Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä naista?

Vierailija
15.06.2017 |

Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko komea naamastasi? Se ratkaisee. Ei kukaan kato bulldogin näköistä ktm:ia kuin pakosta (=työasioissa). Aamupalapöydässä ei kiitos.

Vierailija
22/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hallinnantunne? Yksin saa päättää asiat juuri niin kuin päättää, mutta toisen mukana tulee tekijä x, joka voi sekoittaa koko pakan.

Myöskin omat odotukset voi vääristää. Anna ihmiselle mahdollisuus, hän voi olla hyvä vaikka ei olisi juuri sinun odotustesi kaltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 60 cm korkea Ikean lipasto ja tykkään juoda kahvia kevytmaidolla. Välillä käyn kävelyllä. Asuinalueellani on metsä. Haluaisiko joku seurustella kanssani? Eikös tuossa nyt ole kaikki oleellinen tieto potentiaalisille kumppaneille?

Sori, en deittaile naisia, joiden lipasto on alle 75 cm korkea.

T. mies, joka ei omista nilkkasukkia ja jolla on Topi-niminen serkku

Vierailija
24/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä naista etsit? Tää on yleensä ensimmäinen kompastuskivi johon miehet kaatuu.

Vierailija
25/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30. Nainen voisi olla 20-30- vuotias.

Ap

Vierailija
26/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, tarvitsevuus, huonot keskustelutaidot, huumorittomuus, köyhä sisäinen elämä ja hankala luonne ovat varmaan yleisimmät syyt, miksi miehet eivät saa toisia treffejä. Niin ja tietenkin se, ettei ole kemiaa tai riittävästi yhteistä, mutta tuohan ei ole mikään ongelma, koska et haluakaan deittailla näitä naisia.

Vierailija
27/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kunnollinen ja tylsä. Niin kun minäkin. Pelaan myös sählyä. Olen kaunis mutta pahuksen tylsä introvertti. En tee pahaa kenellekään. Olen ollut sinkkuna 8 vuotta

Vierailija
28/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunteet ja muut akkojen hössötykset"

"Omanikäiseni naisen voin ottaa juuri ja juuri, mutta mieluummin 5-10 vuotta nuoremman"

Siksi et löydä.

Vierailija
29/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.

Ap

hahaha oot piilosovinisti

Vierailija
30/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärräthän, että useimmille 20-vuotiaille olet auttamatta liian vanha. Yksikään 30-vuotias ei puolestaan vastaisi netti-ilmoitukseesi, koska hakusi alaikäraja on 20 vuotta.

Vierailija
31/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärräthän, että useimmille 20-vuotiaille olet auttamatta liian vanha. Yksikään 30-vuotias ei puolestaan vastaisi netti-ilmoitukseesi, koska hakusi alaikäraja on 20 vuotta.

Mä ainakin 30v miehenä voisin vastata naiselle, joka etsii 20-30v miestä

- ei ap

Vierailija
32/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Deittipalstat ovat täynnä miehiä, jotka haluavat nuoren. Ja jäävät yksin.

Vierailija
33/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sosiaalisesti kömpelöltä etkä kovin syvälliseltä. Veikkaan, että sinun kanssasi on hankala käydä merkityksellisiä keskusteluja.

Vierailija
34/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omanikäiseni naisen voin ottaa juuri ja juuri, mutta mieluummin 5-10 vuotta nuoremman"

Siksi et löydä.

Haha, tässähän se kaunistelematta! :D

Vierailija
35/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- ei ap

Ap ei tainnut etsiä miestä.

Vierailija
36/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 10 vuotta ei kyllä ole liian iso ikäero. Sen myönnän että treffeillä on välillä vaikeaa keksiä puhuttavaa.

Ap

Vierailija
37/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi et löydä.

Näistä ap:n vastauksista juurikin meinasin kysyä, että tajuaako ap itse miksi on saanut noista kommenteistaan alapeukkuja. Mutta tässähän ap:lle tuli jo vastaukset.

Vierailija
38/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- ei ap

Ap ei tainnut etsiä miestä.

Eli naiset ovat tässäkin asiassa krantumpia?

Vierailija
39/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 10 vuotta ei kyllä ole liian iso ikäero. Sen myönnän että treffeillä on välillä vaikeaa keksiä puhuttavaa.

Ap

Ihan tiedoksesi, että useimmat miehet, jotka laittavat ikätoiveeksi vaikkapa tuon 20 - 30 vuotta, tarkoittavat, että eivät ikimaailmassa lähtisi treffeille omanikäisensä 30-vuotiaan kanssa. Vaan käytännössä etsivät 20 - 24-vuotiasta. Mutta sellaisen ikärajauksen laittaminen antaisi huonon kuvan, joten siksi hämätään laittamalla 20 - 30 vuotta.

Ja naiset tietävät tämän.

Vierailija
40/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- ei ap

Vaikka nainen itse olisi 40 vuotta?