Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jotka olette naimisissa mutta naitte harvemmin kuin kerran viikossa: mistä se johtuu, että ette saa nauttia säännöllisestä seksielämästä?

Vierailija
15.06.2017 |

Kerrotko myös ikäsi ja sukupuolesi ja sen, johtuuko vähäinen seksi enemmän sinusta vai kumppanista, vaikka kummassakin olisi vikaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 30-vuotiaita. Seksiä ehkä kerran parissa viikossa. Yhdessä 3 vuotta. Jotenkin vain kumpaakaan ei kiinnosta. Mua ottaa pottuun miehen kaljoittelu, röökin vetäminen ja laiskuus. Mies taas mieluummin keskittyy siihen kaljan vetämiseen ja kännykän räpläämiseen kuin muhun.

Vierailija
42/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, yhdessä neljä vuotta. Seksiä on silloin kun jaksetaan ja muistetaan (3-5 kertaa kuussa), mutta joka päivä ollaan todella lähellä. Seksiä ei niin paljon kaipaa silloin, kun päivät on täynnä intiimiä läheisyyttä ja rakkautta, niin sanoin kuin eleinkin.

Miten te jaksatte elää huonossa suhteessa?  Onko se lähteminen niin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies molemmat 45v, naimisissa 12v, kouluikäiset lapset. Mies ei esikoista odottaessani suostunut seksiin, häntä häiritsi se vauva. Tästä on kohta 15 vuotta aikaa. Sen jälkeen mentiin kausittain, välillä vähemmän ja välillä vähän enemmän oli seksiä. Mies kyllästyi ensin seksiin minun kanssani. Muutaman vuoden pidin asiaa yksin esillä ja yritin puhua, tehdä aloitteita jne. Mutta en sitten enää jaksanut, kun miehen asenne oli, että jos mua haluttaa niin voin tehdä aloitteen, hän ei tee aloitteita koska vaikutan "aina niin väsyneeltä". Ei ihme, koska itse tarvitsen kunnon yöunet ja menen nukkumaan viimeistään klo 23, jolloin mies vasta aloittelee telklarin katsomista tai nettisurffailua, eikä sänkyyn meno kiinnosta.

Nyt kun en ole enää asiaa aktiivisesti pitänyt esillä, on seksiä ollut viimeksi puolitoista vuotta sitten. En enää halua seksiä miehen kanssa. Asia ei myöskään kiinnosta niin paljon, että minulla olisi tarvetta hakea muuta seksiseuraa.

Vierailija
44/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36, yhdessä neljä vuotta. Seksiä on silloin kun jaksetaan ja muistetaan (3-5 kertaa kuussa), mutta joka päivä ollaan todella lähellä. Seksiä ei niin paljon kaipaa silloin, kun päivät on täynnä intiimiä läheisyyttä ja rakkautta, niin sanoin kuin eleinkin.

kyllä se lähteminen on kuule ihan todella vaikeaa, kun on kolme lasta joille sekä isä että äiti ovat todella läheisiä ja tärkeitä. Suhde on huono, mutta ei ole mitään kamalia riitoja, päihteitä, väkivaltaa tms. Olemme vaan kyllästyneet toisiimme. Se ei estä meitä toimimasta tiiminä lasten hyväksi. Kun lapset eivät enää tarvitse meitä samalla tavalla, voimme katsoa eroammeko vai vietämmekö vanhuutemme kaveruksina.

Vierailija
45/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tietää, miten vaikeaa parisuhteen löytäminen on, kun kenellekään ei kelpaa se, jonka saisi. Se on varmaan suurin syy pysyä tutussa suhteessa, vaikkei se mikään täydellinen olisikaan.

Vierailija
46/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja tietenkin se ettei mies halua käyttää ainoaa säännöllistä yhteistä aikaa seksiin johtuu siitä, että mies ennemmin vetää käteen kuin harrastaa seksiä kanssani kun siihen olisi mahdollisuus mikä taas todistaa sen, että mies on minuun seksuaalisesti (ainakin) kyllästynyt eikä myöskään ole kiinnostunut siitä, että voisin olla tyytyväinen suhteeseen. Ap

Se onkin sinun itsesi hoidettava, ei toisten. Eli, jos et ole tyytyväinen, SINUN on muutettava jotain. Ei toisen. Hän voi olla täysin tyytyväinen elämäänsä, jopa ilman sinua.

Kyllä miehellä olisi mielestäni velvollisuus tehdä tälle seksin vähyydelle jotain koska jos se miehen selityksen mukaan johtuu eniten lapsista - se ettei sitä ole useammin spontaanisti jne. ja mies halusi lapsia enemmän, niin on täysin epäreilua että minä joudun nyt kärsimään puutetta. Ap

Sori, mutta olet itsee hyväksynyt riskit, kun olet päättänyt olla keskeyttämättä raskautta. Sinun ei tarvitse olla tyytyväinen tilanteeseen, ja miehellä on ilman muuta vastuu omasta käyttäytymisestään, mutta uhriutuminen ei nyt kannata. Yhtenä tiiminä etsitte ratkaisua, ja jos sitä ei löydy, eroatte.

Minulle seksi on tärkeää ja lähtisin suhteesta, jos X kuukaudessa ei ole ilmennyt merkkejä paremmasta. X on yhdessä vietettyjen vuosien lukumäärä. En myöskään koskaan riskeeraisi hyvää seksielämää hankkimalla lapsia.

Vierailija
47/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajautui henkiseen lukkoon, vuosiin ei tapahtunut mitään. Itse en ottanut asiaa puheeksi kuin kaksi kertaa sivulauseessa, se oli helppo miehen kiertää. Kommunikointikyky oli hävinnyt molemmilta, puhuttiin vain siitä mitä kaupasta tarvitsee. 10 vuotta oltiin yhdessä, otettiin ero ja molemmille alkoi taas puhuminen maistua. Nyt yhdessä taas ja suhde kukoistaa.

N35

Vierailija
48/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi seksittömään suhteeseen. Ilman seksiä rakkaus kuolee.

Vierailija
49/49 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jäisi seksittömään suhteeseen. Ilman seksiä rakkaus kuolee.

Miehen mielestä suhde ei ole seksitön jos sitä on ollut kuitenkin vähintään kuukausittain keskimäärin edes kerran. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi