Kysymys teille jotka olette naimisissa mutta naitte harvemmin kuin kerran viikossa: mistä se johtuu, että ette saa nauttia säännöllisestä seksielämästä?
Kerrotko myös ikäsi ja sukupuolesi ja sen, johtuuko vähäinen seksi enemmän sinusta vai kumppanista, vaikka kummassakin olisi vikaa.
Kommentit (49)
Kyllä meissä on kummassakin vikaa, kun suhteemme perustuu muuhun kuin seksiin. Eli vikamme on se, että emme ole yhdyntäkeskeisiä vaan muu läheisyys ja arjen pienet asiat on meillä tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meissä on kummassakin vikaa, kun suhteemme perustuu muuhun kuin seksiin. Eli vikamme on se, että emme ole yhdyntäkeskeisiä vaan muu läheisyys ja arjen pienet asiat on meillä tärkeämpiä.
Oletteko puhuneet asiasta, ovatko molemmat yhtä tyytyväisiä tilanteeseen? Monesti se passiivinen on, aktiivisempi kärsii ja yrittää sopeutua tilanteeseen.
Meilläkin mies tulee nukkumaan 1-3 ja minun on mentävä 23-24 jotta mitenkään jaksan nousta 7. Mies nousee vasta 10-11. Mies ei halua seksiä iltaisin kun lapset nukkuvat joten sitä on 1-2 kertaa kuussa kun JOS on joku erikoistilanne että seksi onnistuu päivällä. En aio loputtomiin tyytyä tähän ja nyt mietin keinoja esittää asia miehelle niin että se menee jakeluun. Ap
... ja tietenkin se ettei mies halua käyttää ainoaa säännöllistä yhteistä aikaa seksiin johtuu siitä, että mies ennemmin vetää käteen kuin harrastaa seksiä kanssani kun siihen olisi mahdollisuus mikä taas todistaa sen, että mies on minuun seksuaalisesti (ainakin) kyllästynyt eikä myöskään ole kiinnostunut siitä, että voisin olla tyytyväinen suhteeseen. Ap
Olemme n 45-vuotiaita, yhdessä yli 20 vuotta ja pari-kolmr krt/kk riittää nykyään molemmille. Kummassakaan ei vikaa ja seksielämä on kyllä säännöllistä vaikkakin harvahkoa.
Vierailija kirjoitti:
Olemme n 45-vuotiaita, yhdessä yli 20 vuotta ja pari-kolmr krt/kk riittää nykyään molemmille. Kummassakaan ei vikaa ja seksielämä on kyllä säännöllistä vaikkakin harvahkoa.
Kuinka usein harrastatte itsetyydytystä? Ap
Mies käsittää seksin ihan eri tavalla kuin minä... ja haluaa aivan eri asioita. Aikanaan niitä haluja toteuttelinkin, mutta en pysty niin usein ja rankkaan kuin hän haluaisi. Ongelmaksi asia muodostui, kun hän alkoi käyttäytyä huonosti, kun ei saanut kaikkea, mitä halusi. Ensin minä menin solmuun, kun koin, etten riitä ja olen vääränlainen. Sitten tajusin, että olen vain erilainen ja saamani kohtelu on törkeää. Painostuksen lisääntyessä päädyin hädissäni ja itseäni suojellakseni pistämään hanat kokonaan kiinni ja tässä sitä ollaan... Emme osaa palata takaisin minkäänlaiseen seksiin.
Minä ja mies 23v, naimisissa 3v.
Seksiä on noin 1krt/viikko, ihan vaan ajanpuutteen, väsymyksen ja laiskuuden takia. Mies tekee lähes ympäri vuorokauden töitä, itse opiskelen ja lisäksi meillä on 1-vuotiaat kaksospojat. Kun iltaisin kaatuu sänkyyn niin mielessä on useammin nukkuminen kuin seksi. :)
Kysymys on väärin aseteltu: "miksi ette saa nauttia säännöllisestä seksielämästä". Vähän kuin miksi ette saa nauttia säännöllisestä ruohonleikkaamisesta/pasuunansoitosta/kuviokellunnasta.
