Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä naista?

Vierailija
15.06.2017 |

Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla. Miksi en siis ole löytänyt naista itselleni?

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap harrastat pelkkiä sovinistisia stereotypioita. Jotka ei pidä paikkaansa, vaan on naista vähätteleviä.

Sinun mielestä miehet ajattelevat järjellä, naiset tunteella.

Sinun mielestä miehet pystyvät hallitsemaan ja ohjailemaan ajatuksiaan ja tunteitaan, mutta naiset ei (hormoniensa takia). 

Ja ihmettelet vielä, että miksi naiset ei halua seurustella kanssasi. 

Vierailija
82/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei! Täällä olisi nyt kahviseuraa tarjolla, mutta vastausta ei kuulu. Et ole kieltäytynyt, etkä myöskään kysynyt minulta mitään. Käyttäydytkö tuolla tavalla naisten kanssa muutenkin, puhut vain itsestäsi ja leikit vaikeasti tavoiteltavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekee naisten silmissä kiinnostavan?

"Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla."

Ainakin minun ymmärtääkseni.

t. m34

No ilmeisesti ulkoinen hyvä ei kellekään naisille riitä vaan panevat painoa enemmän henkiselle puolelle.

Voihan se olla naamasta kiinni

Vierailija
84/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni 10 vuotta ei kyllä ole liian iso ikäero. Sen myönnän että treffeillä on välillä vaikeaa keksiä puhuttavaa.

Ap

Ihan tiedoksesi, että useimmat miehet, jotka laittavat ikätoiveeksi vaikkapa tuon 20 - 30 vuotta, tarkoittavat, että eivät ikimaailmassa lähtisi treffeille omanikäisensä 30-vuotiaan kanssa. Vaan käytännössä etsivät 20 - 24-vuotiasta. Mutta sellaisen ikärajauksen laittaminen antaisi huonon kuvan, joten siksi hämätään laittamalla 20 - 30 vuotta.

Ja naiset tietävät tämän.

Kyllä minulle 30-vuotias kelpaa. Monet naisetkaan eivät halua olla vanhempien miesten kanssa. Miksi miesten pitäisi haluta olla vanhempien naisten kanssa?

Ap

Niin.. sanopas se. Miksi 20v. tytön pitäisi kelpuuttaa sinut, kun ei sinulle itsellesikään kelpaa 10 vuotta vanhempi kumppani? MIKSI? Kasinaismoralismi on ankeaa. Yleensä naiset ovat valmiita deittailemaan itseään hieman vanhempia, saman ikäisiä ja hieman nuorempia miehiä, esim. +/- 5 ikähaarukalla.

No osa naisista pitää vanhemmista miehistä.

Ap

Suuri osa naisista pitää hieman nuoremmista miehistä kuin mitä itse on.

Naisilla olisi sitten aina itseään hieman nuoremmat, eikä itseään hieman vanhemmat miehet, mikä on se todellinen tilanne lähes aina. Naiset saavat kyllä valita miehen aika vapaasti, kun miehet ovat jonotusnumeron kanssa hakemassa naisia parisuhteisiin. Tietenkin nainen silloin valitsisi itseään nuoremman, jos se olisi naisen preferenssi, koska heitäkin on tarjolla vaikka kuinka. En tiedä tuttavapiiristäni, joka ei tosin ole kovin iso, yhtäkään naista, jolla olisi itseään nuorempi mies.

Voin luetella useitakin. Suurin ikäero on sedällä ja tädillä: täti 10 vuotta vanhempi.

Mitä mieltä olet siitä? Onko se yhtä iljettävää kuin toisin päin?

Vierailija
85/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap yhtään naista kunnolla, sillä käsityksesi naisista eivät ole todenmukaisia.

Kyllä tunnen useita naisia ja heistä olen huomannut esim tunteellisuuden. Mutta se ei mielestäni ole paha asia.

Ap

Mitä se tunteellisuus sitten mielestäsi on? Miten se ilmenee? 

Naiset itkevät helpommin ja kyselevät toisiltaan kaikkea henkilökohtaista. Huonot uutiset vaikuttavat heihin voimakkaammin kuin miehiin. Kuukautiskierron mukaan joskus naiset ovat myös hyvin ailahtelevaisia.

Ap

Vierailija
86/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät vastauksen luultavasti itse.

Vierailija
87/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni se on vain hyvä asia että ymmärrän naisten ajatuksia. Eikö naiset haluaisi juuri sellaisen miehen? Nyt minusta tehdään jotain sovinistia täällä.

Ap

Vierailija
88/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekee naisten silmissä kiinnostavan?

"Olen 193 cm pitkä, ktm, hyväpalkkaisessa työssä, hieno auto löytyy, pelaan sählyä, pyöräilen ja käyn salilla."

Ainakin minun ymmärtääkseni.

t. m34

Itselleni tuossa ei ole ainuttakaan sellaista asiaa, joka herättäisi kiinnostuksen. Enkä usko, että olen ainoa tällainen nainen - tai itse asiassa, eikös sen osoita se, ettei ap herätä naisten kiinnostusta?

