Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto teitä puumia on vaikea löytää :/

JJ9--2
15.06.2017 |

Ette juurikaan hirveästi netissä pyöri vaan teidät pitää käydä hakemassa jostain? Tarjota drinkki ja katsoa silmiin siis... Vai? Itseäni ei enää ikäiseni ole kiinnostanut pitkään aikaan. Haluaisin vain ottaa ja kesyttää puuman...Jumatsuikka minä sinut vielä löydän! ;D T: 25v komea ja hyvin "varusteltu"

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lehtikauppias?

Vai miksi kerrot olevasi hyvin varusteltu?

"Osta nyt uusi Maajussin käsityölehti!"

"Saatavana hyvin varustellulta lehtikauppiaalta!"

Vierailija
22/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun vanhat haahkat yrittää poikansa ikäisiä poikia.. Huhhels. Sit de on ok jos teillä on kroppaa ja ulkonäköä, muuten ei. Sama pätee myös setämiehiin.

Ja sulla on niin varaa sanoa ;) Mikä siinä on keltään pois jos kaksi aikuista ihmistä pitää toisistaan? Kateellisen ulinaa, opettele nauttimaan elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lehtikauppias?

Vai miksi kerrot olevasi hyvin varusteltu?

"Osta nyt uusi Maajussin käsityölehti!"

"Saatavana hyvin varustellulta lehtikauppiaalta!"

Laitetaanko pussyyn vai vedetäänkö käteen?

:d

Vierailija
24/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, tulee heti mieleen Ranskan presidentti Macron...

Sun pitää löytää kunnollinen aviovaimo, lastesi äiti. Ja lapset hankitaan nuorena.

Vierailija
25/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli hieman vanhempi täysin vieras nainen hiljaisena iltana baaritiskillä viereen ja sanoi "tekis mieli sun munaa". Vaihdoimme muutaman sanan ja kerroin ystävällisesti, että ei kiinnosta moinen. En ollut mitenkään väheksyvä, nauranut tms.

Koko illan jaksoi kuitenkin vittuilla aina ohimennen ja kertoi tupakkatilassakin kaikille kovaaäänisesti millainen kusipää olen :)

Vierailija
26/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä lähti AP nopsasti karkuun kun nälkäiset AV-mammat ja mummot hyökkäsi kimppuun :p

Vierailija
27/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä Puumalla nousee karvat pystyyn,kun tuollainen lähestyy.Oon saanut AIVAN tarpeeksi teidän ilkikurisesti tuijotteluista ja jutuista,jotka vihjaavat itse toimintaan ja turha on lähennellä eli olla melkein kiinni toisessa.Olen yli 40v. ja tarvitsen oman ikäiseni miehen en mitään s-suhdetta nuoren miehen kanssa .Uskon ,että useimmat meistä puumista kyllä puree ja kovaa epätoivottaville lähestymisille.

Vierailija
28/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä lähti AP nopsasti karkuun kun nälkäiset AV-mammat ja mummot hyökkäsi kimppuun :p

Liikaa vientiä. :D 

Vierailija
29/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikoilla täytyy pitää nuorempi sukulaismies mukana, jotta luulevat että tämä puuma on jo saalistanut omansa. Saapi siten olla rauhassa nuorilta kolleilta. Tänäänkin jäpikät katto, että ompa puumalla nuori mies mukana...

Vierailija
30/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää mikä tämä puuma on?

Itse olen vapaa kohta viisikymppinen, en ole plösähtänyt, olen elämäniloinen ja kliseisesti sanottuna nuorekas. Minua ei vaan tippaakaan kiinnosta nuorten miesten seura, koska tykkään jos miehellä on elämänkokemusta ja iän tuomaa charmia. Olenko silti puuma?

Vierailija
31/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 34-v kun menin naimisiin 24-v kanssa. Nyt naurattaa koko touhu. Mutta nuoret miehet seurana kiinnostaa. Olen lähes 50-v, mutta hyvin säilynyt.

Vierailija
32/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää, mikä tekee naisesta puuman. Tykkää siis nuoremmista miehistä, mutta minkäikäinen on puuma? Onko joku tietty tyyli; selkeästi "vanha" vai käykö puumaksi myös sellainen jota luullaan aina paljon nuoremmaksi?

Vierailija
33/33 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää mikä tämä puuma on?

Itse olen vapaa kohta viisikymppinen, en ole plösähtänyt, olen elämäniloinen ja kliseisesti sanottuna nuorekas. Minua ei vaan tippaakaan kiinnosta nuorten miesten seura, koska tykkään jos miehellä on elämänkokemusta ja iän tuomaa charmia. Olenko silti puuma?

Et tietenkään ole puuma jos itseäsi vanhempaa miestä etsit.

Puuman sanotaan etsivän itseään huomattavasti nuorempaa miestä jopa lapsensa ikäistä