Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile törkein vieraasi!

Vierailija
15.06.2017 |

Hieman ennen lapsen syntymää meillä kävi yöpymässä miehen siskon mies. Tämä sisko ja miehensä asuvat Oulussa, me taas Turussa joten emme tapaa kovin usein. Tämä oli ehkä kolmas kerta kun näen miehen.
Hän oli tulossa Turkuun äitinsä syntymäpäiville vaimon jäädessä kotiin kolmen lapsen kanssa, ja me tarjosimme hänelle yösijaa. Mieheni haki tämän vieraamme lentokentältä syntymäpäiviä edeltävänä iltana, ja heti sisälle päästyään hän alkoi valittaa nälkää, edes minua tervehtimättä.
Olin tietysti varautunut siihen että matkalaisella on nälkä joten kaivoin särpimet pöydälle. Mies alkoi syödä ja minä olin mielissäni kun kelpasi. Kun hän oli hetken syönyt äänettömästi, alkoi utelu jos palan painikkeeksi olisi kaljaa. Mies oli ollut edellisellä viikolla kavereiden kanssa Tallinnassa joten juotavaa kyllä löytyi. Sinne meni eka olut, kohta toinen ja kolmaskin.
Minä menin sitten nukkumaan kun tämä vieras halusi vielä istua ja juoda olutta. Mieheni jäi seuraksi, joi ehkä kaksi mutta yritti pitkittää niitä hitaasti samalla kun vieras imuroi kopan sisältöä. Joskus aamuyöstä heräsin kun mieheni tuli nukkumaan ja totesi että vieras on sammunut sohvalle. Minulle sinänsä sama, sohvalle tai sijaamaani sänkyyn kunhan nukkui. Heräsin joskus kahdeksan jälkeen ja yllätykskseni vieras oli jo hereillä. Oli sammuttuaan herännyt ja jatkanut taas kaljanjuontia.
Kysyin että eikös ne äidin juhlat ole puoliltapäivin ja että ottaako mieluummin kahvia? Ei kuulemma tarvitse, hän soittaa "sille horoperseelle" ettei tule juhliin ollenkaan. Sellaisen puhelun hänen vanha äitinsä sitten saikin synttäriamuna. Ukko jäi meille juomaan lisää kaljaa.
Minun oli pakko häipyä kun en jaksanut katsella. Tiesin että kone lähtee illalla ja päätin palata juuri ennen vieraan lähtöä sanomaan heipat.
Kun palasin ukko oli umpijurrissa ja mieheni oli juuri lähdössä viemään häntä lentokentälle. Huokaisin helpotuksesta. Kun mies palasi ja olimme käymässä nukkumaan, tulee puhelu känniseltä viraaltamme. Ei oltu laskettu koneeseen. Mies haki sen meille yöksi.
Aamulla kun hän vihdoin lähti hieman selvempänä, mies varmisti että koneeseen päästään sillä kertaa.

En tajua, mies on ihan hyvästä perheestä, hyvässä työssä, käsittääkseni hyvä isä ja aviomies mutta tuolla reissulla todella törppö. Ajatteli varmaan että nyt kun kerrankin pääsee vapauteen niin vapaillaan sitten kunnolla!

Millaisia teillä muilla on ollut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
2/2 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille tuli lapsiperhe yllätysvierailulle. Vanhemmat avas heti oluet ja 2h päästä ne hakkas toisiaan. Mä yritin rauhotella itkeviä lapsia ja siinä se ilta ja yö meni niiden lasten kanssa vanhempien örveltäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan