Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies veti seksistä herneet nenään, mitä tehdä?

29.03.2006 |

Moi,

olen raskaana ja mies veti herneet nenään taas vaihteeksi, kun en jaksanu seksiä. Olen viime aikoina antanut joka toinen päivä, vaikka itse olisin mielelläni täysin ilman, muu hellyys riittäisi. Mies pitää kiiinni lujasti kiinni siitä, että annan joka toinen päivä, huvitti mua tai ei. Monesti liukuvoiteet kehiin ja ketarat pystyyn ja alennun jyystettäväksi. Odotan vain koska homma loppuu. Välipäivinä en saa olla myöskään rauhassa, puheiden tasolla seksi vilahtelee kuitenkin. Eilen sit olin väsynyt, sanoin, etten jaksa, itkin sitä, kun seksi ei maistu raskaana yhtään. Mies loukkaantui. Sit alkoi vielä huutaa kuin pienelle kersalle, että ei menty klo 21 nukkuu, vaan klo 22 jälkeen, kun mä kerran halusin kattoa yhden ohjelman loppuun. Mieheni nousee töihin 5.45 ja siksi yrittää mennä aikaisin nukkuu. Nyt ohjelma oli syy etten jaksanu seksiä, vaikka en olisi koko iltana halunnut.

Lisäksi siivoan, laitan ruuan ja pesen pyykit. Olen kuin kone. Olen väsynyt. Mies uhkaa avioerolla. Odotamme esikoista. Mitä tehdä seksin suhteen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä parisuhde kestää seksittömiä kausia. Ja sitä paitsi kyllä hyvä parisuhde perustuu muullekin kuin seksille ja seksi perustuu muulle kuin yhdynnälle..miksi ei voi helliä, hyväillä ja olla lähekkäin..herätellä niitä haluja ja keskittyä siihen eikä siihen että " kun tämä nyt kuuluu parisuhteeseen ..ja jotta meillä menis hyvin niin pakko jynkytellä tuntui hyvältä tai ei.."

Mitenkähän Suffelikin suunsa laittaa kun/jos miehellesi tulee potenssi ongelmaa ja halut katoaa jossain vaiheessa.. otatko neuvostasi vaarin ja kerrot miehellesi kuinka parisuhteess PITÄÄ näiden asioiden luistaa?

Vierailija
22/22 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ongelmia tulee, sehän ei estä miestä tyydyttämästä minua muilla keinoin. Eli koen voivani vaatia häneltä silloin seksiä, kuten hän " vaati" minulta haluttomina aikoina.

Jos taas minuakaan ei silloin enää seksi kiinnosta, sitten olen vain tyytyväinen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän