Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kuulla, että erään päällepäin normaalilta vaikuttavan tuttava perheen isä on tappanut joskus ihmisen.

Vierailija
15.06.2017 |

Eli tappo oli tapahtunut parikymppisenä oli istunut 10 vuotta linnassa ja ihan tarkoituksella tehty.

30 vuotiaana oli vapautunut ja 35 vuotiaana saanut ekan lapsen ja elävät yhä perheenä.

Ihan normaaleita ovat päällepäin.

Itse en vaa pystyisi elämää tuollaisen ihmisen kanssa.

Siis olen aivan järkyttynyt.

Mies on aika hiljainen ja tylyn oloinen. Voisin uskoa, että saattaisi käydä kiinni melko helposti mutta tuo tappaminen on jo ihan sairasta.

Miten joku voi perustaa perheen tuollaisen ihmisen kanssa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Turun vappu puukotuksen tehnytkin elelee ihan normaalia elämää. Käy töissä, 2 lasta ja puoliso.

Vierailija
22/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki tappajat ovat päällepäin ihan normaalin näköisiä. Ei se näy naamasta ellei ole mielenterveysongelmia. Huumeet ja alkoholi kyllä jättää jälkensä, kuten myös pitkät vankilatuomiot, mutta eihän Suomessa pitkiä tuomioita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syyllistyin alle 20 vuotiaana henkirikokseen. Istuin tuomion, hankin hyvän koulutuksen ja nykyään olen hyväpalkkaisessa työssä. Vaimoni tietää menneisyyteni, mutta kenelläkään työkaverilla ei ole mitään hajua mun menneisyydestä.

Pointtini on, että ihmiset voivat muuttua ajan myötä. Ei minulla ole pienintäkään aikomusta syyllistyä elämässäni uusiin rikoksiin. Poikkeuksena se, että joku olisi niin tyhmä, että uhkailisi perhettäni.

Vierailija
24/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit, että näin on tapahtunut Muista, että läheskään kaikki kuulopuheet eivät ole totta. On ihmisiä, jotka levittävät mitä oudoimpia juttuja totena.

Vierailija
25/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain harvoissa tapauksissa tappo on oikeutettu, kun joutuu ottamaan oikeuden omiin käsiinsä. Esimerkkinä vaikka jos joku raiskaisi ja tuhoaisi nuoren sisareni elämän.

Ja viimeisin koulutodistus taisi tulla elämänkoulusta?

Vierailija
26/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, esim ryöstön yhteydessä tehtyjä tappoja. Luulen, että ilman kultalusikkaa perseessä, eivät nuoruuden sekoilut olisi siihen jääneet.

Vierailija
27/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe on yksi sana

Vierailija
28/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se joka potki pr*stituoidun héngiltä? Oli vof:ssa joskus ja perhe mukana.

Vierailija
29/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä, jotka ovat joskus tappaneet jonkun, taitaa näyttää ja vaikuttaa päällepäin ihan normaalilta.

Taustoja tuntematta on vaikea sanoa, miten todennäköisesti kerran tappanut tekee sen uudestaan. Noin pitkässä ajassa ihminen ja hänen olosuhteensa voivat muuttua niin paljon, ettei enää tappaisi yhtä helposti. Mutta jos tyyppi vaikuttaa pelottavalta, pysyisin kaukana.