Kysymys teille jotka olette naimisissa mutta naitte harvemmin kuin kerran viikossa: mistä se johtuu, että ette saa nauttia säännöllisestä seksielämästä?
Kerrotko myös ikäsi ja sukupuolesi ja sen, johtuuko vähäinen seksi enemmän sinusta vai kumppanista, vaikka kummassakin olisi vikaa.
Kommentit (49)
Varmaan kerran kuussa tässä viime aikoina, ehkä 2kk väliä välillä. Ollaan noin 30-vuotiaita, kolmevuotias lapsi. Itselle kelpais vaikka joka päivä, mutta vaimoa vaivaa väsymys enemmän eikä intoa seksiin muutenkaan tunnu kauheasti olevan. Esim. ajatus kahdenkeskisestä vapaa-ajan tekemisestä menee minulla heti seksin puolelle, kun taas vaimolle ei. Tämä aina välillä aiheuttaa mielipahaa puolin jos toisinkin.
Kotityöt menee aikalailla tasan, niin kuin myös lastenhoito. Viikonloppuisin annan vaimon nukkua niin pitkään kuin haluaa, melkeinpä joka vkl. Mutta eipä se tunnu kyllä seksihaluisin vaikuttavan. :)
Masturboin lähes päivittäin, ja jotenkin viime aikoina on alkanut tuntua siltä että seksikään vaimon kanssa ei enää niin kauheasti jaksa kiinnostaa kun sitä on niin harvoin, ja silloinkin se on aina sitä samanlaista suorittamista, vaikka yritänkin välillä tuoda uusia ideoita esille (vaimo ei koskaan ehdota mitään uutta). Tulee kyllä katseltua muita naisia hieman eri tavalla nykyään, ja ehkä jopa hieman ihastuttua toisiin aika helposti.
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaa vaikka kerran kahdessa viikossa, niin onhan sekin säännöllistä, eikö? Kun vertaa sinkkuuteen, jossa jotkut eivät saa koskaan, ja jotkut toiset ehkä satunnaisesti esim. 1-3kk välein. Tuohon verrattuna kerran parissa viikossa on paljon.
Ei se ole säännöllistä vaan satunnaista tilanteessa, jossa seksiä voisi olla joka päivä jos toista vain kiinnostaisi se enemmän kuin käteenveto. Ap
Ei meillä päästä edes kertaan viikossa. Ehkä kerran, kahdesti kuussa. Molemmat 38, yhdessä 12 vuotta. Miehen sairaus ja kivut syövät hänen libidoaan. Tyydytän itseni 3-7 kertaa viikossa.
Nainen 38v, mies ei halua. Ei ole halunnut pariin vuoteen.
Kerran viikossa. Ollaan molemmat 36-vuotiaita, yhdessä oltu viisi vuotta. Minä haluan joka päivä. Mies kuulemma periaatteessa haluaisi, mutta ei pahan työketutuksen takia halua. Miehen halut palautuu kuulemma vasta kun saa uuden työpaikan, tilanne jatkunut näin jo vuoden.
Edellisessä suhteessani muuten seksi loppui kuin seinään sillä viikolla kun silloinen miesystävä jäi työttömäksi. Häneltä hävisi potkujen takia kaikki kiinnostus seksiin, eikä palannut (ei saanut uutta työtä). Jaksoin odottaa 6 kk mutta sitten lopetin suhteen, oltiin nimittäin oltu vain 6 kk yhdessä ennen miehen potkuja ja en jaksanut sitä että tuoreessa suhteessa mies ei halua ollenkaan.Työttömyytensä ei haitannnut minua yhtään mutta häntä itseään ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaa vaikka kerran kahdessa viikossa, niin onhan sekin säännöllistä, eikö? Kun vertaa sinkkuuteen, jossa jotkut eivät saa koskaan, ja jotkut toiset ehkä satunnaisesti esim. 1-3kk välein. Tuohon verrattuna kerran parissa viikossa on paljon.
Ei se ole säännöllistä vaan satunnaista tilanteessa, jossa seksiä voisi olla joka päivä jos toista vain kiinnostaisi se enemmän kuin käteenveto. Ap
Kyllä se on säännöllistä. Kuka sen määrittelee pitääkö seksiä harrastaa joka päivä, kerran kolmessa päivässä, kerran viikossa jne?
Kuten sanoin, sinkkuna et koskaan tiedä milloin seuraavan kerran saat seksiä, ellei sinulla ole jotain vakipanoa. Parisuhteessa tiedät, että saat säännöllisesti, vaikkakin joissain suhteissa se tapahtuukin harvemmin ja joissain useammin.
Kolmikymppiset ollaan. Miehen suu haisee, ei viitsi edes hampaitaan pestä kun yrittää pussailla ja kaljamaha tiellä. Eipä paljoo kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on säännöllistä. Kuka sen määrittelee pitääkö seksiä harrastaa joka päivä, kerran kolmessa päivässä, kerran viikossa jne?
Kuten sanoin, sinkkuna et koskaan tiedä milloin seuraavan kerran saat seksiä, ellei sinulla ole jotain vakipanoa. Parisuhteessa tiedät, että saat säännöllisesti, vaikkakin joissain suhteissa se tapahtuukin harvemmin ja joissain useammin.
