Millaiset miehet ovat "vaikeimpia" (iskeä)
Kommentit (35)
Ne, joiden horoskooppi on kalat..
(ei ihan tosissaan mutta melkein :D)
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan asperger-piirteinen toiseen naiseen ihastunut nörtti on aika paha tapaus. Uskon aspergerin tekevän miehestä sopivissa olosuhteissa niin itseriittoisen, että häntä ei ihan oikeasti kiinnosta seksi (johon kuitenkin liittyisi jonkin verran sosiaalistakin kanssakäymistä), koska siitä on vaan liikaa vaivaa.
Tämä
Työkaverina on tuollainen tapaus. Komea ja mukava kuin mikä. Ei kerro juuri koskaan mitään henkilökohtaista itsestään. Joskus jossain illanvietossa ollaan saatu hänestä irti sen verran, että hänellä on tyttöystävä, mutta ei tietoa asuvatko yhdessä tms.
Minä olen naimisissa, mutta eräs nuorempi kollegani (kaunis ja hauska nainen), yrittämällä yritti saada kaveria lämpenemään. Pyysi usein tupakalle mukaan, lounaalle, jopa kaljalle työpäivän päätteeksi ja mies lähtikin, mutta seuraavana päivänä saimme kuulla, että olivat juoneet parit kaljat, mies oli puhunut koko ajan pääosin työasioita ja lähtenyt sitten kotiinsa.
Emme tiedä edes missä hän asuu, niin salamyhkäinen kaveri :)
Vierailija kirjoitti:
Ne, joiden horoskooppi on kalat..
(ei ihan tosissaan mutta melkein :D)
Ne on helpoimpia
Nojuu, saatat olla oikeassa jos puhutaan pelkästä seksistä
Ei ole tullut sellaista vielä vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan asperger-piirteinen toiseen naiseen ihastunut nörtti on aika paha tapaus. Uskon aspergerin tekevän miehestä sopivissa olosuhteissa niin itseriittoisen, että häntä ei ihan oikeasti kiinnosta seksi (johon kuitenkin liittyisi jonkin verran sosiaalistakin kanssakäymistä), koska siitä on vaan liikaa vaivaa.
Tämä
Työkaverina on tuollainen tapaus. Komea ja mukava kuin mikä. Ei kerro juuri koskaan mitään henkilökohtaista itsestään. Joskus jossain illanvietossa ollaan saatu hänestä irti sen verran, että hänellä on tyttöystävä, mutta ei tietoa asuvatko yhdessä tms.
Minä olen naimisissa, mutta eräs nuorempi kollegani (kaunis ja hauska nainen), yrittämällä yritti saada kaveria lämpenemään. Pyysi usein tupakalle mukaan, lounaalle, jopa kaljalle työpäivän päätteeksi ja mies lähtikin, mutta seuraavana päivänä saimme kuulla, että olivat juoneet parit kaljat, mies oli puhunut koko ajan pääosin työasioita ja lähtenyt sitten kotiinsa.
Miten tämä muka on asperger piirteinen? Tai itseriittoinen? Mun mielestä kuvaus vastaa kunnollista parisuhteeseen sitoutunutta miestä jolla ei ole minkäänlaisia aikeita pettää tyttöystäväänsä. Oletusko on siis että jokainen mies lähtee kyllä mukaan jos kaunis nainen tarjoaa seksiä? Se on kyllä miesten aliarviointia! On todellakin olemassa miehiä jotka löydettyään oikean naisen sitoutuvat tosissaan eivätkä petä vaikka tilaisuus olisikin. Ja nämä ovat niitä vaikeimmin iskettävissä olevia.
Siis mitä tässä haettiin? Tarkoitettiinko iskemisellä naimista? Ja sitä että vaikeimmin iskettävä ovat parempia miehiä koska heitä ei ole niin helppo iskeä?
Minunlaiset, jotka ei oikeen lämpene kuin harvoille naisille.Vain sellaisille sellaisille naisille jotka eivät arvostele muita turhaan ja on hyvä sydämmisiä kaikkia kohtaan
Mun mies. Muistan eräät ystäväni kolmikymppiset joissa olimme miesystäväni kanssa (nykyinen aviomieheni). Illan edetessä huomasin, miten eräs ihan vetävän näköinen sinkkunainen oli ilmiselvän kiinnostunut miehestäni; hän pyrki usein mieheni lähelle juttusille viehkosti flirttaillen. Seurasin kiinnostuneena tilanteen kehittymistä, sillä en ole mitenkään kovin mustasukkainen luonne vaikkakin hyvin rakastunut mieheeni. Ja mun mies ei tajunnut naisen iskuyrityksiä ollenkaan, oli tosin ihan asiallisen kohtelias häntä kohtaan. Minua alkoi jo ihan säälittää nainen ja melkein toivoin, että mieheni nyt edes kohteliaisuudesta vastaisi pienesti flirttiin. Mutta ei. Illan loppupuolella nainen olikin sitten luovuttanut, ilmeisesti ei jaksanut enää yrittää koska mieheni näki ja huomioi vain minut.
Nyt olemme olleet 18 vuotta naimisissa, eikä ole tarvinnut huolehtia mieheni uskollisuudesta :)
Ja vastaus kysymykseen: mieheni jota on vaikea iskeä on älykäs, omaa korkean moraalinen ja hyvin sitoutunut rakastamaansa kumppaniinsa.
Tämä minuakin mietityttää varsinkin kun on kyse sinkkumiehestä joka jo on osoittanut kiinnostusta mutta ei lähde kunnon kanssakäymiseen. Odottaa varmaan vielä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin mietityttää varsinkin kun on kyse sinkkumiehestä joka jo on osoittanut kiinnostusta mutta ei lähde kunnon kanssakäymiseen. Odottaa varmaan vielä parempaa.
Ujo/kokematon. Vai onko sinua parempia olemassa/hänen ulottuvillaan?
Vierailija kirjoitti:
Varatut, oikeasti perhekeskeiset ja naistaan kunnioittavat miehet.
Eli sellaiset joilla on itsetunto kohdallaan ja hyvä nainen kotona. Sellainen mies osaa kyllä väistyä huomaamattomasti takavasemmalle, jos joku alkaa hyökkäämään liikaa päälle. Omalta kohdaltani havaitsin, kannattaa ottaa sormus pois kun lähtee baariin niin se jo vähentää tungosta iskujonossa. Ajanmittaan osaa tunnistaa tilanteet jo kaukaa, niin voi toimia asianmukaisesti. Ei kannata olla se seuran keskipiste ja vitsinkertoja, vaan murjottaa niin kyllä ne häipyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Ja , tuolla perusteella tehdään tauti määritys? Oikea määritelmä olisi ehkä, älykkyysosamäärä niin korkealla että kynnet ei riitä. Ap kysymykseenkin vastaus voisi olla älykäs mies, siihen ei tyhmät jutut pure. Paitsi silloin kun sattuu seksin tarve , mutta siitä selviää kyllä pian.
Sellaiset, jotka ovat tiukasti päättäneet, millaisen naisen haluavat, mutta omat rahkeet eivät riitä. Rahallakaan ei kaikkea saa.