Vierailija
89/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mielestäni se on vain hyvä asia että ymmärrän naisten ajatuksia. Eikö naiset haluaisi juuri sellaisen miehen? Nyt minusta tehdään jotain sovinistia täällä.

Ap

Ap on trolli. Hän on oikeasti nainen, joka huvittelee kesäpäivänä esiintymällä miehenä.

Vierailija
90/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap yhtään naista kunnolla, sillä käsityksesi naisista eivät ole todenmukaisia.

Kyllä tunnen useita naisia ja heistä olen huomannut esim tunteellisuuden. Mutta se ei mielestäni ole paha asia.

Ap

Naiset itkevät helpommin ja kyselevät toisiltaan kaikkea henkilökohtaista. Huonot uutiset vaikuttavat heihin voimakkaammin kuin miehiin. Kuukautiskierron mukaan joskus naiset ovat myös hyvin ailahtelevaisia.

Ap

Testosteroni tekee miehistä jatkuvasti paljon ailahtelevaisempia kuin mikään naisten pms-vaiva. Samalla testosteroni saa miehet luulemaan aivan liikoja itsestään.

Vierailija
91/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sun auto liittyy mihinkään?

"Mulla on kukkiva orkidea, liikaa parittomia sukkia ja vanha, ääntä pitävä jääkaappi." Ooh mikä fantasioideni mies!!!

Vierailija
92/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasin nuo asiat aloitukseen sen takia, että naiset usein pitävät pitkistä urheilullisista miehistä, joilla on hyvät tulot.

Ap

Vierailija
93/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Testosteroni tekee miehistä jatkuvasti paljon ailahtelevaisempia kuin mikään naisten pms-vaiva. Samalla testosteroni saa miehet luulemaan aivan liikoja itsestään.

Testosteroni sai ystäväni mäiskimään miestä baarijonossa. Testosteroni sai isäni piirittämään äitiäni ainakin vuoden kuin raivo härkä. Testosteroni tekee raiskaajat ja pedofiilit.

Kyllä mä miehiä pidän jotenkin tunteidensa uhreina enemmän, kuin naisia.

Vierailija
94/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteita ei pitäisi liikaa yrittää etsiä. Sinkkuna olosta voi nauttia. Ihmiset tulevat usein yllättäen elämään.

Vierailija
95/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasin nuo asiat aloitukseen sen takia, että naiset usein pitävät pitkistä urheilullisista miehistä, joilla on hyvät tulot.

Ap

Sinä olet erityisesti itsellesi malliesimerkki siitä, että ne ei kyllä itsestään riitä.

Mulla on pitkä, semiurheilullinen mies, jolla on ainakin hyvä urakehitys. Ne on ihan kivoja juttuja. Mutta mun mies on myös maailman rakastavin ja huolehtivin. Ja OMG! tunteellinen. Nauretaan ja itketään yhdessä vedet silmissä. Olisi kamalaa, jos olisi joku seipäänniellyt ktm toteamassa naama peruslukemilla että "no sinä nyt olet nainen ja tunteet ja kuukautiset. URGH" Ole ihminen ja yksilö. Niin se nainenkin on.

Vierailija
96/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltani olen seurallinen, kunnianhimoinen, jämäkkä. Ymmärrän kyllä myös tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja.

Ap

No tässähän se tulikin; asenne. "... tunteellisuutta ja muita naisellisia juttuja". Kun ne naiset on vähän sellasia tyhmiä höppänöitä..

Vierailija
97/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteita ei pitäisi liikaa yrittää etsiä. Sinkkuna olosta voi nauttia. Ihmiset tulevat usein yllättäen elämään.

Näin voi sanoa vain nainen tai julkkismies.

Vierailija
98/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos olet tosissasi, etkä trollaa, niin pysähdy nyt ja usko jo, että kaikilla ihmisillä on tunteet ja ajatukset. Naiset eivät ole tunneihmisiä ja miehet järki-ihmisiä, vaan kaikilta terveiltä ihmisiltä löytyy sekä järjen että tunteen kirjot sisältään. Naiset ovat ihmisiä ja yksilöitä aivan samoinkuin miehetkin. Et sinäkään ole koko miessuksupuolen edustaja, vai oletko mielestäsi? Koeta hakeutua terapiaan, jossa voit jutella näistä huolestuttavista luuloistasi.

Vierailija
99/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tehdään nyt jotain kamalaa ihmistä täällä.

Ap

Vierailija
100/148 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kulttuurillisesti naiselle on aina ollut sallitumpaa näyttää tunteita. Miehillä tunteiden näyttämistä on pidetty "epämiehekkäänä", ja sitä ei ole koskaan katseltu hyvällä. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että sekä naiset ja miehet tuntevat ihan yhtä lailla, mutta yhteiskunta on opettanut sellaisen mallin, jossa vain toiset saavat ne tunteet näyttää. Testosteroni tulikin katettua jo aiemmissa viesteissä.