla käytettävissään tieteellisesti todennettu tietopohja, jotta hän kykenee tekemään perusteltuja päätöksiä liittovaltion huumelakien täytäntöönpanosta. ASA jatkaa kampanjointiaan DEA:n jakaman informaation oikaisemiseksi.
Lähde: Forbes 3.1.2017, Huffington Post 19.1.2017, ArcView Market Research: The State Of Legal Marijuana Markets, The Free Thought Project 13.1.2017, Washington Post 11.1.2017, MPP 6.2.2017, Monitoring Health Concerns Related to Marijuana in Colorado: 2016., Toke Signals 10.2.2017, MassRoots 8.2.2017, Anthony A. Braga, Desiree Dusseault: Can Homicide Detectives Improve Homicide Clearance Rates? Crime & Delinquency 25.11.2016. , MSN 9.2.2017, EAZE tiedote
Irti Huumeista ry:n synty:
Mielenterveys- ja päihdeongelmainen jehovantodistaja pahoinpitelee poikansa mielenterveys- ja päihdeongelmaiseksi ja syyttää lopulta kannabista kaikesta.
Nikotiinillekin on kehitetty rokote.
Kun lapsi rokotetaan sitä vastaan jo pienenä, niin hänelle ei tule koskaan tarvetta käyttää mitään tupakkavalmistetta.
Sama voidaan tehdä lukuisille muille aineille.