Millainen isä ei ota edes kylään teini-ikäistä lastansa?
Kommentit (41)
Huono. Ja kun ehkäisee oikein, lapsia ei synny. Mies voi myös ehkäistä. Jos mies on valinnut seksin huolehtimatta ehkäisystä, oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4255 kirjoitti:
Varmaankin sellainen isä, jolta ei ole alunperinkään kysytty, että haluaako hän lapsen syntyvän.
Etkö tiedä että kun mies päättää harrastaa seksiä hän samalla myös päättää että siitä voi olla seurauksena lapsi?
Ei pidä paikkaansa. Ollaan voitu käyttää ehkäisyä, jolloin ollaan päätetty harrastaa seksiä ilman, että lapsi syntyy.
Suomessa taitaa yleisesti olla tiedossa ettei mikään ehkäisy ole satavarma.
Eihän se olekaan, mutta ehkäisyn käyttäminen on sopimus siitä, että lasta ei haluta. Jos vahinko pääsee käymään, niin syödään jälkiehkäisypilleri ja viime kädessä tehdään abortti. Jos nainen ei halua aborttia tehdä, niin tuplaehkäisy on hyvä keino se välttää. Tällöin raskaaksi tuleminen on käytännössä mahdotonta.
Selkärangaton itsekeskeinen nahjus.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Ja kun ehkäisee oikein, lapsia ei synny. Mies voi myös ehkäistä. Jos mies on valinnut seksin huolehtimatta ehkäisystä, oma valinta.
Mies ei voi juurikaan ehkäistä muuten kuin tekemässä vasektomian. Kondomin saa helposti puhkemaan jos niin haluaa.
Ehkä sellainen, jonka ex-vaimo ei ole antanut syntyä luontevaa suhdetta lapsen ja isän välille. Itse on pitänyt mukulasta niin kiinni, ettei isä ole saanut edes vauvan peppua pestä, saatika sitten leikittää tai olla kotihoitajana tai yhtään mitään muutakaan. Eron koittaessa ei isältä ole kysytty yhtään mitään, on vain sanottu, että kerran kuussa saa tavata, ehkä, ellei äidille tule yhtäkkiä jotain menoa lapsen kanssa juuri siksi päiväksi. Turha sitä on ihmetellä, jos ei enää 10 vuoden jälkeen tuntematon lapsi jaksa kiinnostaa. Silloinhan ne äidit tavallisesti haluavat yhtäkkiä tyrkätä lapsensa isälle, kun alkaa tulla todellinen rahantarvis kaiken maailman kännyköiden takia tai muuten vain lapsella paha uhma päällä.
Vierailija kirjoitti:
sellainen, joka on uuden muijansa tossun alla ja ei uskalla ilmaista omaa tahtoaan?
Entäpä jos ei itse halua olla tekemisissä epämiellyttävänä pitämänsä ihmisen kasvattaman lapsen kanssa? Uusi nainen ja tämän lapsi ovat eri tavalla läheisiä, kun asutaan yhdessä perheenä. Ihmettelen ihmisiä, jotka korostavat yhtä sperman ruiskautusta kaiken muun edelle, itse en ainakaan erossa suostuisi lasten jakamiseen vaan joko lapset jäisivät kokonaan minulle tai hankkisin uuden perheen tai jatkaisin lapsettoman elämää kantaen vain taloudellisen vastuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sellainen, joka on uuden muijansa tossun alla ja ei uskalla ilmaista omaa tahtoaan?
Entäpä jos ei itse halua olla tekemisissä epämiellyttävänä pitämänsä ihmisen kasvattaman lapsen kanssa? Uusi nainen ja tämän lapsi ovat eri tavalla läheisiä, kun asutaan yhdessä perheenä. Ihmettelen ihmisiä, jotka korostavat yhtä sperman ruiskautusta kaiken muun edelle, itse en ainakaan erossa suostuisi lasten jakamiseen vaan joko lapset jäisivät kokonaan minulle tai hankkisin uuden perheen tai jatkaisin lapsettoman elämää kantaen vain taloudellisen vastuun.
