Hitto teitä puumia on vaikea löytää :/
Ette juurikaan hirveästi netissä pyöri vaan teidät pitää käydä hakemassa jostain? Tarjota drinkki ja katsoa silmiin siis... Vai? Itseäni ei enää ikäiseni ole kiinnostanut pitkään aikaan. Haluaisin vain ottaa ja kesyttää puuman...Jumatsuikka minä sinut vielä löydän! ;D T: 25v komea ja hyvin "varusteltu"
Kommentit (33)
En mä leipomiseen kysynyt neuvoa vaan noin 35-50v naisen metsästykseen :-)
Täällä. En ole kuitenkaan puuma, vaan nelikymppinen itseään nuoremmista miehistä pitävä vapaa nainen :)
Missä liikut? Asun Helsingissä.
N40
Olen N48 enkä koskisi tikullakaan sinuun. Sorry. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ei kiinnostele? Tuo maininta "hyvin varusteltu" kielii juuri siitä että olet vailla itsetuntoa ja elämänkokemusta.
Nuorilla naisilla sitä hiivaa enemmän ilmenee kuin vanhemilla naisilla 😨
Vierailija kirjoitti:
Täällä. En ole kuitenkaan puuma, vaan nelikymppinen itseään nuoremmista miehistä pitävä vapaa nainen :)
Missä liikut? Asun Helsingissä.N40
Rupeapas etsii sitä oman ikäistä ukkoa jo..
Ei kiinnosta drinkin tarjoamiset, eikä silmiin tuijottelut puumaa.
Naurattaa kun vanhat haahkat yrittää poikansa ikäisiä poikia.. Huhhels. Sit de on ok jos teillä on kroppaa ja ulkonäköä, muuten ei. Sama pätee myös setämiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Aloittaja kiinnostaisi :)
N40
Haluat varmaankin jonkun tyylikkään ladyn, minä näytän työläismuijalta enkä varmaan kelpaa sinulle. Sitä paitsi tykkään enempi pienimunaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Et sinä siitä parisuhdetta saa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40Et sinä siitä parisuhdetta saa ;)
Oletko siis ketjun aloittaja?
N40
Tulee mieleen se Stig Doggin biisi. Tänään minut löysi kolme nuorta arabimiestä työkkäristä, käsittämätöntä puhetta tinder ja hookup. Sitten menin Zaraan shoppailemaan. Eli vastaus on tuolla kaupungilla meitä on monta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta drinkin tarjoamiset, eikä silmiin tuijottelut puumaa.
Nämä on niin nähty ja koettu. Puuma nappaa omiin tarpeisiinsa, eikä vaadi enempää kun mitä uroksella on kykyjä. Siksi puuma ottaa ja jättää.
Minä olen 43v ja vaikka nuoret miehet kiinnostavatkin, estää oma ikäkriiseilyni tuoma epävarmuus katsomasta nuoria miehiä edes silmiin.
Tuntuu että jos katson, nauraa tuo nuorimies partaansa säälittävyydelleni.
Joten omalla kohdallani toivoisin, että puumista tykkäävä mies tulisi reippaasti juttelemaan tai vaikka flirttailisi hyvinkin epätoivoisen näkyvästi tuossa lähikaupan kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluat varmaankin jonkun tyylikkään ladyn, minä näytän työläismuijalta enkä varmaan kelpaa sinulle. Sitä paitsi tykkään enempi pienimunaisista miehistä.
Itsekkin työläisjäbä ja voisin mä sulle puolet kerrallakin antaa ettei tarvii pelätä :D
Vierailija kirjoitti:
Olen N48 enkä koskisi tikullakaan sinuun. Sorry. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ei kiinnostele? Tuo maininta "hyvin varusteltu" kielii juuri siitä että olet vailla itsetuntoa ja elämänkokemusta.
Elämänkorkea koulu on käyty ja tuo "hyvin varusteltu" letkaus oli vaan tänne vauvaan niin sopiva lause etten malttanut olla käyttämättä :D
Mutta siis niin... Missä puumat on etsimässä nuorempia miehiä? Tinderiä en ole käyttänyt, siellä?
Sorry, tämä puuma ei jaa irtoseksiä. Naimisiin puuman kanssa? Pieni muna? Nuori mies olisi hirveän kätevä mummelille :)
Soitelkaa ihkut <3
Et kai oikeasti mitään hiivaperiä ole vailla?!