Jos ja kun minä en saa seksiä edes joka viikko vaikka se olisi järjestettävissä vaikka joka päivä, en todellakaan voi luottaa siihen että saan sitä säännöllisesti tai että saan sitä ylipäätään ollenkaan. Mitään luottamusta tästä syystä ei suhteessa olekaan minun puoleltani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun minä en saa seksiä edes joka viikko vaikka se olisi järjestettävissä vaikka joka päivä, en todellakaan voi luottaa siihen että saan sitä säännöllisesti tai että saan sitä ylipäätään ollenkaan. Mitään luottamusta tästä syystä ei suhteessa olekaan minun puoleltani. Ap
Teillä ei sitten vaan halut kohtaa. Monet muutkaan asiat ei parisuhteessa aina kohtaa. Jos seksiä kuitenkin on, niin tilanne ei liene katastrofaalinen. Jos seksiä ei olisi ollenkaan tai sitä olisi vain kuukausien välein, niin sitten alkaisi olla pahempi tilanne mielestäni.
Säännöllinen = tasaisin väliajoin tapahtuva
Myös kerran kuussa on säännöllistä. Tai joka viides vuosi.
Koska en halua enempää.
Yhdessä 10 vuotta, ikää liki 30v.
Ap, sun asiasi käsiteltiin täällä jo pari päivää sitten. Sun miehesi on jo tehnyt selväksi ettei halua enempää - etenkään kun PAINOSTAT. Kyllä siinä oikeasti halut katoaa jos ja kun koko ajan painostetaan.
Miksi yrität pakottaa miestäsi? Velvoitat hänet tekemään sinusta onnellisen?
Onnellisuus lähtee meistä itsestä. Jos sulle miehen haluttomuus yhdyntään sun kanssa jatkuvasti on sulle ongelma, on sun velvollisuutes tehdä asiassa joku päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meissä on kummassakin vikaa, kun suhteemme perustuu muuhun kuin seksiin. Eli vikamme on se, että emme ole yhdyntäkeskeisiä vaan muu läheisyys ja arjen pienet asiat on meillä tärkeämpiä.
Oletteko puhuneet asiasta, ovatko molemmat yhtä tyytyväisiä tilanteeseen? Monesti se passiivinen on, aktiivisempi kärsii ja yrittää sopeutua tilanteeseen.
Kyllä me olemme puhuneet tästäkin asiasta. Sehän on suhteen perusta, että puhtaan avoimesti eikä kiukutella yksinään.
Noin 25-vuotiaita, naimisissa pari vuotta ja yhdessä oltu lähes koko aikuisikä. Seksiä 1-3 kertaa kuukaudessa. Arkena ei nähdä toisiamme hereillä samaan aikaan ja meille molemmille elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita. Esim kaupassa käynti yhdessä viikonloppuna on meille luksusta, koska arkena sen joutuu aina tekemään yksin. Joskus koin etten kelpaa ja sen takia näin harvoin, mutta nousin itsesäälistä ja nautin elämästä täysillä enkä tarvitse siihen sitä, että joku työntää jatkuvasti sisääni jotain.
Oon 29-vuotias nainen, mieheni on samanikäinen, meillä ei ole lapsia, yhdessä oltu neljä vuotta.
Seksiä noin kerran viikossa, miehen mielestä se on yhtä vähän kuin ei koskaan. Vähän ehkä harmittaa miehen katkeruus "seksittömyydestä", miksi innostua siihen yhteenkään kertaan kun saatetaan olla samantien seksin jälkeen, että tämä ei riitä täytyy saada lisää. Käynyt jopa vähän ällöttämään koko seksi. Noh yritän kuitenkin välillä pakosta innostua koska rakastan häntä, enkä haluaisi erota miehen ehkä seksiaddiktin takia...? Terapiaa sen sijaan ehdottelen usein, olisi ihanaa nauttia normaalista seksielämästä, uskon että se vielä suostuu joku päivä lähtemään sinne :)
Olemme yli nelikymppisiä. Itse en halunnut moneen vuoteen lasten saannin jälkeen. Seksiä kuitenkin oli ja monesti nautinkin siitä, mutta en halunnut niin paljon, että olisin tehnyt aloitetta. Se vain ahdisti, kun mies koko ajan vihjaili seksistä tai yritti hiplailla liian herkkiä rintojani. Jostain syystä sain vähän aikaa sitten haluni takaisin, mutta silloin loppui miehelläni halut. En tiedä kostaako aikaisemman. Lisäksi meillä on ihan eri aikataulut, kun mieheni menee aikaisin töihin ja siksi aikaisin nukkumaan ja sillä aikaa minun pitää huolehtia lapset nukkumaan. Kun itse pääsen sänkyyn, on mies jo sikeässä unessa.
Minä 49, mies 59. 17 vuotta yhdessä, 3 lasta. Seksiä viimeksi 2 vuotta sitten. Sitäkin ennen kuukausien taukoja. Mies ei halua. Ja kuiva kausi on nyt kestänyt niin pitkään, että en minäkään halua enää rikkoa itseäni.
On puhuttu asiasta ja oon yrittänyt kaikkeani. Kyllä tämä oli nyt tässä.
Olen 29, mies 34, ei lapsia. Seksiä on säännöllisesti ainakin kerran viikossa. Joskus kahdesti. (Joskus taas. esim reissussa jää väliin, mut korvataan kotona). Sen lisäksi tyydytän itseni vibralla pari kertaa. Mulle riittää vallan mainiosti, eikä mieskään ole valittanut. Ajattelen, että vakituinen seksi pitää yhteyden kunnossa ja meidät yhdessä. Aina se ei ole mielessä, mutta annan vaikka ei halutakaan. Joskus taas haluttaa tosi paljon. Seksi on parisuhteen liimaa ja kuuluu hyvinvointiin. Ollaan asuttu yhdessä pian 7-vuotta.
Mies on rikospoliisi emmekä pysty asumaan yhdessä. Edes viikottaiset tapaamiset eivät ole mahdollisia miehen työtehtävien sekä perässään kulkevien roistojen vuoksi. Tapaamisia pitää sovitella ja suunnitella.