Siksi, että teen mieluummin jotain kiinnostavampia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mies käsittää seksin ihan eri tavalla kuin minä... ja haluaa aivan eri asioita. Aikanaan niitä haluja toteuttelinkin, mutta en pysty niin usein ja rankkaan kuin hän haluaisi. Ongelmaksi asia muodostui, kun hän alkoi käyttäytyä huonosti, kun ei saanut kaikkea, mitä halusi. Ensin minä menin solmuun, kun koin, etten riitä ja olen vääränlainen. Sitten tajusin, että olen vain erilainen ja saamani kohtelu on törkeää. Painostuksen lisääntyessä päädyin hädissäni ja itseäni suojellakseni pistämään hanat kokonaan kiinni ja tässä sitä ollaan... Emme osaa palata takaisin minkäänlaiseen seksiin.
Pariskunta siis, 35-40 ikähaarukasta. 20 vuotta yhdessä. Seksielämää kummallakin soolona tarpeen mukaan.
N. 40v. Ollaan niin kiireisiä ettei mitään mahdollisuutta kuin viikonloppuisin jos lapset ei ole vieressä. Ne kun valvoo puolille öin niin ei vaan tilaisuutta. Eikä mies enää niin haluakaan. Itse haluaisin enemmän kuin ikinä.
Ootpa tyhmä kun teet tällaisen kyselyn ("kummassa enemmän vikaa.."), mutta kumppanin ikää ei kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Ootpa tyhmä kun teet tällaisen kyselyn ("kummassa enemmän vikaa.."), mutta kumppanin ikää ei kysytä.
Se kiinnostaa moniko ikäiseni saati nuorempikin joutuu elämään puutteessa siksi että puoliso ei ole enää seksuaalisesti kiinnostunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
... ja tietenkin se ettei mies halua käyttää ainoaa säännöllistä yhteistä aikaa seksiin johtuu siitä, että mies ennemmin vetää käteen kuin harrastaa seksiä kanssani kun siihen olisi mahdollisuus mikä taas todistaa sen, että mies on minuun seksuaalisesti (ainakin) kyllästynyt eikä myöskään ole kiinnostunut siitä, että voisin olla tyytyväinen suhteeseen. Ap
Se onkin sinun itsesi hoidettava, ei toisten. Eli, jos et ole tyytyväinen, SINUN on muutettava jotain. Ei toisen. Hän voi olla täysin tyytyväinen elämäänsä, jopa ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kiinnostaa moniko ikäiseni saati nuorempikin joutuu elämään puutteessa siksi että puoliso ei ole enää seksuaalisesti kiinnostunut. Ap
Ja sillä ei ole väliä tässä, jos se johtuu kumppanista, että mikä syy siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin sinun itsesi hoidettava, ei toisten. Eli, jos et ole tyytyväinen, SINUN on muutettava jotain. Ei toisen. Hän voi olla täysin tyytyväinen elämäänsä, jopa ilman sinua.
Kyllä miehellä olisi mielestäni velvollisuus tehdä tälle seksin vähyydelle jotain koska jos se miehen selityksen mukaan johtuu eniten lapsista - se ettei sitä ole useammin spontaanisti jne. ja mies halusi lapsia enemmän, niin on täysin epäreilua että minä joudun nyt kärsimään puutetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasteta.
No sepä, ette siis elä puutteessa. Meillä kumpikin harrastaa lähes päivittäin. Ap
Seksiä on ehkä kerran/kk. Ollaan kolmekymppisiä pienten lasten vanhempia. Tehdään myös paljon töitä ja ollaan usein väsyneitä. Väsymys on suurin syy, ei jaksa vaikka haluaisi. Mies on lisäksi melko passiivinen (kaiken suhteen, ei vain seksin), joten välillä olen ärsyyntynyt eikä silloin ole seksi mielessä.
Minä 40, mies 46, naimisissa 15 vuotta ja kaksi koluikäistä lasta. Mies on alkoholin suurkuluttaja ja tulee nukkumaan n. klo 01 yöllä, minä menen nukkumaan 22-23 välillä. Minä herään n 6-7 välillä ja mies 8-9 välillä.
Miestä ei haluta ylipäätään (vissiin monen vuoden päivittäinen läträys alentanut testosteronitasoja), enkä minä halua kaljalta haisevaa ukkoa tai vanhalle viinalle haisevaa.