Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017
Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?
Kommentit (1077)
Hammashoitajaksi käy minun tieni🙂
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut Turun poliittisen historian&valtiotieteen tuloksia? Tai ylipäänsä Turun yhteiskuntatieteellisestä tuloksia tullut kellekkään?
*valtio-opin korjaan
Vierailija kirjoitti:
Turkuun siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkuun siis
Onnittelut! :) Itse toivoisin pääseväni hammaslääkikseen!
Vierailija kirjoitti:
Joko ovat Turun AMKn tradenomien tulokset tulleet?
Itselläni lukee että kesken..ei tainnut taaskaan paikka irrota :/
Ei ole ainakaan käsittääkseni päivätoteutuksen tradenomien tuloksia tullut muuallakaan, että eipä sitä pyyhettä kannata vielä kehään lyödä. Varsinkin jos sulla tosiaan lukee siellä edelleen, että kesken. Sehän tarkoittaa, että valinta on vielä kesken, sitten jos siellä lukee hyväksytty, hylätty, varasija, peruttu tms., niin sitten voi katsoa asiaa uudestaan. :-)
T. TAMK päivätoteutus Tradenomi - ja opintopolussa lukee myös kesken (Olen itse asiassa hakenut sinne Turkuunkin 3. vaihtoehtona, ja myös se kesken, kuten kaikki muutkin hakukohteeni)
Jännittääkö kukaan sosiaalitieteiden tuloksia? Turku tai Helsinki?
Hui. Juuri kävin katsomassa opintopolkua ja olen ympäristö- ja biotieteisiin varasijalla 28. Bilsan tulokset eivät ole vielä tulleet. Onko jotain mahiksia?
Tämä on kamalaa. Viime vuonna oli paljon helpompaa, kun odotukset oli nollassa ja internet ei käytössä.
Minä jännitän Hki farmasian tuloksia. Onnea kaikille tasaisesti, toivottavasti tärppää. :)
Mäkin oon hakenut Turkuun valtio-oppii & poliittiseen hissaan.. en oo kyl nyt käyny kattoo tuloksia vielä, ku aattelin et ne tulee mahdollisimman myöhään..
Jos muille on alkanut jo tippua hyväksymisiä tähän tahtiin niin alkoi kyllä pelottaa miten käy oman haun :( Olisi iso pettymys kun niin täydellisesti omistauduin lukemiselle puoleksi vuodeksi...
Onko muita Metropoliaan, Diakiin/Laureaan terveydenhoitajaksi hakeneita? Oletteko saaneet tuloksia joistain näistä?
Kyllä meitä Turun pol. historian+valtio-opin hakijoita onkin täällä pyörimässä. :D Itsellä pääkohteena Tampereen politiikan tutkimus ja sitten vähän takana tuo Turku. Tännekään ei vielä tulokset ole (kumpaankaan) tulleet, joten odotellaan kaikki hakeneet koulutusohjelmaan katsomatta opintopolun tuloksia niin rauhassa kuin pystytään ja nautitaan juhannuksesta. :)
Maisterivalintojen tuloksia odottelen Jyväskylästä ja Joensuusta. Pahoin pelkään, että jäävät viimeiseen päivään...
Nyt kyllä omasta puolesta alkais riittämään tämä odottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita Metropoliaan, Diakiin/Laureaan terveydenhoitajaksi hakeneita? Oletteko saaneet tuloksia joistain näistä?
En hakenut terveydenhoitajaksi, mutta kuitenkin Diakiin. Ei ole vielä tullut tuloksia. Minuakin kiinnostaisi tietää, onko kukaan saanut vielä tuloksia Diakin valintakokeista? Kai sitten aikaisintaan maanantaina?
Abckiria kirjoitti:
Odottaako kukaan kirjallisuustieteen tuloksia Tampereelle?
Minä odotan! :)
Jännittää! Hain Lapin amk fyssariks ei-ensikertalaisena, viel ei oo tuloksia näkyny
Helsingin sosiaalitieteistä ei varmaan ole mitään tietoa...? Aiempina vuosina vasta viimeisenä päivänä ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin sosiaalitieteistä ei varmaan ole mitään tietoa...? Aiempina vuosina vasta viimeisenä päivänä ilmoitettu.
Ei mulle ainakaan.
Onko kukaan saanut Turun poliittisen historian&valtiotieteen tuloksia? Tai ylipäänsä Turun yhteiskuntatieteellisestä tuloksia tullut kellekkään?