Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en löydä naista?

Vierailija
15.06.2017 |

Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ehkä et vain halua oikeasti ketään elämääsi ja se heijastuu käytöksestäsi tiedostamatta. Näin itse sen selitän itselleni, vaikka olen oikein näpsäkkä muija. Olen jo luovuttanut, se kuulemma auttaa. N48

Vierailija
2/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todennäköisesti havittelet sinulle liian nuoria, missimäisen kauniita naisia joilla on anti-feministiset arvot. Toisin sanoen, tavoittelet kuuta taivaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee naisten silmissä kiinnostavan?

Vierailija
4/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin "ottaa" sinut noilla spekseillä! Ja ikää on?

Vierailija
5/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 60 cm korkea Ikean lipasto ja tykkään juoda kahvia kevytmaidolla. Välillä käyn kävelyllä. Asuinalueellani on metsä. Haluaisiko joku seurustella kanssani? Eikös tuossa nyt ole kaikki oleellinen tieto potentiaalisille kumppaneille?

Vierailija
6/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko treffeille? :)

Vierailija
7/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksessä varmaan on vika, joko et tee aloitteita naisten suuntaan tai sitten olet ylimielinen, kusipäinen, tosikko, asperger tms.

Vierailija
8/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.

Ap

Vierailija
9/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu? Kepu? Kok? KD? siinä muutama syy

Vierailija
10/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarvitse kysyä persoonastasi mitään kun siitä kertoo jo se miten pidät aloituksessa luettelemiasia asioita olennaisena parinvalinnassa.

Vierailija
11/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mitään noista. Olen pitkäaikaistyötön ja lyhyt mutta naiset jostain syystä pitävät. Varmaan komean naaman vika, mitään muuta syytä en keksi.

Vierailija
12/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan ( paitsi poliisi, jos olet rikollinen)

Pitää osta myydä markkinoida itseään aktiivisesti oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja riittävästi.

Vierailija
13/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan tarvitse kysyä persoonastasi mitään kun siitä kertoo jo se miten pidät aloituksessa luettelemiasia asioita olennaisena parinvalinnassa.

Juuri näin!  Harva kai haluaa päältä kaunista kakkua joka on p-skaa sisältä!?

Vierailija
14/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluatko treffeille? :)

Olen jo matkalla.. muuten missä nähdään ? Paikka ja aika :D & kiitos jo etukäteen

Vierailija
15/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.

Ap

No miten se seurallisuus, kunnianhimoisuus ja jämäkkyys ilmenee, kun kohtaat kiinnostavan naisen?

Annapa nyt näyte naiseniskemistaidoistasi. Minä olen 162-senttinen punapäinen akateeminen pätkätyöläinen. Ajokortittomana harrastan pyöräilyä käytännön pakosta, salilla en ole koskaan käynyt enkä mene. Miten lähestyt minua?

Vierailija
16/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Perun treffikutsun tämän vastauksen vuoksi. Onnea etsintään! :)

Kirjoittaja nro 7

Vierailija
17/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan hyvän näköinenkin ja persoonassa ei pitäisi olla suurempia puutteita.

Ap

Vierailija
18/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu? Kepu? Kok? KD? siinä muutama syy

Senkin höpönassu olen vihreä eli hyvä ihminen.. otatko sinä jäätelöä :D ihan oikeasti !

Vierailija
19/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miten se seurallisuus, kunnianhimoisuus ja jämäkkyys ilmenee, kun kohtaat kiinnostavan naisen?

Annapa nyt näyte naiseniskemistaidoistasi. Minä olen 162-senttinen punapäinen akateeminen pätkätyöläinen. Ajokortittomana harrastan pyöräilyä käytännön pakosta, salilla en ole koskaan käynyt enkä mene. Miten lähestyt minua?

Yleensä lähestyn ihan vain normaalisti ja kysyn että mitä kuuluu jne. Joskus olen päässyt treffeille mutta toisia treffejä ei koskaan tule.

Ap

Vierailija
20/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mitään noista. Olen pitkäaikaistyötön ja lyhyt mutta naiset jostain syystä pitävät. Varmaan komean naaman vika, mitään muuta syytä en keksi.

Tässähän se syy on, vaikka sitä ei haluta yleisesti myöntää