Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kuulla, että erään päällepäin normaalilta vaikuttavan tuttava perheen isä on tappanut joskus ihmisen.

Vierailija
15.06.2017 |

Eli tappo oli tapahtunut parikymppisenä oli istunut 10 vuotta linnassa ja ihan tarkoituksella tehty.

30 vuotiaana oli vapautunut ja 35 vuotiaana saanut ekan lapsen ja elävät yhä perheenä.

Ihan normaaleita ovat päällepäin.

Itse en vaa pystyisi elämää tuollaisen ihmisen kanssa.

Siis olen aivan järkyttynyt.

Mies on aika hiljainen ja tylyn oloinen. Voisin uskoa, että saattaisi käydä kiinni melko helposti mutta tuo tappaminen on jo ihan sairasta.

Miten joku voi perustaa perheen tuollaisen ihmisen kanssa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tappo oli tapahtunut parikymppisenä oli istunut 10 vuotta linnassa ja ihan tarkoituksella tehty.

Eli ei tappo, vaan murha.

Vierailija
2/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei ole mukavaa kuultavaa tai tieto ihmisestä mutta ei varmasti ole ainut.

En kyllä itsekään perustaisi perhettä miehen kanssa edes vaikka olisi vain lieväväkivalta tausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha on suunniteltu. Tämä oli tehty ilman suunnittelua.

Ap

Vierailija
4/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti myös äiti on jollain tavalla häiriintynyt ilmeisesti tietoinen mutta asia ei haittaa häntä?

Vierailija
5/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi perustaa perheen tuollaisen ihmisen kanssa?

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

Vierailija
6/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljin 45 km työmatkaa eräs kesä mukavan naapurin kyydissä ja oli vielä kolmaskin mukana. Vasta kesän jälkeen toinen naapuri kysyi, että miten "Lissu" uskaltaa, kun "Sepolla" on pahoinpitelysyytteitä. Uskalsin, kun en tiennyt asiasta mitään. En ehkä olisi uskaltanut, jos olisin tiennyt. Kuulemma oli useitakin. Luulen kuitenkin, että oli jotain kännikaverijuttuja, koska huhujen mukaan mies olisi ollut vähän viikonloppujuoppo ja sittemmin raitistunut. Oli muuttanut muualta, joten ei hyvin tunnettu ja sitten naapurille oli joku tutun tutun kummin kaiman isosetä kertonut. 

Vierailija
7/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sun ei tarvitse lisääntyä tämän miehen kanssa. En tiedä mikä on ollut motiivi kyseiselle teolle, joten en lähtisi tuomitsemaan. Anna heidän olla onnellisia keskenään.

Vierailija
8/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai taposta voi saada noin pitkää tuomiota parikymppisenä ensikertalaisena? Riippuu tilanteesta, voisin jopa perustaa perheen murhaajan kanssa

Vierailija
9/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun kirjoittelet tälläistä,niin ota edes ensin selvää asioista. Tapon ja Murhan erot,niistä saatavat tuomiot ja miten ne eroavat toisistaan jne.. yritys hyvä,toteutus pyöreä 0

Vierailija
10/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään yllätys, että jännämies saa naisia ja perheen.

t:kiltti

Vierailija
11/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sen sitten pitäisi näyttää ulospäin? Perheenjäsenillä paita aina väärinpäin menneisyyden tapon/murhan takia? 

Vierailija
12/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen.

Elämässä tapahtuu kaikenlaista, varsinkin tietynlaisissa piireissä.

Vierailija
13/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän myös yhden ihmisen tappaneen henkilön.

Tosin istui vaan tutkintavankeuden ajan.

Ns. Nakkikioski tappelu, josta yhdellä nyrkiniskulla lähti vastapuolelta henki :(

Vierailija
14/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa vaikka olisikin tappanut anoppinsa

Vierailija
15/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään yllätys, että jännämies saa naisia ja perheen.

t:kiltti

Ei ollut myöskään yllätys tämä kilttimiehen kommentti asiasta.

Vierailija
16/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun kirjoittelet tälläistä,niin ota edes ensin selvää asioista. Tapon ja Murhan erot,niistä saatavat tuomiot ja miten ne eroavat toisistaan jne.. yritys hyvä,toteutus pyöreä 0

Juuri näin. Mutta saihan ap avauksessaan sentään tehtyä väkivaltaa suomen kielelle. Vamman tuottaminen, pahoinpitely vai törkeä pahoinpitely?n 

Vierailija
17/29 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain harvoissa tapauksissa tappo on oikeutettu, kun joutuu ottamaan oikeuden omiin käsiinsä. Esimerkkinä vaikka jos joku raiskaisi ja tuhoaisi nuoren sisareni elämän.

Vierailija
18/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen yhden perheen, jonka isällä on tuollainen (itse asiassa pahempi) tausta. Kyllä se mietityttää, että miten lapset suhtautuvat sitten kun saavat tietää isänsä menneisyydestä. On siinä selittämistä. Toisaalta se vasta kauheaa onkin, jos lapset eivät järkyty asiasta ollenkaan ja hyväksyvät sen muitta mutkitta. No eipä tämä onneksi ole minun ongelmani.

Vierailija
19/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai taposta voi saada noin pitkää tuomiota parikymppisenä ensikertalaisena? Riippuu tilanteesta, voisin jopa perustaa perheen murhaajan kanssa

Mistä sen tietää, tuliko tuomio pelkästä taposta vai useammista rikoksista. Ap:n tiedot voivat olla kyllä epätarkkoja, kuullut ehkä joltain kylän juoruakalta joka ei kovin hyvin tiedä miten pitkä tuomio oli.

Vierailija
20/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok