Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017
Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?
Kommentit (1077)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut tietoa Lapin yliopiston tuloksista? Hain yhteiskuntatieteelliseen sosiologiaa ja politiikkatieteitä lukemaan.
Kyllä on, pääsin yhteiskuntatieteelliseen Lapin yliopistoon, eri pääaine tosin kuin sinulla hakukohteissa. Tänään tuli tieto. En muualle hakenutkaan. Jee!
mihin hait? Minä soveltavaan psykologiaan.
Juurikin siihen soveltava psyka/hallintotiede/johtaminen. Ja sinne myös pääsin :)
Itelle tuli Jyväskylän yliopistosta varasijalta myönteinen tulos viime vuonna 25.6.:) Joten lähipäivinä varmaan tulee teille muillekin tieto lähipäivinä.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut tietoa Lapin yliopiston tuloksista? Hain yhteiskuntatieteelliseen sosiologiaa ja politiikkatieteitä lukemaan.
Kyllä on, pääsin yhteiskuntatieteelliseen Lapin yliopistoon, eri pääaine tosin kuin sinulla hakukohteissa. Tänään tuli tieto. En muualle hakenutkaan. Jee!
Etkö ole saanut opintopolkuun mitään tietoa?
T. 81/83
Tuleekohan perjantaina tuloksia opintopolkuun, kun silloin sattuu olemaan juhannusaatto?
Vierailija kirjoitti:
NoBlood kirjoitti:
Te keille päätös jo tullut! Tuleeko s-postiin ilmoitus samaan aikaan kun opintopolkuun? Vai opintopolku ensin?
Ensin tulee opintopolkuun, sitten kun valinnat tulleet jokaisesta hakukohteestasi niin sitten tulee sähköpostiin viesti, usein se on mennyt roskapostikansioon, että se kannattaa kanssa tsekata.
No perhana 😕 vain yksi haku, joten taitaa olla peli menetetty. Ei s-postia ja opintopolussa lukee edelleen kesken. Tosin sen jo arvasin koska essee englanniksi ei vastannut varmaan edes kysymykseen 😂😬
NoBlood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NoBlood kirjoitti:
Te keille päätös jo tullut! Tuleeko s-postiin ilmoitus samaan aikaan kun opintopolkuun? Vai opintopolku ensin?
Ensin tulee opintopolkuun, sitten kun valinnat tulleet jokaisesta hakukohteestasi niin sitten tulee sähköpostiin viesti, usein se on mennyt roskapostikansioon, että se kannattaa kanssa tsekata.
No perhana 😕 vain yksi haku, joten taitaa olla peli menetetty. Ei s-postia ja opintopolussa lukee edelleen kesken. Tosin sen jo arvasin koska essee englanniksi ei vastannut varmaan edes kysymykseen 😂😬
Ei kai sitä kannata peliä vielä menettää! Voihan ne tilanteet muuttua vaikka miten vielä! Toivottavasti pääsisit haluamaasi kouluun!
Onko kukaan saanut tuloksia Vaasan yliopistosta? Jännittää..
Mahtavaa ja onnittelut! Minullekkin tuli vihdoin tulokset ja pääsin sisään :)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa ja onnittelut! Minullekkin tuli vihdoin tulokset ja pääsin sisään :)
Onnea!! Mihin pääsit?
Minulla tilanne edelleen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli tieto pääsykokeen pisteistä sähköpostiin ja menin tsekkaamaan Opintopolun; pääsin kuin ihmeen kaupalla sisälle :D Koe kun tuntui tosi vaikealta enkä yhtään uskonut mahdollisuuksiini.
Milloin luvan antaneiden nimet tulee nettiin, tietääkö kukaan?
Onko moni ei-ensikertalainen päässyt opiskelemaan?
Kiintiöt on kyllä hurjia, ensimmäisen hakutoiveeni koulutusohjelmassa 25/35 aloituspaikoista varattu ensikertalaisille :/ Tosi huonot mahdollisuudet meillä muilla...
Onko kukaan saanut Helsingin yliopistosta vielä tuloksia? Tuleeko sieltä joku sähköposti valinnan tuloksista vai päivittyy se tieto vain opintopolkuun? Oon nimittäin lomalla kesäkuun loppuun ja pankkitunnukset jäi kotiin :(
Saako 1. hakutoiveesta vielä 5 lisäpistettä?
- v. 2005 viimeksi opiskelemaan hakenut
Vierailija kirjoitti:
Pääsin sisään! Puuttuu vaan se pää jolla viedä loppuun...
Onnittelut opiskelupaikasta! Mutta mitä ihmettä tuo toinen lause tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kiintiöt on kyllä hurjia, ensimmäisen hakutoiveeni koulutusohjelmassa 25/35 aloituspaikoista varattu ensikertalaisille :/ Tosi huonot mahdollisuudet meillä muilla...
Joo, älytöntä. Mä sain viime vuonna 5 pistettä enemmän kuin huonoin ei-ensikertalainen. "Reilu" peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, älytöntä. Mä sain viime vuonna 5 pistettä enemmän kuin huonoin ei-ensikertalainen. "Reilu" peli.
Jep, ihan p***stä 😒