Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v pojan loma kuluu pelatessa ...

Vierailija
16.06.2017 |

Paitsi ei tietenkään silloin kun minä kiellän sen. Pelaisi kyllä vaan.

Viime kesänä vielä meni kavereiden kanssa pihalla. Nyt? Ei minnekään. Tuntuu että se "huoleton kesälapsi" on ollutta ja mennyttä. Ei kiinnosta uiminen, ei jalkapallon peluu. Eikä niitä kavereitakaan näy niitäkään, liekö nekin vaan pelaa (niinkuin jätkä väittää).

Onneksi sentään on lähtenyt mukaani mökille ja mummolaan. Mutta kotona...huokaus. Sitten se narisee että "mitä mä sit muka teen!!". Siltikään ei mun kanssa lähde mihinkään, ei pyöräilemään vaikka sitäkin viime kesänä tehtiin paljon. Ei kukaan kuulemma enää ÄITIN kanssa mene minnekään.

Täyttää kohta 13v ja pelkään että syrjäytyy. On tosin aina ollut sellainen rauhallinen, ei - niin - sosiaalinen poika joka kuitenkin koulussa pidetty kaveri.

Vaadinko liikoja. Ei kaipaa kaveteita YHTÄÄN. Mutta ei sit halua tehdä mitään muuta kuin pelata. Huokaus:/

Muistelen itseäni tuossa iässä ja toki pelasin päivät ja yötkin jos sain.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sä pelaat jalkapalloa tai uit sun kesälomalla? Vai vietätkö sen mieluummin niin kuin itse haluat? Pelaaminen on hyvä tapa ladata akkuja seuraavaa lukuvuotta varten

Vierailija
2/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdette vähän kotoa pois välillä koko perheenä. Siinä tulee vaihtelua elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pelata.

Vierailija
4/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna pelata.

Oikeesti, koko ajan?

Johan tuo on kalpea kuin haamu kohta.

Vierailija
5/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on ilmiselvä kannabiksen piikittäjä.

Vierailija
6/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo tahtoo olla, että elämä menee koneeseen uponneena. Minullakin :( Tässä sitä on jumitettu koko helvetin päivä, vaikka olis voinut tehdä vaikka mitä ja ulkonakin on kaunis ilma.

Vierailija
7/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma 13 v. Kaverinsa samanlainen möllöttäjä, kumpikin pelaa kotonaan yksin. Ennen oli sentään kiva kun pojat pystyi pelamaan samassa pelissä netin yli yhdessä, mutta nyt pelit on niin kehittyneitä ettei kaverin "peruna" tietokone ja nettiyhteys pysty. Revin lasta mukaan erilaisin juttuihin joten ei elämä täysin pelaamista vain ole, mutta mitään kiinnostusta ei ole kavereita kohtaan. Syvältä.

Vierailija
8/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin. Samaa tekevät pojan kaverit. Hemmetin pelilaitteet.

Vierailija
9/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako siis yksin, vai onko luurit päässä ja puhuu toisten pelaajien kanssa (millä laitteella)? Jälkimmäinen versio ei ole niin huono tapa viettää aikaa, ainakin oma poikani on oppinut puhumaan paremmin englantia, ja puhuu myös koulukavereiden kanssa usein pelatessaan. Toki kroppa tarvitsee jalottelua ja liikuntaa päivän aikana, vaikka olisi miten tärkeä peli menossa.

Vierailija
10/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna pelata.

Oikeesti, koko ajan?

Johan tuo on kalpea kuin haamu kohta.

Kannattaa sitten pakottaa poikasi tekemään jotakin mitä sinä tahdot. Varmasti kasvattaa poikasi kunnioitusta sinua kohtaan.

Vierailija
11/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden sisällä alkaa jahtaamaan tyttöjä tai poikia. Kyllä se siitä menee.

Vierailija
12/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelaa?

Vierailija
13/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie huumetesteihin.

Vierailija
14/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei pelaamattomat tiedä, mutta oikeasti ihan sika paljon kiinnostavampia on pelit kuin joku uimasuoritus.

Vierailija
15/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terve nuori noin paljoa pelaa. Jostain pahemmasta tuo tarve kumpuaa.

Vierailija
16/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei pelaamattomat tiedä, mutta oikeasti ihan sika paljon kiinnostavampia on pelit kuin joku uimasuoritus.

Meinaatko että strategian miettiminen ja taktikointi on kiinnostavampaa kuin käsillä ja jaloilla saman liikkeen toistaminen satoja kertoja putkeen? Älä nyt hei viitti

Vierailija
17/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikas on murkkuikäinen. Tietenkään sitä ei kiinnosta joku äidin kanssa pyöräily tai pihaleikit.

Vierailija
18/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin terve nuorihan paljon mielummin viettää kesälomansa juuri niinkuin äiti haluaa sama se kuinka ankeaa se on. Lomallahan ei saa olla millään tasolla kivaa tai tehdä juuri sitä mitä itse haluaa. Ei se nuori siihen pelaamiseen kuole ja hyvin todennäköisesti siitä kesäloman pelaamisesta ei ole äidin pahan mielen lisäksi mitään muuta haittaa. Varsinkin jos pelaa kavereidensa kanssa niin siinä tulee se sosiaalinen puoli samalla.

Vierailija
19/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin terve nuorihan paljon mielummin viettää kesälomansa juuri niinkuin äiti haluaa sama se kuinka ankeaa se on. Lomallahan ei saa olla millään tasolla kivaa tai tehdä juuri sitä mitä itse haluaa. Ei se nuori siihen pelaamiseen kuole ja hyvin todennäköisesti siitä kesäloman pelaamisesta ei ole äidin pahan mielen lisäksi mitään muuta haittaa. Varsinkin jos pelaa kavereidensa kanssa niin siinä tulee se sosiaalinen puoli samalla.

Ei terve pelaa koko kesää.

Vierailija
20/24 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pelata, mutta järjen kanssa että kuitenkin pitää taukoja, syö ja nukkuu ettei mene peliongelmaksi

Minäkin olin siinä koneessa kiinni teininä mutta se meni ohi kyllä itsestään, itse aloin kaipaamaan ulkoilua ja jotain tekemistä taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän