Mistä saa alushousuja joissa on leveä haarakiila?
Kommentit (41)
Ite oon alipainoinen innie ja tuskailen samaa. Monkissa on joo hyviä mut nekin on keinokuitua eli terveellisempää on mennä kommandona. Hm on kaikista huonoimmat.
Sloggeissa on oikeasti leveämmät haarakiilat, tai-mallissa aika normaali, mutta niissä leveämpireunaisissa midi(?)-malleissa on jo huomattavan leveä, jos se on se tärkein kriteeri.
Olisko syytä laihduttaa, jos pimpero on paisunut niin leveäksi, että ei mahdu enää alushousuihin?
Uniglolla on boxerimalliset alkkarit joita aina ostan kun satun olemaan kulmilla. Ehkä niitä netistäkin voisi tilata...
Nykyään naisten alushousuissa on todella kapea haaraosa. Omituisen kapea.
Mieluummin käyttäisi normaalikokoista. Ja olen hoikka.
Jännää että vaatesuunnittelijoiden uudistustrendivisiot menevät tuotantoon ja kaikki kärsii. Tarkoituksena saada aikaan massiivinen camel toe?? Ensin sentin haarakiila uppoaa lihaan ja siihen päälle ihoa nuolevat jumppatrikoot. Haluan takaisin 1800-luvulle.
Stringit joissa leveämpi haarakiila?
Olen tilannut zalandolta. Pitsi pikkareita. Peittää myös suurimman osan pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Olisko syytä laihduttaa, jos pimpero on paisunut niin leveäksi, että ei mahdu enää alushousuihin?
Kuultiin joo että sulla on paha olla :/ Tsemppiä<3
Bokserimalliset on parhaat alkkarit. Kun ne löysin, niin en enää käytä muita. Suosittelen lämpimästi ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia hehtopimppejä nykynaisilla oikein on? Ei ole ikinä ollut ongelmia haarakiilojen leveyden kanssa. Kai se läski kertyy haaroväliinkin...
🤣 Useamman kommentin verran pakkomielteistä trollaamista teikäläiseltä, menee jo säälittävän puolelle
Katsoppa Lindexiltä. Heillä on valtava valikoima alushousuja.
Lindexin saumattomat, ovat tenceliä eli tuntuvat ihan puuvilallta. Parhaat!
Sloggi housut on hyvät.