Sinä taidat olla aika itsekeskeinen ihminen. Jos lapsen isä jonka kuuluisi olla läheinen ei sitä ole niin ei sitä lapselle kaupasta uutta isäkään pysty ostamaan. Ja kas kummaa lapsi näkee koko ajan että toiset isät huolehtivat kyllä lapsistaan. Vaikka vaan ollut "se ruiskaus". Lapsi on syytön syntymäänsä ja ansaitsee välittävät vanhemmat. Äidin uusi kumppani ei pysty antamaan biologisen vanhemman rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla aika itsekeskeinen ihminen. Jos lapsen isä jonka kuuluisi olla läheinen ei sitä ole niin ei sitä lapselle kaupasta uutta isäkään pysty ostamaan. Ja kas kummaa lapsi näkee koko ajan että toiset isät huolehtivat kyllä lapsistaan. Vaikka vaan ollut "se ruiskaus". Lapsi on syytön syntymäänsä ja ansaitsee välittävät vanhemmat. Äidin uusi kumppani ei pysty antamaan biologisen vanhemman rakkautta.
Ja tämä olisi sen äidin kannattanut muistaa ennen kuin "unohti vahingossa" syödä e-pillerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taisi käydä juuri noin. Exän kiinnostus poikaansa loppui siihen paikkaan, kun löysi uuden vaimon. Poika oli tuolloin 12 v. Suhde uuden vaimon kanssa kesti 6 vuotta. Sen jälkeen alkoivat puhelinsoitot ensin pojalle ja sitten, kun poika ei viitsinyt enää vastata, mulle. Aikani kuuntelin ja nyt en enää vastaa minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taisi käydä juuri noin. Exän kiinnostus poikaansa loppui siihen paikkaan, kun löysi uuden vaimon. Poika oli tuolloin 12 v. Suhde uuden vaimon kanssa kesti 6 vuotta. Sen jälkeen alkoivat puhelinsoitot ensin pojalle ja sitten, kun poika ei viitsinyt enää vastata, mulle. Aikani kuuntelin ja nyt en enää vastaa minäkään.
Kyselikö poika isästä 12-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseli ja paljonkin. Rippijuhliinsakin vielä laittoi isälleen kutsun, mutta ei isää kiinnostanut. Isällä oli uusi parempi elämä, johon "entinen" lapsi ei enää kuulunut. Kun uusi elämä romahti, olisi "entinen" lapsikin taas kelvannut. Oli vaan jo liian myöhäistä eikä poika kutsunut isäänsä enää ylioppilasjuhliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseli ja paljonkin. Rippijuhliinsakin vielä laittoi isälleen kutsun, mutta ei isää kiinnostanut. Isällä oli uusi parempi elämä, johon "entinen" lapsi ei enää kuulunut. Kun uusi elämä romahti, olisi "entinen" lapsikin taas kelvannut. Oli vaan jo liian myöhäistä eikä poika kutsunut isäänsä enää ylioppilasjuhliinsa.
Huh, kaikenlaisia isiä onkin
Eivät lapset käy "kylässä" vanhempiensa luona. Jos ja kun lapsi käy, se on lapsen toinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut MGTOW-mies!
Suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Järkevä isä. Sellainen joka tietää, että entisistä lapsista on vain haittaa. Uusi perhe, uudet lapset.
Toivon, että karma puhuu vielä kohdallasi.
t. Isän hylkäämä tytär, johon äitipuoli suhtautui inhimillisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä isä. Sellainen joka tietää, että entisistä lapsista on vain haittaa. Uusi perhe, uudet lapset.
Toivon, että karma puhuu vielä kohdallasi.
t. Isän hylkäämä tytär, johon äitipuoli suhtautui inhimillisesti
Tämähän on lastensuojelullinen ongelma nykypäivänä ja entisen suhteen lapsista halutaan eroon. Jo vuonna 1982 Turengissa äiti ja isäpuoli luultavasti tappoivat 12-vuotiaan Jarin. Ruumista ei koskaan löytynyt eikä ketään syytetty, mutta esimerkiksi äidin lausunnot kertoivat karua kieltä siitä, että Jari ei ollut uusperheen toivottu jäsen vaan rasite.
Suomessa taitaa yleisesti olla tiedossa ettei mikään ehkäisy ole satavarma.