Miksi en löydä naista?
Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?
Kommentit (148)
Koska todennäköisesti havittelet sinulle liian nuoria, missimäisen kauniita naisia joilla on anti-feministiset arvot. Toisin sanoen, tavoittelet kuuta taivaalta.
Minulla on 60 cm korkea Ikean lipasto ja tykkään juoda kahvia kevytmaidolla. Välillä käyn kävelyllä. Asuinalueellani on metsä. Haluaisiko joku seurustella kanssani? Eikös tuossa nyt ole kaikki oleellinen tieto potentiaalisille kumppaneille?
Käytöksessä varmaan on vika, joko et tee aloitteita naisten suuntaan tai sitten olet ylimielinen, kusipäinen, tosikko, asperger tms.
Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.
Ap
Ei varmaan tarvitse kysyä persoonastasi mitään kun siitä kertoo jo se miten pidät aloituksessa luettelemiasia asioita olennaisena parinvalinnassa.
Minä en ole mitään noista. Olen pitkäaikaistyötön ja lyhyt mutta naiset jostain syystä pitävät. Varmaan komean naaman vika, mitään muuta syytä en keksi.
Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan ( paitsi poliisi, jos olet rikollinen)
Pitää osta myydä markkinoida itseään aktiivisesti oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan tarvitse kysyä persoonastasi mitään kun siitä kertoo jo se miten pidät aloituksessa luettelemiasia asioita olennaisena parinvalinnassa.
Juuri näin! Harva kai haluaa päältä kaunista kakkua joka on p-skaa sisältä!?
Vierailija kirjoitti:
No haluatko treffeille? :)
Olen jo matkalla.. muuten missä nähdään ? Paikka ja aika :D & kiitos jo etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.
Ap
No miten se seurallisuus, kunnianhimoisuus ja jämäkkyys ilmenee, kun kohtaat kiinnostavan naisen?
Annapa nyt näyte naiseniskemistaidoistasi. Minä olen 162-senttinen punapäinen akateeminen pätkätyöläinen. Ajokortittomana harrastan pyöräilyä käytännön pakosta, salilla en ole koskaan käynyt enkä mene. Miten lähestyt minua?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Perun treffikutsun tämän vastauksen vuoksi. Onnea etsintään! :)
Kirjoittaja nro 7
Olen mielestäni ihan hyvän näköinenkin ja persoonassa ei pitäisi olla suurempia puutteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Persu? Kepu? Kok? KD? siinä muutama syy
Senkin höpönassu olen vihreä eli hyvä ihminen.. otatko sinä jäätelöä :D ihan oikeasti !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miten se seurallisuus, kunnianhimoisuus ja jämäkkyys ilmenee, kun kohtaat kiinnostavan naisen?
Annapa nyt näyte naiseniskemistaidoistasi. Minä olen 162-senttinen punapäinen akateeminen pätkätyöläinen. Ajokortittomana harrastan pyöräilyä käytännön pakosta, salilla en ole koskaan käynyt enkä mene. Miten lähestyt minua?
Yleensä lähestyn ihan vain normaalisti ja kysyn että mitä kuuluu jne. Joskus olen päässyt treffeille mutta toisia treffejä ei koskaan tule.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mitään noista. Olen pitkäaikaistyötön ja lyhyt mutta naiset jostain syystä pitävät. Varmaan komean naaman vika, mitään muuta syytä en keksi.
Tässähän se syy on, vaikka sitä ei haluta yleisesti myöntää
Hyvä kysymys. Ehkä et vain halua oikeasti ketään elämääsi ja se heijastuu käytöksestäsi tiedostamatta. Näin itse sen selitän itselleni, vaikka olen oikein näpsäkkä muija. Olen jo luovuttanut, se kuulemma auttaa. N48